Treipinkide 1K61 ja 1K62 vahe?
#1

Et siis mure selline, et olen otsinud endale 1K62 treipinki ja nüüd pakutakse 1K61-t, samas ma ei tea kas see pink mulle ka sobiks, et siis vaja oleks teada erinevusi.

Dad.
Vasta
#2

Erinevusi tuua ei oska kuna puudub kokkupuude isendiga 1k61-t. Küll aga olen töötanud 1k62-ga. Nõukogude ajal Eestis väga laialdaselt kasutatud pink. Kasutatakse ka tänapäeval osades tootmisettevõtetes, vastupidav oma robustsuses. Suurt täpsust sellise pingiga taga ajada ei õnnestu. Valdavalt 60-ndate aastate toodang. Pingi puhul mängib suurt rolli, kes selle peal töötanud on ja kuidas on hooldatud. Kas on kasutatud masstootmises või remonttöödel. Kui on vähe töötanud, kelgu tööpinnad vähe kulunud, spindli laager ja kael heas seisus, siis saab ka täpsust ja on investeeringut väärt. Kui on aga lastud 20 aasat kõntsa kihi all seista ja puha roostes, siis pole sellisega midagi peale hakata.
Kindlasti pane pink enne ostmist ka tööle ja korralik tera hoidjasse, toorik padrunisse ja lase erineva sügavusega laast üle. Saad aimu, mis seisus sidur on ja mis hääled kiiruskastist kostuvad. Sellel pingil külmast peast sidur libiseb, ei tasu ehmuda kui juba 4..5 mm peal spindli pöörded vähenevad. Trei toorikul mõlemad pooled üle ja vaheta detaili pooli, kui viskab, on padruni spiraal kulunud, või tahavad pakid ületreimist. Võta kaasa ka mõni mõõteriist (supler või kruvik) ja kontrolli kuidas mõõtu peab. Eks neid pisiasju on sadu, mida vaadata, kasvõi see, kas veepump emulsiooni pumbab jne.


Vasta
#3

Siin on 1K62-he andmed:
Наибольший диаметр изделия,устанавливаемого над станиной,400mm
Наибольший диаметр точения над нижней частью суппорта,200mm
Наибольший диаметр обрабатываемого прутка, 45mm
Расстояние между центрами, 1000mm
Нарезаемая резьба:
метрическая, шаг в мм 1-192
дюймовая, число ниток на 1' 24-2
модульная, шаг в модулях 0,5-48
питчевой , в питчах 96-1
Габариты станка, мм (длина x ширина x высотаWink 2812х1166х1324
Вес станка, кг 2200
Vast 1K61 on 62-he väiksem modifikatsioon,kuid kindlasti on ta universaal
treipink.
Ilmselt tsentrite vahe on lühem,spindlivõlli sisediameeter väiksem ja
omab väiksemat padrunit.Fotol 1K62.
[Pilt: 1k62rn5.jpg]

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#4

See minuarust 16K20 Ise õpin kutsekoolis treimis freesimis erialal.
Vasta
#5

Tокарно-винторезный станок 16K20 näeb välja ikka nii:
[Pilt: 16k20qu1.jpg]

ja mitte kuidagi teisiti.Tartu 17 KKK läbi "treitud" 1983-1985.Grupi-
meister Jaan Sakson.

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#6

Kui juba jutuks tuli, ehk aitate minul ka oma pingi mudel tuvastada.
Väike komkpaktne pink, aga birkasid ei kusagil

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#7

peeterpaul Kirjutas:Väike komkpaktne pink, aga birkasid ei kusagil
Tõesti paras pink majapidamisse, kust sellist hankida õnnestuks?

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#8

Ühe elupõlise treialikäest, kui tol jõud rauges.
Veidi väsinud isend peab ütlema, aga muidu täitsa tubli.
Teatud tingimustel olen nõus ka seda ära müüma, hinnaklass ca 13k.

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#9

peeterpaul Kirjutas:Teatud tingimustel olen nõus ka seda ära müüma, hinnaklass ca 13k.
Novembris nägin Ülemiste Handymannis sobivat, umbes sarnast väikest aga uut metallitreipinki hinnaga midagi 15 tuhat. Aga kuna järelkäruga just igapäev ei kulge, jäi pink ostmata. (Autosse tirimiseks on ta ikka liiga raske.) Nüüd, vaatan, et pink on Handymanni kaubavalikust juba väljas.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#10

peeterpaul Kirjutas:...aga birkasid ei kusagil.

Üks birka paistab käigukasti õli kontrollava kohal.Kui ta värvist ette-
vaatlikult puhastada siis vahest leidub seal infot.Otsisin Venemaa
internetist fotoga müügikuulutusi,kuid sarnast isendit ei trehvanud.

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#11

Lähim viide, millele mina olen pihta saanud on üks mudel. Aga minu teada algasid kõik vene treipingid numbriga 1 ja sisaldasid ka tähte T(tokarnõi).
Seega selle mudeli tähistus CM-162 ei saa justkui õige olla. Iseenesest pildil tundub küll olema minu pink. Kahtlustan, et selliseid pinke kasutati laevadel, kus avamerel pidi kõigega ise hakkama saama.

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#12

Pilt ise selline: http://vif2ne.ru/smf/forum/2/gallery/Meg...C87C60/get

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#13

pole vist enam aktuaalne, aga lisan teadmiseks

vene pinkidel on k6ik numbrid tahtsad
1- on treipink (freespingid algavad vist 5-ga)
6- kermestav treipink, et saab keermestada (karusell pink oleks siin teise numbriga, nagu ka automaatpink)
2 on tsentrite k6rgus x 100 mm, 1K62 on tsentrite k6rgus 200mm ja suurim detail yle paani on seega 400mm labim66dus, umbes. S6iduauto pidurikettas mahub treida.

1K61 on enam vahem poolevaiksem kui 1K62.

16K20 on umbes 20 aastat noorem kui 1K62, kandiline ja mulle tundus ebamugavam kui 1K62. M6lemad on super head pingid, kui on hasti hooldatud ja hoitud. CM-162 on kindlalt treipink, keermestav ja 400mm ketas mahub treida. CM v6ib tahendada laevamudelit v6i mingit muud modifikatsiooni.

K6ik tahed parast kolme numbrit naitavad modifikatsiooni.

Suurim mida nappida 6nnestus oli treipink 165, et siis meetrine junn mahtus yle paanide, suppordi kohal umbes 600mm.

Taht "K" oli minuarust ebaoluline ja ehk tuli tehase nimest kus neid pinke tehti- "Krasnyi proletarii".

Kindlasti on kuskil olemas tabel pinkide tahistuste desifreerimiseks.
Vasta
#14

Kas vene treipinkidel on tollkeermete etteandmine?



Citroen DS 21 1970, Matchless 500 twin 1955, K750 1960, K750M 1970
Vasta
#15

Loomulikult. Egas toru piiri taga keermestamas käidud
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne