Praegustest numbrimärkidest Eestis, osa 2

(23-04-2018, 22:48 PM)Jansa Kirjutas:  2 nädalat tagasi sain MRT

Sauelt siis?
Vasta

(23-04-2018, 18:44 PM)Andrey Kirjutas:  Millised seeriad antakse praegu välja? Tallinnas olen näinud BXT, haagisel YK*. Kui kaugel on siis M- ja T-seeriad?

Tartu TND, Saue MRV (väga värskelt). Tallinnas ise olen BXP-sid värskeimatena kohanud. Mujal Eestis BXJ ja Pärnu piirkond BXB..
Vasta

Haagisenummer Kilulinnas reedel YKS

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Umbes 2 kuud tagasi anti Tallinnas minu vennale selline nr. 777YES ja vend veel imestas, et miks just selline !
Vasta

Vend on lihtsalt jõukas mees,mis imistada.
Vasta

Osta.ee-s müügis praegu üks GAZ-22 Volga, millel tänapäevane erinumbrimärk "VOLGA 2" on olnud: Link.

Selle masinaga tundub olevat huvitav lugu.
Auto kunagi pikaajalise TÜV puudumise tõttu registrist kustutatud, aga omanik kirjutab et registrikanne võimalik taastada.
Samas kommentaariumis väidetakse, et selle sama numbrimärgiga ilma uuesti registreerimistasu (1350 eur) maksmata ei saa ja seda nagu ka kinnitaks asjaolu, et antud numbrimärk MNT andmetel saadaval.

Endal kogemus, et ju selle sama kampaania raames 2002-3 ühe minu hobiauto eelmisele omanikule tuli ka koju kiri või telefonikõne, et kustutame auto registrist kuna teil pole mitu aastat TÜV olnud ning tooge numbrid ja pass ARK-i kui autot kasutada ei plaani. Tema kui kohusetundlik kodanik nõnda tegigi ning mina pidin auto hiljem täiesti nullist koos riigilõivude ja uute numbritega arvele võtma.

Antud Volga olukorras aga selline suur erinevus, et number ja pass ju veel omaniku enda käes.

Huvitakski nüüd, et kas keegi on kokkupuutunud sellise olukorraga, et kas antud masin tuleks nullist registeerida või on registrikanne sellisel kujul siiski taastatav?

On väga reaalne, et sellised "kaua ootel olevaid" projekte on veel, mis nüüd justkui ajaga oleks oma erinumbri kaotanud.
Tunduks kuidagi ebaõiglasena, et kui korra on juba erinumbrimärgi väljastamise eest makstud (küll ammu ja praegusega võrreldes väga madalat tasu), aga nüüd peaks seda uute hindade järgi uuesti tegema.
Vasta

(30-04-2018, 13:08 PM)mossepower Kirjutas:  Osta.ee-s müügis praegu üks GAZ-22 Volga, millel tänapäevane erinumbrimärk "VOLGA 2" on olnud: Link.

Selle masinaga tundub olevat huvitav lugu.
Auto kunagi pikaajalise TÜV puudumise tõttu registrist kustutatud, aga omanik kirjutab et registrikanne võimalik taastada.
Samas kommentaariumis väidetakse, et selle sama numbrimärgiga ilma uuesti registreerimistasu (1350 eur) maksmata ei saa ja seda nagu ka kinnitaks asjaolu, et antud numbrimärk MNT andmetel saadaval.

Endal kogemus, et ju selle sama kampaania raames 2002-3 ühe minu hobiauto eelmisele omanikule tuli ka koju kiri või telefonikõne, et kustutame auto registrist kuna teil pole mitu aastat TÜV olnud ning tooge numbrid ja pass ARK-i kui autot kasutada ei plaani. Tema kui kohusetundlik kodanik nõnda tegigi ning mina pidin auto hiljem täiesti nullist koos riigilõivude ja uute numbritega arvele võtma.

Antud Volga olukorras aga selline suur erinevus, et number ja pass ju veel omaniku enda käes.

Huvitakski nüüd, et kas keegi on kokkupuutunud sellise olukorraga, et kas antud masin tuleks nullist registeerida või on registrikanne sellisel kujul siiski taastatav?

On väga reaalne, et sellised "kaua ootel olevaid" projekte on veel, mis nüüd justkui ajaga oleks oma erinumbri kaotanud.
Tunduks kuidagi ebaõiglasena, et kui korra on juba erinumbrimärgi väljastamise eest makstud (küll ammu ja praegusega võrreldes väga madalat tasu), aga nüüd peaks seda uute hindade järgi uuesti tegema.

Kunagi kui mul oli plaan ühte ammu surnud ja 20 aastat seisnud masinat elustada, väideti mulle ARK-ist, et kõiki masinaid, mis on registreeritud alates november 1992 (s.t. kõik mis jäävad peale valge passi perioodi), saab registrisse ennistada, ilma esmase arvelevõtu kuludeta, s.t andmed on arhiivis olemas.

Too minu kõnealune auto omas küll valget passi 1992. aasta juulist, mistõttu see auto ka kahjuks oma tee pressi alla leidis. 

Aga kahjuks ma ei julge kinnitada, kas need vastused ka pädevad olid.
Vasta

Keegi võiks kirjutada konkreetse teksti numbrimärkide küsimuses maanteeametisse sest kuuldu kohaselt on nad jälle numbrimärkide kuuluvuse kohtaa mingi muutuse välja lasknud

Parimat  h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Krooniaja lõpus sain teada, et 2004 töökaaslasele maha müüdud (aga mitte ARKis ümberregatud) auto läks edasi lammutusse ja sellel olnud erinumbrid peaks seal kapiotsas veel alles olema. Saingi aastaid hiljem numbrid tagasi ning läksin Valga ARKi sooviga need oma liisinguautole ümber tõsta. Esimese hooga vastati, et pole võimalik aga peale nädalast järgimõtlemist siiski oli võimalik. Siiski leiti, et ilma EST tähiseta ei saa ja tuleb uued tellida, lisaks oli numbrivahetuse lõiv ka veidi suurem kui tavanumbrite puhul, kokku läks vist 900EEK. Tavanumbri puhul oleks 750 vist olnud.

JAN
Suzuki GV & VW Caravelle
Vasta

Õnneks selgus, et juhul kui auto registrist kustutatud, aga pass ja numbrimärgid on veel ikka reaalselt alles (omanik pole neid omal ajal küsimise peale ARKi viinud), siis on registrikanne taastatav.

Teemaaluse GAZ 22 omanik sai MNT ametist sellise vastuse (kopeerin osta.ee oksjonilt siia, Viide):

Lisainfo numbrimärgi kohta.Maanteeameti kodulehel on tõesti info, et number oleks nagu vaba ja 1350 euri eest tellitav. Nii see siiski ei ole. E-maanteeamet nimelt ei saa kätte arhiveeritud materjali. Nimetatud auto on kunagi automaatselt registrist maha võetud, tänaseks arhiveeritud ent auto ettenäitamisel probleemideta taastatav. Ehk nagu mulle ARK-i peaspetsialist kinnitas - taotluse e-maanteeametis saab teha VOLGA 2 numbrimärgile kuid seda ei rahuldata Smile
Vasta

Natuke värskendust teemasse.

https://auto.geenius.ee/uudis/maanteeame...joni-euro/

Parimat  h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

kogemata klikkisin selle teema lahti.
kõike läbi lugeda ei jaksa, aga täitsa teemakohaselt mainiks, et
mul on kunagi kambaga koos ostetud eritellimuse number.
selline, mis teoorias võiks kunagi nagunii tulla.
ostmisel öeldi, et ei pea auto külge panema ja mingit tähtaega ka pole.
nummer minu oma ja asi tahe.
hiljuti aga avastasin juhuslikult, et selle numbriga masin sõidab pidulikult ringi.
seega ark müüs mulle kalli raha eest õhku.
väga inetu.
Vasta

Aga tõmba siis mesilaspesa käima ja päri aru,tahaks teada mida neil selle kohta kosta on.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

(21-05-2018, 21:14 PM)diesel Kirjutas:  kogemata klikkisin selle teema lahti.
kõike läbi lugeda ei jaksa, aga täitsa teemakohaselt mainiks, et
mul on kunagi kambaga koos ostetud eritellimuse number.
selline, mis teoorias võiks kunagi nagunii tulla.
ostmisel öeldi, et ei pea auto külge panema ja mingit tähtaega ka pole.
nummer minu oma ja asi tahe.
hiljuti aga avastasin juhuslikult, et selle numbriga masin sõidab pidulikult ringi.
seega ark müüs mulle kalli raha eest õhku.
väga inetu.
Kui ma õieti mäletan,siis nad tahavad mingit tasu saada.Minu väimehel oli 999,siis uurisime.
Vasta

Igor Gräzin näitab uhkusega oma auto numbrimärki, millel puudub Euroopa Liidu lipu tähis.

FOTO: Mihkel Maripuu


   

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

(21-05-2018, 21:14 PM)diesel Kirjutas:  kogemata klikkisin selle teema lahti.
kõike läbi lugeda ei jaksa, aga täitsa teemakohaselt mainiks, et
mul on kunagi kambaga koos ostetud eritellimuse number.
selline, mis teoorias võiks kunagi nagunii tulla.
ostmisel öeldi, et ei pea auto külge panema ja mingit tähtaega ka pole.
nummer minu oma ja asi tahe.
hiljuti aga avastasin juhuslikult, et selle numbriga masin sõidab pidulikult ringi.
seega ark müüs mulle kalli raha eest õhku.
väga inetu.

See pidi siis ikka väga ammu olema. Viimased paar-kolm aastat on 2 aastat see piir, kaua numbrit "sahtlis" hoitakse, enne seda vähemalt 10-15 aastat hoiti ainult aasta.

Renault Laguna GT '06
Renault Twingo GT '08
Vasta

ammu jah, paarkümmend aastat kindlasti läind mööda.

teemasse sobivamalt aga mainiks, et linnu tee kandis näeb vahel masinat numbriga aaaaa7 
täitsa tänapäevane eesti nummer ja masin ka värskemapoolne, vist datsun.
Vasta

Jupp aega vaadanud - Eesti ja ka Soome osadel numbrimärkidel jooksevad ühest servast teise mingid peenikesed lainelised siinusjooned.
Kas keegi oskab seletada, mis ja mille jaoks need on? Kiiruskaameratele mingid masinloetavad loogad?
Vasta

(01-10-2018, 15:19 PM)Telc Kirjutas:  Jupp aega vaadanud - Eesti ja ka Soome osadel numbrimärkidel jooksevad ühest servast teise mingid peenikesed lainelised siinusjooned.
Kas keegi oskab seletada, mis ja mille jaoks need on? Kiiruskaameratele mingid masinloetavad loogad?

Ise olen siiani arvanud, et see on turvamärgis, analoogselt rahatähtedele. Et eristada "isetrükitud" numbreid "päris" numbritest Smile
Olid mu meelest juba ammu enne maanteekülmkappide paigaldust olemas. Aga ega ma tegelt tea - arvata kah tore Smile
Vasta

(01-10-2018, 15:19 PM)Telc Kirjutas:  Jupp aega vaadanud - Eesti ja ka Soome osadel numbrimärkidel jooksevad ühest servast teise mingid peenikesed lainelised siinusjooned.
Kas keegi oskab seletada, mis ja mille jaoks need on? Kiiruskaameratele mingid masinloetavad loogad?

https://www.riigiteataja.ee/akt/128062011017?leiaKehtiv
 Paragrahv viis.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne