Teema on suletud

BMW316`i/88/75kw/kuidas saada 20-30 hj juurde?
#1
Question 

oman 88 aasta BMW 316`i.mootor võiks veidi võimsam olla. Kas mingi v6imalusega saax sinna kergesti lisada 20-30 hobust?
#2

wolf Kirjutas:oman 88 aasta BMW 316`i.mootor võiks veidi võimsam olla. Kas mingi v6imalusega saax sinna kergesti lisada 20-30 hobust?

On küll ja mitmeid.

1. Paigalda auto põhja alla sinine neoonvalgustus - valgusfootonite poolt teepinnale mõjuv aksiaalsuunaline optiline surve  annab Su autole kõik vajalikud lisa-hobujõud!

2. Paigalda oma auto esi- ja tagaosale kirjad "street racing", mille tulemusena annavad kaassõitjate pilgud Su autole täiendava kineetilise energia, mille ekvivalent hobujõududes peaks ka vähemalt 30 olema.

Väikese lisavihjena soovitan enne magamaminekut lugeda lektüürina läbi veebiaadressi https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=949524 all olev ürik (Vabariigi Valitsuse 18. mai 2001.a. määrus nr. 50 "Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded"). Ja arvestada sellega, et ARKi töötajad ja liikluspolitseinikud seda ürikut pisinatuke ehk vahel ka tunnevad...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
#3

316>320... Kõige odavam ja parem tulemus.
#4

mootori vahetus oleks kõige mõttekam.
#5
Question 

palju maksab umbes 2.0 mootor kui see asendada 1.6`ga?
#6

www.bmw-club.ee
sealt leiad vastused kõikidele oma küsimustele ja rohkemgi veel.
#7

Miks just kaheliitrine mootor? Kui ma asjast õigesti aru olen saanud, on samas mootoriperekonnas ka 2,5l mootor, mis läheb sinna sisse täpselt sama vaevaga kui 2,0.

Mis puudutab liikluspolitseinike ürikutundmist, siis lubage naerda. Keskmine ment ei saaks ilmselt siis ka midagi aru, kui kapoti alla pop-neetidega turboreaktiivmootor paigutada - ohukolmnurk, tõkiskingad ja toonklaasid on viimane piir kuhu nende tegelaste taip ulatub.
#8

no kuulge!
asjamehe käes saab sinna ju ka 4jase mootori panna. mis te nende kaheliitriste mikromootoritega ikka jändate.

mina aga soovitaks sõitma õppida, siis ei jää ka nende va hobustega hätta.

PS: kui auto ikka 200 väja ei võta, siis pole üks õige auto!
#9

Ma ei saa ausalt öeldes aru, mind näiteks ei huvita absoluutselt ei bussid ega traktorid, aga ma ei tunne mingit vajadust minna seda fakti igasse vastavas rubriigis olevasse teemasse kuulutama. Aga kui keegi teeb juttu mootori tuunimisest, siis leidub kohe vähemalt kümme targutajat, kelle arvates on see hobi barbaarsuse ja matslikkuse tipp ning kes ei jäta mööda laskmata võimalust materdamiseks.

Homme lähen ostan K-saloonist digiseebika ja lähen bussipargi väravasse kõvatama, äkki õnnestub veel midagi päästa ning visa tööga kultuuriinimeste sekka tagasi murda.
#10

Rahu-rahu.

Valdo kommnetaar oli oodatud. Enamasti on sellise küsimuse esitajad need, kes ei viitsi isegi elementaarset kodutööd ära teha. Sellisele on suhteliselt mõttetu hakata seletama teravama nukkvõlli või modifitseeritud mootorielektroonika nüansse. Seda enam, et küsija soovis ~100 hj (sry, ei tea 1,6 BMW motot võimsust ja otsima ka ei hakka!) mootorile pea kolmandikku juurde saada. Seda ikka õhust ei tekita!

Aga jah, eks seal on kõige valutum lahendus võimsam moto. Aga siin pea arvestama sellesama "Määrus 50-ga", mida juba mainiti. Illegaalseid soovitusi (stiilis: vahelejäämine on ebatõenäoline) ei tohiks selles foorumis anda...
#11

2.5 motot pandi E30-le (nii 126kW kui ka mu teada 141kW), niiet kui rahakott kannatab 200eek maksva uue passi välja (ning pärast kindlustus hinge kinni ei võta), ei ole mingist "liikluspolitseiniku ürikutundmisest" küll vaja rääkida - see on ARK poolt täiesti lubatud "lego kokkupanek".

palju maksab? Üks vastava tehnikaga E30 ning kui oma näpud tehnika ümbertõstmiseks ei paindu, siis töömehele kuni nädala palk (elekter on aeganõudvaim). Sinine valgus ja kleeps on lihtsam ja odavam. Arvestades teemapüstitust (suht asjatundmatu küsimus...), on konkreetsel juhul ka korraliku 325 ostmine lihtsam ja odavam Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
#12

Korraliku 325-ga on see jama, et seda ei ole eriti kerge leida ning turuhind on seega kõrge. Samas on see sama mootor ka viiesel peal, nii et kombinatsiooni hea kere+korras mootor on veidi lihtsam kokku saada.

Muidugi kui ise midagi ei tee ja turuhinnaga teeninduses teha lased, siis ilmselt see siiski ära ei tasu.
#13

Jesper Kirjutas:Korraliku 325-ga on see jama, et seda ei ole eriti kerge leida ning turuhind on seega kõrge. Samas on see sama mootor ka viiesel peal, nii et kombinatsiooni hea kere+korras mootor on veidi lihtsam kokku saada.

Muidugi kui ise midagi ei tee ja turuhinnaga teeninduses teha lased, siis ilmselt see siiski ära ei tasu.

Viiese pealt mootorit kolmesele tõsta pole nii lihtne minuteada. Mitmed pisiasjad on erinevad, sellega kaasneb piisavalt närvi- ja rahakulu.

Bmw foorumis on ülipikk saaga mehest, kes tõstis e36 316-le 525 mootori.
#14

E36 on ju täiesti teine auto... ja seal saagas ei ole mootori pärinemine viieselt eriti paljude probleemide allikas. Kardaan, karter, mõned voolikud ja oligi vist kõik. Põhimats on läinud kapremontide ümber remontimisele.

Eks tasuvus oleneb tugevalt sellest, mis korras on tooriku kere ja millise hinnaga õnnestub sama korralik 325 hankida. Minu mõte oli see, et 320 mootori vahele panekuga on täpselt sama palju tööd ja vaeva (tegemist on sama mootoriga väiksematöömahulises versioonis), aga tulemus 500 kuubikut väiksem.
#15

Jesper Kirjutas:E36 on ju täiesti teine auto... ja seal saagas ei ole mootori pärinemine viieselt eriti paljude probleemide allikas. Kardaan, karter, mõned voolikud ja oligi vist kõik. Põhimats on läinud kapremontide ümber remontimisele.

Eks tasuvus oleneb tugevalt sellest, mis korras on tooriku kere ja millise hinnaga õnnestub sama korralik 325 hankida. Minu mõte oli see, et 320 mootori vahele panekuga on täpselt sama palju tööd ja vaeva (tegemist on sama mootoriga väiksematöömahulises versioonis), aga tulemus 500 kuubikut väiksem.

Selles on sul õigus, et Meph'il olid mootorivahetusega kaasnenud jamad vaid piisk kõigi muude probleemide meres. Aga kuna tulemus ei olnud standartne, on tal hiljem tekkinud ja tekib ka edaspidi probleeme juppide sobitamisega (ntx kardaani tugilaager jms). Ei viitsi praegu süveneda, aga minu mäletamist mööda oli ka e30 vs e34 mootorite vahetamisel taolisi "pisiprobleeme" küllaga.

korralikku e30 325i-d praegu vist eriti ei leia ("korralik" on muidugi mitmetidefineeritav mõiste). Nimetatud fakti tõttu soetasin ma endale kuu aja eest 320i.
e30 2,5-st mootorit peaks aga leidma küll, kui foorumites (bmw-club ja bmwhouse) silmad lahti hoida. Pahatihti sõidetakse nende mootorite ümbert autod puruks.

Samas, vaadates teemaalgataja eelnevaid postitusi, on vist parem nii tema enda kui ka teiste inimeste tervisele, kui ta endale 325i-d ei soeta.
#16

selleks on BMW foorum olemas. Automoto on VANATEHNIKA huvlilistele mõeldud ühendus

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
#17

Nii et kas paneme teema lukku?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
#18

Võiks lukku panna jah,sest selline küsimus teeb sama välja,kui minna toidupoest POBI-le kardaani küsimaBig Grin
#19

Lukus. Vajadusel võite jätkata BMW foorumites.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne