mootori mehed,kes on järgneva jamaga kokku puutunud pakkuge ideid
#1

Nii,mootoriks ISUZU 6 silindriga turbo,6,5 liitrit.Karteris räme surve,kuid õli ei söö.Praeguste ilmadega käivitub alla arvestust,kui juba töötab käib täiesti puhtalt.Samas on jahutussüsteemis liiga suur surve.Ostsin sellisena,praegu töötanud pea 2 kuud,ei mingeid muutuseid paremaks ega halvemaks.Pakkuge midagi.
Vasta
#2

uko Kirjutas:Karteris räme surve,kuid õli ei söö. Praeguste ilmadega käivitub alla arvestust...

Surverõngad arvatavasti kutud. Õlirõngad vast veel päris mitte.

uko Kirjutas:... on jahutussüsteemis liiga suur surve.

Plokikaanetihend kutu või on miski pragu kuskil. Viimase korral peaks küll jahutus-ollus olema veidi õline vast.

Kardan suurt remonti. Mis pole turbodiisli korral mitte odav lõbu.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

Kas jahutussüsteemi surve tuleb liiga kõrgest temperatuurist või on surve kogu aeg (ka külma mootoriga) ? Viimasel juhul peaks jahutussüsteemis näha olema mullide teke ja/või õli.

Mul on olnud kahel bensiinimootoril sarnane jama, kus surve on karteris ja samal ajal ka temperatuuri probleemid (ülekuumenemine). Kas selline seos on reaalselt alati olemas ja kuidagi põhjendatav, ei tea.
Üks tunnus oli veel - kui surve oli karteris, siis õli kippus vahutama/mullitama ja haises imelikult - natuke kõrbelõhna ja natuke bensiinivingu (diisli kohta ei tea). Spetsialistid haistavadki ainult selle lõhna alusel surveprobleemi olemasolu.
Kui kerge ülekuumenemine ja väike õlikadu välja arvata, töötasid mootorid normaalselt. Diislelmootor on surveprobleemi suhtes ilmselt tundlikum (kompressioon väheneb), aga raske käivitumise probleem võib olla ka mujal - eelsüüte(küünlade)s, näiteks.
Vasta
#4

TeeTL Kirjutas:Mul on olnud kahel bensiinimootoril sarnane jama, kus surve on karteris ja samal ajal ka temperatuuri probleemid (ülekuumenemine). Kas selline seos on reaalselt alati olemas ja kuidagi põhjendatav, ei tea.
Üks tunnus oli veel - kui surve oli karteris, siis õli kippus vahutama/mullitama ja haises imelikult - natuke kõrbelõhna ja natuke bensiinivingu (diisli kohta ei tea). Spetsialistid haistavadki ainult selle lõhna alusel surveprobleemi olemasolu.
Kui kerge ülekuumenemine ja väike õlikadu välja arvata, töötasid mootorid normaalselt. Diislelmootor on surveprobleemi suhtes ilmselt tundlikum (kompressioon väheneb), aga raske käivitumise probleem võib olla ka mujal - eelsüüte(küünlade)s, näiteks.
Karteri ülerõhku, õli immitsemist karteritihendi vahelt ja muudest kohtadest ning kerget ülekuumenemist tingib karterituulutuse ummistus.
Peaks olema ilma töökoja abita kõrvaldatav.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#5

Alustan viimasest .Karteri tuulutsest see surve väljubki. Suurematel pööretel ühtlase joana,väikestel tuleb sekka pahvakas iga pöörde kohta,või kes sellest täpselt aru saab.Surve radikasse tuleb kohe,ei mingeid mulle ega õli seljuures.Praeguste ilmadega ei hakka küünlad töölegi,ilmselt mingi termoandur. Valdo mõte kaanetihendist on vist kõige lähemal,rõngastega peaks ikkagi õli võtma.
Vasta
#6

Võimalus on ka see, et mootoriõli ei vasta enam nõuetele: võimalik, et mitmesuguste lekete tõttu sisaldab nii diiselkütuse jääke kui ka jahutusvedelikku.Kehva õlituse tõttu kuumeneb mootor ja õli kiiresti üles ja ebakvaliteetne õli hakkab vahutama.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne