Kurb fakt varjupaigas
#41

Regardman Kirjutas:Tundub, et keegi kohe teadis seda. Sellist klaasi ju enam kuskilt ei saa ja loodeti ala siis las piinlevad. Mina meelsasti tulen ja annan endast pühapäeval parima. Samas Tuvele on ka kaks ideed, mis sosistan pühapäeval välja. Kõigepealt lugesin seda ja lootsin täienis, et tegu juhiukse aknaga aga ei...
Arvan siiski ,et lõhuti lõhkumise pärast.Vaevalt neil kaakidel või kes nad iganes olid üldse aimu IKARUS 620 netest.
Vasta
#42

Tsitaat:pisut ot, aga meil vana volga tagaklaas purunes küll iseenesest, tulemuseks üleni kildudeks klaas ja klaasis auk ca 10cm diameetriga, nii et alati ei kukugi kogu klaas sisse!


Vaevalt et iseenesest purunes sest kollektori vahel oli kivi...
Vasta
#43

fic Kirjutas:
Regardman Kirjutas:Tundub, et keegi kohe teadis seda. Sellist klaasi ju enam kuskilt ei saa ja loodeti ala siis las piinlevad.   [...]

Kusjuures mõõtmete järgi saab lasta kõik klaasid järele teha Wink
21. sajand ikkagi. Mis sest, et see pole sama
Saab järgi teha küll, aga hind hakkab alates kuuest tuhandest eesti kroonistSad
Vasta
#44

See küll minu arvamus aga kas siis lihtsam on lasta see 620 ära mädaneda.Katus laseb tal niikuinii vett läbi.Kui juurde panna weel aknatihendid + see katkine edeaken siis warsti pole tollest bussist midagi järgi.Ma pole mingi rikkur aga ehk kamba peale suudame kindlaste kokku saada raha uue edeklaasi jaoks.Ning ehk tulewikus õnnestub ka auväärsel Muuseomipapal leida warjualune 620 ja TR9 jaoks.
Vasta
#45

Ei viitsi kogu teemat läbi lapata, aga mul jäi tunne, et jutt oli küljeaknast. Ehk siis ühekordsest ja sirgest, IMO.
Kas Ungarist - bussi kodumaalt - ei saa pärida uut klaasi?
Vasta
#46

Tegemist on juhipoolse esiaknagaToungue
Vasta
#47

http://www.mois.ee/tmp/ik620.jpg
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...8#pid79768

Kas sellel polnud enam ühtegi klaasi? Vähemalt parempoolne esiukseklaas tundub terve olema.

Tartu meestel ei leidu? Neil ju peaks veel see sõitev tehnoabigi alles olema.
Kuskil Lõuna-Eestis vist seisis veel üks 620, äkki uuriks sealtpoolt ka? Tollel olid nagunii enamik aknaid laudadega kinni minu mälu järgi (ei viitsi neid pilte otsida praegu).

Kannataks mõnelt aastaid seisnud vrakilt seda klaasi üldse eemaldada ilma lõhkumata?
Vasta
#48

zazik Kirjutas:Kannataks mõnelt aastaid seisnud vrakilt seda klaasi üldse eemaldada ilma lõhkumata?

Minu teada on tolle ajastu isenditel klaasi kummitihendiga ees ning demonteerimine ei ole probleem. Iseasi on jah, kust seda saada (st kellel võiks see klaas olla)...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#49

zazik Kirjutas:http://www.mois.ee/tmp/ik620.jpg
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...8#pid79768

Kas sellel polnud enam ühtegi klaasi? Vähemalt parempoolne esiukseklaas tundub terve olema.

Tartu meestel ei leidu? Neil ju peaks veel see sõitev tehnoabigi alles olema.
Kuskil Lõuna-Eestis vist seisis veel üks 620, äkki uuriks sealtpoolt ka? Tollel olid nagunii enamik aknaid laudadega kinni minu mälu järgi (ei viitsi neid pilte otsida praegu).

Kannataks mõnelt aastaid seisnud vrakilt seda klaasi üldse eemaldada ilma lõhkumata?
Sellelt raibelt ei saa midagi, neil on "tõsine plaan" kunagi taastama hakata.
Vasta
#50

Hm, viibisin Varjupaigas päeval, mil bussi aken väidetavalt sisse visati, s.o. neljapäeval, 20. juulil. Vaatasin tehtud piltidelt, et laias laastus võttes olin seal kohal kella 11 ja 12 vahel ja väidan, et siis polnud aken veel sisse visatud (iseenesest muidugi mitte teabkui tähtis fakt...); usun, et oleksin katkist klaasi kindlasti märganud.

Aga homme, kui kõik plaanipäraselt läheb, siis oleme kaasfoorumlase aiv`iga tulejad.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#51

PETSS Kirjutas:See küll minu arvamus aga kas siis lihtsam on lasta see 620 ära mädaneda.Katus laseb tal niikuinii vett läbi.Kui juurde panna weel aknatihendid + see katkine edeaken siis warsti pole tollest bussist midagi järgi.
Kui juba katus laseb läbi siis puuduv klaas küll erilist rolli mädanemises ei mängi, hoopis pidurdab protsessi, sest laseb salongil tuulduda, mitte ei jäta niiskust sisse.
Vasta
#52

ma ei saa aru miks te katust ära ei paika? tänapäeval on vana hea silikoon aukude paikamiseks. nii ikka ei saa ju :S

Vana tehnika ja veokite huviline
Vasta
#53

Wäintz Kirjutas:ma ei saa aru miks te katust ära ei paika?   tänapäeval on vana hea silikoon aukude paikamiseks.  nii ikka ei saa ju :S
Toda silikooni läheks seal vist hulgem waja. Kõiki pragusid wõimatu üles leida.Esialgu oleks vist kergem see katus lihtsalt kinni katta.Ja see katkine esiklaas ei anna mulle ikse rahu.Tuulutus tuulutuseks aga kõik saast sajab ju sinna sisse.Ja kewadeks see buss mitte enam selline.
Vasta
#54

Äädikalõhnalise silikooniga ei tohiks küll mingil juhul lappida, roostetab see viimanegi metalliraas läbi. Kui siis ikka neutraalset silikooni.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#55

silikoon AKA Würth tihendus mass on ainulaadne selliste asjade jaoks. ning suuremad lekked peaks silmaga siiski näha olema, teine võimalus on seda vihma ajal üles märkida.

Vana tehnika ja veokite huviline
Vasta
#56

http://www.jt.ee/2746352/poisid-panid-ka...ssi-polema pildid ütlevad rohkem kui tuhat sõna
Vasta
#57

Kommentaarid on esmalt liigsed.

http://www.reporter.ee/2014/03/31/noored...to-polema/

Järgnev küll teema, millega olen tahtnud välja tulla siis, kui kõik läbi arutatud, aga kitsamas ringis oli sellest juttu veel enne Multicar+ aktsiooni (enne viimaseid jõule).
Idee on (asjast on ka muuseumipapaga räägitud) tekitada täiesti ametlik ehitiste (ja turvalisuse parandamise) kogumisfond, mille esmases statuudiidees olen välja käinud ka igakuise avaliku aruandluse teema (deebet- ja kreeditkäive, olulisemad väljaminekud oleks nt Varjupaiga kodulehel avaldatud). Olen ise seisukohal, et selline aruandlus aitaks ka kriitilisemalt JJ tegevuse suhtes meelestatutel leida ühisosa tegemistes. Suunitlus olekski - raha vaikne kogumine ehitiste, turvasüsteemide jm jaoks.
Tõenäoliselt võiks arveldusarveks olla sama konto, kus liikus ka Multicaride aktsiooni seeme.
Vasta
#58

(31-03-2014, 21:38 PM)Jossu Kirjutas:  Olen käpp talgutel või aksioonis, kuidas nimetada vaja, kus lähme ja põletame selliseid poisikesi. Kui vaja siis ostame ka kuuri nendejaoks, et ilusamini põleksid raisad!

Ei saa heaks kiita ja toetada sellist suhtumist ... küll aga on vahel teatavas piires füüsiline noomitus kohane.
Kunagi ei tohi unustada, et igale reaksioonile on olemas vastureaktsioon, seega kas antud üleskutsele järgnev reaktsioon on ikka see mida me tahame?
Mõningatel juhtudel parandab tõesti ainult haud, aga kas on seda ikka vaja ise teha? Mulle meeldis näiteks viimane "Valdeku laks", kus kodanikud varastatud autoga ise puu otsa parkisid, sellistele tüüpidele annan kohe rõõmuga ise auto kätte.

Mrail...üks kord kvartalis on piisav sagedus aruandluseks.

Dad.
Ps ehk peaks hakkama arendama teemat"kuidas saan minamaailma paremaks muuta"
Vasta
#59

Siinkohal oleks valitutel ja seatutel hea võimalus näidata, et neid ka tegelikult rahva tegemised huvitavad ning eraldama vahendeid kogu kompleksi turvalisuse tagamiseks. Ning edaspidi näiteks 10000 juudirubla aastas mehitatud valvele.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#60

Mis te nüüd! Siis ei jätku äkki endiste presidendiprovvade valvamiseks!

Tervitab Veteran.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne