VW Golf käigukast
#1

Töökohas on vahepeal kasutada üks 94.a VW Golf 1.4  Küsimus selline, kas on ikka kõik õige, et sellise väljalaskeaastaga autol on ainult 4 käiku???
Vasta
#2

ei tohiks olla! arvatavasti on sinna mingi vanema tüübi kast pandud,pole raatsitud õiget kasti osta,see ju päris kirves.
Vasta
#3

1,4 '94 4-käigulisi on ikka olemas küll. Vähemalt, nii ütleb VW kataloog
Vasta
#4

Style Kirjutas:1,4 '94 4-käigulisi on ikka olemas küll. Vähemalt, nii ütleb VW kataloog

Mis neid tehti siis venemaale või aafrikasse, kus inimesed neljani oskavad lugedaBig Grin Tegelikult sõidan ise ka golfiga ja tundub päris naljakas.

rockandroll
Vasta
#5

golf kolme kast päris minev kaup on. Sõber suutis aastaga kaks kasti laiali lasta, kusjuures sõidab suht rahulikult.
Eks sellel tööautol siis siis mingi vanema golfi kast.
Vasta
#6

arvan et ongi.näiteks uuele POLOle saab panna DERBY käimakasti(olen ise paigaldanud).
Vasta
#7

Järelikult on siis keegi "ratsionaliseerinud", kas kohalik rendifirma või türklased.
Vasta
#8

Vaata Style postitust...vabalt võib olla tehase neljane kast.

NB. Vaata auto nina alt käigukasti sidurikoja poolse serva suunas. Seal on selline valatud plaat, millel kirjas käigukasti mark ja tootmiskuupäev.

Seda saab tõlkida nii:
The other code number to find is stamped into the bottom of the transaxle. It is a 2 or 3 letter transaxle designation consists of the first 2 or 3 letters of the transaxle code. For example, my 020 transaxle is:

FN03033

This signifies its an "FN" transaxle, and a mfg. date of 03/03/(8)3 or Mar. 3, 1983, in the format of DDMMY (with the 10's digit of the year assumed to be 8 - as in 80).

Ehk abiks.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#9

rockandroll Kirjutas:
Style Kirjutas:1,4 '94 4-käigulisi on ikka olemas küll. Vähemalt, nii ütleb VW kataloog

Mis neid tehti siis venemaale või aafrikasse, kus inimesed neljani oskavad lugedaBig Grin Tegelikult sõidan ise ka golfiga ja tundub päris naljakas.
miks ta naljakas on? IMHO pole vurridel, mis isegi 200km/h välja ei lähe, viit käiku küll vaja. Väikeste ja nõrkade motodega (<40a vanadel) masinatel on üldjuhul sätitud nii, et viies käik on maanteel ca 3000+rpm. Kui oleks vähem, ei jaksaks nad viimase käiguga liikuda. Viimase käigu ülekanne on sama, olenemata sellest, kas käike on neli või viis. See, kui vahepealset osa väiksemateks juppideks jagada, ei anna kah erilist efekti - peamine efekt on, et käiku tuleb ühel juhul rohkem vahetada, teisel vähem.

samas kui jutt oleks juba 2.0 motost, siis oleks 4 käiku võimsamal masinal imelik - kui moto on "pereautolik", siis on viies väikese ülekandearvuga, et maanteel pöörded (ja kütusekulu) madalad oleksid; kui aga sportlikum masin, on maanteel tavasõidul viimase käigu pöörded 3000+rpm, aga siis juba kiirenduse jaoks - sellistel masinatel piirab lõppkiirust pööretepiiraja. Tänapäeval on asjalikumatel masinatel muidugi kuus käiku Wink

edit: töölt ää jooksmisega kadus viimase lause teine pool Toungue

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#10

Kui lõppkiirust mitte taga ajada, siis pole tegelikult üle nelja käigu üldse vaja. Minu Escortil on 4 käiku, kaks liitrit ja tühised 115bhp, ülekanded on 3,65; 1,97; 1,37; 1, tagasild 3.889 ja 185/50 R13 rehvid, aga esimene kõlbab ainult rehvide suitsetamiseks ning neljandaga jookseb ~160km/h. Võibolla jookseks rohkemgi, aga ei julgenud enam vajutada. Kütusekulu maanteel 7 liitrit sajale.

Kui käike oleks rohkem, siis saaks ehk masinat paremini tippvõimsuse lähedal hoida, aga ma arvan et pidevalt kangiga rapsides kaotaks ma vähemalt sama palju aega kui suuremast võimsusest võidaks, siduri lahutamise hetkel on ratastele jõudev võimsus ju null.

Ainuke asi, mille pärast ma viiekäigulist kasti kaaluks, on müratase maanteel - 90km/h on paras pinistamine.

Käigukast ei ole asi, millega puudujääke siluda - kui võimsuse/kaalu suhe on kehv ja/või mootoril powerband kitsas, siis tuleb justnimelt neid asju parandada, mitte käike juurde toppida.
Vasta
#11

Oled üks "õnnelik" väikese motoga Golhvi omanikSmile Teretulemast klubisse.
Neid käigukaste pandi peale 1,3 ja 1,4 motodele Golf 2 algusaegadest kuni ca 1998 aastaniGolfid,Polod,Jettad 4 ja 5 käigulised.5 sed kastid on tuntud oma 5 käigu õrnuse pärast.%käigu kahvel ca780- 5käigu sünkro ca1500-ja hammasratas veel samapalju. %kastid suh haruldased ja hinnaskaalas alla 1500-eek ei saa.Keskmiselt ca2000-2500 eek. Vahetasin enda omal (1986a 1,3) värskelt just käigukasti ja kuna ise seda ei teinud siis lasi töökojas teha ja kaks päeva hiljem tuldi mulle koju järgi ja osteti.1000-eek eest vana katkine kast ära. Olid töökojast saanud numbri ja see kast läks 97.a. Polole alla.Cool
Vasta
#12

Jah mul 92a III ja tõsi see on, et 5 käik on nõrk. Mui 5 käik vedamisega juba tükkaega vilistab ei tea millal .... Aga 4 käiguga kast selles mõttes jama, et vw-nil kipub see mootor hirmsasti peal hüppama ja kui käigud väikse vahega leevendab see seda, sellest ikka 5 parem.

rockandroll
Vasta
#13

Aspelund Kirjutas:NB. Vaata auto nina alt käigukasti sidurikoja poolse serva suunas. Seal on selline valatud plaat, millel kirjas käigukasti mark ja tootmiskuupäev.

084/085-tüüpi kastidel (ehk siis neil, mida "väikestele" EA801/EA111 mootoritele pandi; starter tagapool) asub tähis käigukasti korpuse ülemises osas jahutusvedeliku flantsi ja jagaja kandis.

085-tüüpi kastide hingeeluga pole lähemalt tutvust teinud, aga 020-tüüpi kastidel on 5. käigu hammakas esimene, mis kuivale jääb, kui kasti õlitase alla normi on.

p,
teeb igapäevaseid sõite 3-käigulise golfiga ja kast on siiani nii käruvedamistele kui ma muudele ekstreemsustele ilusti vastu pidanud
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne