Praegustest numbrimärkidest Eestis, osa 2

Meil on paari viimase nädala jooksul tulnud kaks uut metsakat ning ühel on number ...GRL ja teisel ...LMB. GRL ehk "tüdrukute" numbreid olen viimasel ajal üsna palju näinud.
Vasta

Metsakale sobib ju LMB väga hästi.
Vasta

Kas on võimalik tellida legaalset numbrimärgi koopiat kusagilt mujalt kui maanteeametist?

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(04-08-2021, 21:40 PM)tõnn Kirjutas:  Kas on võimalik tellida legaalset numbrimärgi koopiat kusagilt mujalt kui maanteeametist?

Ei ole.

Ilma euromärgiseta numbreid küll tehakse, aga see on selline legaalsuse piirimail tegevus. Euromärgistega numbritel peavad olema turvaelemendid, nendega plaate toodab vaid üks ettevõte Transpordiameti tellimuste alusel.

Kui praegu on ilma eurotähisteta, siis tasub mujalt uued sebida. Peast kohe ei ütle kes teeb, aga nii Tallinnas kui Tartus peaks olema võimalused olemas.
Vasta

Kas rauast (roostesed) Eesti reg. numbreid võib ise uuendada?
Kas nendega saab teh. ülevaatusest läbi?
Vasta

(04-08-2021, 23:16 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Kas rauast (roostesed) Eesti reg. numbreid võib ise uuendada?
Kas nendega saab teh. ülevaatusest läbi?

Kui on hästi tehtud, siis kuidas peaks ülevaataja aru saama, kas värv on algne või mitte?

Kehvasti võõbatud asja võivad "ebaseadusliku katte" eest tagasi saata küll. Sõltub ülevaatajast - kas näeb või "ei näe". Kaamerapilt peaks olema sedapalju hämar, et algsel pleekinud värvil ja heal taastusel vahet ei tee.
Vasta

(05-08-2021, 08:54 AM)v6sa Kirjutas:  
(04-08-2021, 23:16 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Kas rauast (roostesed) Eesti reg. numbreid võib ise uuendada?
Kas nendega saab teh. ülevaatusest läbi?

Kui on hästi tehtud, siis kuidas peaks ülevaataja aru saama, kas värv on algne või mitte?

Värviosa võib olla suhteliselt lihtne teha hästi ja märkamatuks. Aga suhteliselt lihtne pole veel lihtne Smile
Näited https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=54997

Värvimine on pisut kergem vast ainult seetõttu, et rauast numbritel veel helendavat alusvärvi ei kasutatud. Ei väida 100% kindlusega, aga pole ise helendust näinud neil. 

Keerulisem võib olla korralik eeltöö. Teadupärast ussitavad raudnumbrid auguliseks või krobeliseks. Pritspahtliga täitmine oleks ehk lihtnegi, aga katsu sa lihvida seal reljeefsete numbrikõrgendike vahel.
Vasta

(04-08-2021, 22:09 PM)zazik Kirjutas:  
(04-08-2021, 21:40 PM)tõnn Kirjutas:  Kas on võimalik tellida legaalset numbrimärgi koopiat kusagilt mujalt kui maanteeametist?

Ei ole.

Ilma euromärgiseta numbreid küll tehakse, aga see on selline legaalsuse piirimail tegevus. Euromärgistega numbritel peavad olema turvaelemendid, nendega plaate toodab vaid üks ettevõte Transpordiameti tellimuste alusel.

Kui praegu on ilma eurotähisteta, siis tasub mujalt uued sebida. Peast kohe ei ütle kes teeb, aga nii Tallinnas kui Tartus peaks olema võimalused olemas.
Tartus as Tartekplus asukoht Tehase 22 ja Tallinas  Vabriku 2,  swestal oü.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

Löunaosariikides söitab ringi Hundivaagen *** ZOO-nridega, vist mingi eritellimus?

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

Jätkuks postitusele #931 ehk Eesti tavamõõdus autonumbrite seeriad ajalises järjestuses august 2020 - detsember 2021.

Tallinn: GWJ, KBH, NRJ, PNR, TJW, XMS, PPB, HRF, LGS, LKV, NTY, VKD, VVK, XSG, NVM, PVT, VHJ, MXL, DLT, FPB, KNM, KMY, DKM, FHL, FKY, LRC, NKF, RFP, KSX, CTJ, MWD
Saue: FNV, KGY, RTH, KKG, GJJ, NLN, JDZ, MVT, NPJ, DSK, HVC, JDX, NJH, RPX, GFG
Tartu: JZN, NZP, VFT, JNP, PCF, RNX, SLH, XMV, LJB, HLY, KDX, NSP, CHK
Ülejäänud Eesti: KYP, LLS, RZF, SCG, HDD, GRL, LMB, KDS, SLZ, WLG, XJJ, HTZ, CCF, JPN, KBX, KGR, TRG, XRG, RDT

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta

Tere.

Kas keegi kaasfoorumlastest teab, millisest büroost jagatakse hetkel XVX numbreid?

Siim
Vasta

(06-05-2022, 08:50 AM)Viin Kirjutas:  Tere.

Kas keegi kaasfoorumlastest teab, millisest büroost jagatakse hetkel XVX numbreid?

Siim

Mine Transpordiameti E-teenindusse, logi sisse, võta sõiduk > Numbrimärgi tellimine > büroos olemasolevatest valitav numbrimärk ja hakka sealt büroosid kammima. Näiteks Pärnus, Haapsalus, Jõgeval ja Jõhvis on XVX olemas, Kärdlas ei ole.
Vasta

(06-05-2022, 09:23 AM)zazik Kirjutas:  
(06-05-2022, 08:50 AM)Viin Kirjutas:  Tere.

Kas keegi kaasfoorumlastest teab, millisest büroost jagatakse hetkel XVX numbreid?

Siim

Mine Transpordiameti E-teenindusse, logi sisse, võta sõiduk > Numbrimärgi tellimine > büroos olemasolevatest valitav numbrimärk ja hakka sealt büroosid kammima. Näiteks Pärnus, Haapsalus, Jõgeval ja Jõhvis on XVX olemas, Kärdlas ei ole.
Tänud, nagu paiskõlitus kombinatsioonid üle Eesti laiali.
Vasta

(05-01-2007, 21:18 PM)XTA Kirjutas:  
vilkar. Kirjutas:Tean audit millel oli v8 4,2 mootor peal ja numbriks oli tal V8. Nüüdseks vist audi juba arvelt maha kantud kuna sai ette paugu.Sad
Siia võib veel lisada Mersu numbriga A1, Ford Scorpio nr. I1, BMW Z8 nr. Z8. Eks sääraseid leidu veel.


Ega seda i1 omaniku kontakti või asukohta pole võimalik kuskilt välja kaevata?
Vasta

(30-08-2022, 13:29 PM)deus Kirjutas:  
(05-01-2007, 21:18 PM)XTA Kirjutas:  
vilkar. Kirjutas:Tean audit millel oli v8 4,2 mootor peal ja numbriks oli tal V8. Nüüdseks vist audi juba arvelt maha kantud kuna sai ette paugu.Sad
Siia võib veel lisada Mersu numbriga A1, Ford Scorpio nr. I1, BMW Z8 nr. Z8. Eks sääraseid leidu veel.


Ega seda i1 omaniku kontakti või asukohta pole võimalik kuskilt välja kaevata?

I1 ei ole praegu registreeritud. Kuna taustakontroll ei näita üldse midagi, siis järelikult pole olnud registreeritud juba aastaid. Seega number on vaba, köhi ainult riigilõiv (1350€) välja ja ongi olemas.
Vasta

(30-08-2022, 20:01 PM)zazik Kirjutas:  
(30-08-2022, 13:29 PM)deus Kirjutas:  
(05-01-2007, 21:18 PM)XTA Kirjutas:  
vilkar. Kirjutas:Tean audit millel oli v8 4,2 mootor peal ja numbriks oli tal V8. Nüüdseks vist audi juba arvelt maha kantud kuna sai ette paugu.Sad
Siia võib veel lisada Mersu numbriga A1, Ford Scorpio nr. I1, BMW Z8 nr. Z8. Eks sääraseid leidu veel.


Ega seda i1 omaniku kontakti või asukohta pole võimalik kuskilt välja kaevata?

I1 ei ole praegu registreeritud. Kuna taustakontroll ei näita üldse midagi, siis järelikult pole olnud registreeritud juba aastaid. Seega number on vaba, köhi ainult riigilõiv (1350€) välja ja ongi olemas.
Kui number on hoiul, siis ei näita taustakontroll samuti mitte midagi, selleks ei pea aasta või viis möödas olema.
Vasta

(30-08-2022, 20:22 PM)iisak Kirjutas:  
(30-08-2022, 20:01 PM)zazik Kirjutas:  
(30-08-2022, 13:29 PM)deus Kirjutas:  Ega seda i1 omaniku kontakti või asukohta pole võimalik kuskilt välja kaevata?

I1 ei ole praegu registreeritud. Kuna taustakontroll ei näita üldse midagi, siis järelikult pole olnud registreeritud juba aastaid. Seega number on vaba, köhi ainult riigilõiv (1350€) välja ja ongi olemas.
Kui number on hoiul, siis ei näita taustakontroll samuti mitte midagi, selleks ei pea aasta või viis möödas olema.

Numbrit saab hoiule anda piiratud ajaks, ma ei mäleta, kas pool aastat või aasta.
Loomulikult on olemas õhkõrn võimalus, et antud number on hiljuti hoiule pandud, aga väga vähetõenäoline.
Vasta

(30-08-2022, 20:30 PM)zazik Kirjutas:  
(30-08-2022, 20:22 PM)iisak Kirjutas:  
(30-08-2022, 20:01 PM)zazik Kirjutas:  
(30-08-2022, 13:29 PM)deus Kirjutas:  Ega seda i1 omaniku kontakti või asukohta pole võimalik kuskilt välja kaevata?

I1 ei ole praegu registreeritud. Kuna taustakontroll ei näita üldse midagi, siis järelikult pole olnud registreeritud juba aastaid. Seega number on vaba, köhi ainult riigilõiv (1350€) välja ja ongi olemas.
Kui number on hoiul, siis ei näita taustakontroll samuti mitte midagi, selleks ei pea aasta või viis möödas olema.

Numbrit saab hoiule anda piiratud ajaks, ma ei mäleta, kas pool aastat või aasta.
Loomulikult on olemas õhkõrn võimalus, et antud number on hiljuti hoiule pandud, aga väga vähetõenäoline.
Äkki lähtuks siiski mõnest allikast, mitte ei lahmiks umbes "ma ei tea ja ma ei mäleta" stiilis.
Tänasel päeval jääb numbrid inimese enda kätte, mitte büroosse hoiule.
https://transpordiamet.ee/registreerimis...kasutamine
"Registreerimismärki saab hoiule jätta viieks aastaks. Enne vastava hoiustamistähtaja saabumist teatab Transpordiamet hoiutähtaja lõppemisest registreerimismärgi valdajale kontaktandmetel, mille viimane on Transpordiametile esitanud."
Vasta

(30-08-2022, 20:37 PM)iisak Kirjutas:  
(30-08-2022, 20:30 PM)zazik Kirjutas:  
(30-08-2022, 20:22 PM)iisak Kirjutas:  
(30-08-2022, 20:01 PM)zazik Kirjutas:  
(30-08-2022, 13:29 PM)deus Kirjutas:  Ega seda i1 omaniku kontakti või asukohta pole võimalik kuskilt välja kaevata?

I1 ei ole praegu registreeritud. Kuna taustakontroll ei näita üldse midagi, siis järelikult pole olnud registreeritud juba aastaid. Seega number on vaba, köhi ainult riigilõiv (1350€) välja ja ongi olemas.
Kui number on hoiul, siis ei näita taustakontroll samuti mitte midagi, selleks ei pea aasta või viis möödas olema.

Numbrit saab hoiule anda piiratud ajaks, ma ei mäleta, kas pool aastat või aasta.
Loomulikult on olemas õhkõrn võimalus, et antud number on hiljuti hoiule pandud, aga väga vähetõenäoline.
Äkki lähtuks siiski mõnest allikast, mitte ei lahmiks umbes "ma ei tea ja ma ei mäleta" stiilis.
Tänasel päeval jääb numbrid inimese enda kätte, mitte büroosse hoiule.
https://transpordiamet.ee/registreerimis...kasutamine
"Registreerimismärki saab hoiule jätta viieks aastaks. Enne vastava hoiustamistähtaja saabumist teatab Transpordiamet hoiutähtaja lõppemisest registreerimismärgi valdajale kontaktandmetel, mille viimane on Transpordiametile esitanud."

Ära haugu!

See on mingi uus poliitika siis neil. 2018 talvel sellist võimalust polnud, tahtsid füüsiliselt numbreid enda kätte ja tähtaeg oli suhteliselt lühike, kas 6 või 12 kuud.

Meeldiv tõdeda, et selles osas on samme mõistlikkuse suunas astutud. Nüüd tahaks veel hirmsasti teada, kas vanatüübilist (ilma euromärkideta) numbrimärki on võimalik hoiule võtta/jätta ja hiljem teisele autole üle kanda. Neli aastat tagasi selline võimalus puudus.
Vasta

(30-08-2022, 21:06 PM)zazik Kirjutas:  
(30-08-2022, 20:37 PM)iisak Kirjutas:  
(30-08-2022, 20:30 PM)zazik Kirjutas:  
(30-08-2022, 20:22 PM)iisak Kirjutas:  
(30-08-2022, 20:01 PM)zazik Kirjutas:  I1 ei ole praegu registreeritud. Kuna taustakontroll ei näita üldse midagi, siis järelikult pole olnud registreeritud juba aastaid. Seega number on vaba, köhi ainult riigilõiv (1350€) välja ja ongi olemas.
Kui number on hoiul, siis ei näita taustakontroll samuti mitte midagi, selleks ei pea aasta või viis möödas olema.

Numbrit saab hoiule anda piiratud ajaks, ma ei mäleta, kas pool aastat või aasta.
Loomulikult on olemas õhkõrn võimalus, et antud number on hiljuti hoiule pandud, aga väga vähetõenäoline.
Äkki lähtuks siiski mõnest allikast, mitte ei lahmiks umbes "ma ei tea ja ma ei mäleta" stiilis.
Tänasel päeval jääb numbrid inimese enda kätte, mitte büroosse hoiule.
https://transpordiamet.ee/registreerimis...kasutamine
"Registreerimismärki saab hoiule jätta viieks aastaks. Enne vastava hoiustamistähtaja saabumist teatab Transpordiamet hoiutähtaja lõppemisest registreerimismärgi valdajale kontaktandmetel, mille viimane on Transpordiametile esitanud."

Ära haugu!

See on mingi uus poliitika siis neil. 2018 talvel sellist võimalust polnud, tahtsid füüsiliselt numbreid enda kätte ja tähtaeg oli suhteliselt lühike, kas 6 või 12 kuud.

Meeldiv tõdeda, et selles osas on samme mõistlikkuse suunas astutud. Nüüd tahaks veel hirmsasti teada, kas vanatüübilist (ilma euromärkideta) numbrimärki on võimalik hoiule võtta/jätta ja hiljem teisele autole üle kanda. Neli aastat tagasi selline võimalus puudus.
 Enne minu eelmist postitust ei saanud küll ühestki vastusest välja lugeda, et jutt oleks kuidagi puudutanud enda kätte jätmist "6 või 12 kuu või ei mäleta täpselt" puhul.

2015-2016 oli mul büroos number hoiul maksimaalsed lubatud 2 aastat, aasta möödudes pidi e-maili teel lihtsalt pikendama. Läksin 2 päeva enne tähtaja täitumist autole tõstma ja teenindaja käiski juba "utiliseerimisele" kastist neid toomas.

Ilma EST tähiseta numbrit ei saa hoiule jätta või loovutada, peab letis ette näitama ja pretensioonide korral uued sobivad duplikaadid tellima. Ainus teoreetiline võimalus on hoiule jätmist taodelda elektrooniliselt ja numbritest pildid saates. Aga see eeldab, et enne on õnnestub teine komplekt numbreid lisaks saada ja legaalne selline ebaõigete andmete esitamine kindlasti ei ole. Praktikas ise sellist varianti katsetanud ei ole.
Lisaks kajastub duplikaatide tellimine transpordiameti süsteemis ja ilma EST kirjata võib suvaline patrull maha võtta ja/või ÜV korduva (jah endiselt saab paljudes kohtades ilma küsimusteta läbi, aga kauaks?) anda. 
Ühesõnaga ilma EST kirjata numbreid on hakatud jõulisemalt välja juurima.

2016 lõpus ulatati ilma EST tähiseta numbrid büroos veel ilma tõrgeteta üle leti.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne