kompressorile suurem survepaak
#1
Question 

Tervitus!!
Mõni aeg tagasi proovisin tavalise 2 silindrilise vene kompressori külge ühendada liivapritsi. Asi töötas kuid väga väikse efektiivsusega. 1cm2 vanast värvist puhastamiseks kulus juba terve 5 minutitBig Grin . Tuli mõte kui ühendada kaks kompressorit korraliku 250l vaadi külge. Kas nii kasvaks ka pritsi efektiivsus? On kellelgi kodus liivaprits, kui on siis milline kompressor milline prits jne.... Ühesõnaga kuidas saada kodusel teel korralikult prits tööle. Väga segane jutt vist on aga proovige aru saada!!
Vasta
#2

Mida suurem on õhuvaru seda parem. Muidugi kompressor peab ka küllaltki hea tootlikkusega olema.
Vasta
#3

Kompressori tootlikus peab olema suurem liivapritsi õhu vajadusest 20-25% sellisel juhul toimib liivaprits normaalselt ja ei kulu surve üles saamiseks aega.

kui leiad naftat, lõpeta puurimine ja alusta pumpamist

urmas.raidlo@gmail.com
SKYPE: volvoclub
Vasta
#4

Oman samuti pisikest liivapritsi, kompressor on 2,5hp, üks silinder ja 50L paak. Liivaprits on 20kg ja düüsi läbimõõt 2 või 3mm (2 saab kauem töötada). Kompressr lahaja Sad ütleme nii et, 1 minut tööd ja 4 minutit rõhu ülesse saamist. Selle 1 minutiga saab puhastada kusagil 10-20 cm2(sõltub pinnast).
Näiteks motika M72 paagi puhastab kusagil 30min.
[Pilt: 10_GALLON_SAND_BLASTER.jpg]
Nüüd sinu küsimus. Kõigepealt milline liivaprits sul on? Isetehtud, on ka neid mis on nagu värvipüstolid, kamber?
Liivapritsi juures on määrav düüsi läbimõõt, mida vähem õhku välja puhud seda parem. Kui liiv on 0-0,8mm siis kolm liivatera peavad korraga läbi pääsema.
Suur paak ei anna midagi, sest ka see saab tühjaks ja siis ootad mailma aja ikka kui rõhk ülesse tuleb.
Kompressor peab hea tootlikusega olema. Minul on kompressor 100l/min vaja on 400l/min.
Parim oleks kui saaks rentida kuid rentida Pärnus vähemalt saab ainult pisikest 20L paagiga või siis auto järelkäru suurust kompressorit, vahepealset pole, tuleb läbi ajada sellega mis on.
Vasta
#5

liivaprits on mul odav heinhelli oma düüsi läbimõõt on 2 mm aga uurisin ja mõtlesin et läbi düüsi peaks ju jooksma liiv koos õhuga, sellel on aga haaratakse liiv peale düüsi st läbi düüsi jookseb aint õhk. Võibolla peaks selle püstoli ümber ehitama. Kompressori tootlikust ei tea sest küljes oleval sildil ei ole kirjas midagi. Küll aga tean et mootor on 4 kw ja kompressor kahe silindriline, usun et paljudel on garaazis just selline vene päritolu kompressor vähemalt niipaljudel kui mina näinud olen. Ühendaks ma neid kompressoreid kindlasti kaks selle pritsi taha. Ühe kompressoriga juba läbikäidud tee.
Vasta
#6

Endal selline väiksemat sorti 1 silindriline vene kompressor, all kaks pikliku paaki. Lisaks sai ühendatud külge ~300L mingisugune keskküttesüsteemi paak. Kompressor iseenesest jääb pritis jaoks lahjaks aga kui surve korralikult ülesse lasta, siis saab ikka oma 5 minutit tööd teha.
Liivapritsil tüüs ka arvatavasti liiga suure läbimõõduga u 5mm, teinekord on suuremaks ka kulunud. Peaks vist peenema vastu välja vahetama.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne