smolin Kirjutas:
Selline nägi välja IŽ-kombi esialgne variant. Selliseid suunatulesid ei kasutatud ühelgi teisel Moskvitšil ega IŽil. IŽ-kombit toodeti ainult M-412 mootoriga.
See foto on ainulaadne. Pilt on tehtud enne kombide seeriatootmist ja avaldatud \"Za ruljomis\" 1972. Antud isend pildil on kombide promoauto. Leidsin kolm-neli pisikest väliserinevust seeriaviisiliselt toodetutega.
1. Iluvõrel asetseb mingi embleem vasemal juhipoolses küljes. Kuna välja ei loe, võib lihtsalt oletada mis seal kirjas võis olla. Loogiline, et IŽ 1500 või IŽ 1500 KOMBI, oli ju aastani 1980 ka tagaluugil IŽ 1500, mis peale esiotsa modimist muutus KOMBIks. Seeriaviisilise masina iluvõrel asetses keskel kandiline IŽ märk, mille tarvis oli stantsitud võresse ka kandiline pesa. Pildiloleval aga on võre keskelt ühtlane.
2. Stangedelt puuduvad puhvrid, mis kombidel algusaastatel kroomitud tagustega, miljem mustaks värvitult.
3. Ilukapslid ratastel on veel vanat tüüpi, neil on välisservas topeltrant, st. aste. Ka mu Iž-412 `69 kannab ratastel selliseid. Liinilt tulid kombid juba \"astmevabade\" kilpidega. Mõlemil variandil on keskel sissepoole stantsitud rõngas. Ka olid tehasest väljunud kombidel standardvarustuses pakiruumis kaasas kilpide alused iluvõred. 412-l neid kaasa ei antud, ka ei pandud 412-le kunagi küljekarbipealset iluliistu, mis aga kombil täitsa olemas kuni suurmodimiseni 1980.
4. Küljekarbilt puudub just seesamune liist.
Siia võin lisada , et IŽ toodangust ainult vanematele, jällegi 1980ni toodetud kombidel olid vihmaveerennid katuse servas kaetud kroomliistuga, nagu Moskva tehase 408/412 eksportsedaanidel.