Scorpa 2.0 Kadett C-le
#21

Ja suurem. 6 sil ikkagi.

Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee


Vasta
#22

BMW 2.0 6-silindrilisena on ju puhas "maksumootor", toodetud selleks et sobituda mõnes riigis kehtivasse skeemi, kus alates kahest liitrist lajatatakse ilge kirves selga mootorimahuga priiskamise eest. Õige variant sellest mootorist on 2,5-liitrine.

2.0 16v tagaveoliseks muutmisest on juttu siin.

ChrisT Kirjutas:The Manta 1.8 bits you'll need are the sump, gearbox, oil pickup pipe, engine mount brackets, coolant hoses and maybe the dizzy and bracket
Vasta
#23

aga neljasilindriline 2.0 ???????? Bemmi omast jutt
Vasta
#24

Mehed lõpetage pull. Endal see etapp üle elatud. Hetkel oman sama tüüpi autot mis sai tegelt tehtud rahvaralli jaoks. Paigaldasin autole 1.8 liitrise 87 a. Opel Kadett GSi mootori. Registris sellega probleeme ei tekkinud kuna uue mootori kubatuur Eesti seaduste kohaselt ei tohi ületada originaal kubatuuri rohkem kui 50%.
Pritse "viskasin minema" sest karpa on lihtsalt lollikindlam ning samalajal ei ole tarvis hakata autole ehitama lisa elektrisüsteemi (pritsungi, aju, b.pumba jne. tarvis). Uue toitesüsteemi leidsin 1.6 Ascona pealt millel korralik kahekambriline karpa (Varajet II), kusjuures Opeli pritse on väga lihtsalt asendatav karpaga, kuna pihustid asuvad asuvad sisselaske kollektoris, mitte nagu teistel plokikaanes... OK kui saan aidata, siis siin on number 51 67 478 sest muidu läeb lugu liiga pikaks. Nii et kui vaja kõlla, omal see tee nagu juba läbi käidud...
Smile
NB! Kui asi huvitab siis auto ka Carratingu listis rahvaralli all olemas...
http://www.carrating.org/car.php?10008

It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Vasta
#25

ok ma mõtlesin ka selle 1.8 peale aga mis kast sul seal on????????
Vasta
#26

Trammijuht Kirjutas:ok ma mõtlesin ka selle 1.8 peale aga mis kast sul seal on????????

Kaste on Sul valida Omega ja Rekordi omade vahel, aga tingimus sealjuures on see et kas 1.8 või 2.0 kast, PS. Rekordi 2.0 kast ei sobi, kuna nendel veel vana mudeli mootorid (vähemalt pole Rekordil uuema tüübi 2-st kohand) . Meie enda kast mis konkreetsel autol all on on Rekordi 1.8 mootori 5-ne kast, kuigi jah, teda on pisut vastavalt oma sportlikele vajadustele ringi aretatud (käikude vahed lühemaks jne.). A noh edu aretamisel.

It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Vasta
#27

Nii ma siis vahepeal kuskile mutiauku kadunud aga tuli veel 1 varjant et mis inimesed arvavad sierra 2.3 V6 moootorist see vist mingi sutc vanem...... (ja saan aru et keegi tahab jälle öelda et piisab mingist 1.6st jne aga veic kummi põletada ja muud showd teha on ka väga mõnusSmile)))) )
Vasta
#28

See 2.3l V6 on küll elumõttetu kolakas, kaalub palju ja võimsust on tühised 114hp. Isegi see eelpoolmainitud 2.0 OHC on stockis võimsam, rääkimata potentsiaalist.
Vasta
#29

kodanik sa kaldud ikka "võimsuse" poole mis iseenesest pole paha aga aga aga ma ei soovita sul üle nelja silindrilise mootori vaadata. oleks küll kipa kadett v6 või rida6 aga mis sa selle autoga peale hakkad? Tagumised rattad peksavad enamus ajast tühja kuna esimene osa on liiga raske. mootorit valides tuleks siiski enamvähem lähtuda originaalmootori kaalust sest siis säilib selle auto jaoks ideaalne kaalu jaotus (vähemalt ma arvan et see auto niimoodi kunagi ehitatud on). kõige lihtsam oleks sul hankida mõni sõitev ront (rekord, kadett, ascona, mantat pole mõtet siia nimistusse panna kuna see sama rekordiga) ja tehnika ümber lapata.

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#30

http://www.kadettc.info/
Siit leiad suht kõik mida on mootorivahetuseks vaja..njah kui ainult keelega hätta ei jää.....
Huvipärast küsin ka seda et ega antud isendi puhul pole tegemist subaru sinise kadett c-ga????
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne