Õli tuli punane.
#1

Niisiis autoks on 92.a Opel Astra.Probleem seisneb selles,et kui jätan auto vabakäigul tööle siis õlituli läheb kohati punaseks,kui hakkan sõitma siis kaob ära ja õli varras näitab max,mingit abi või peab teeninduses käima.Tänud abistajatele Smile
Vasta
#2

Üldiselt on põleva õlitulega keelatud meetritki sõita - võib õlitamata mootori üsna kiiresti tuksi keerata. Vilkuv tuli on aga väga suur ohu märk.

Esmalt soovitan vahetada andur - õlirõhuga ei saa riskida. Kui sümptomid korduvad, siis vast viga ikkagi õlirõhus.

Tule vilkumine madalate pööretega viitab õlisurve madalamale seisule, kui ta peaks olema. Põhjuseid võib olla palju - rikkis õlipump (sh rikkis ja/või sodistunud klapid õlimagistraalis), liiga kulunud saaled, liiga vedel õli selle kulumisastmega mootrori jaoks vms.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

alusta anduri vahetamisest. Asub õlipumba juures, ees hammasrihma pool ploki küljes. Ühe juhtmega andur. Kui tahad, võin pealinnas/Mustamäel prooviks andurit laenata (1.3 kadeti andur peaks sobima). Kui ei aita, on jama tõsine - Valdo mainis juba väsinud õlipumpa (ei taha uskuda, sel pole põhjust ära "kuluda") ning väsinud motot.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#4

13piisab Kirjutas:alusta anduri vahetamisest.... kui ei aita, on jama tõsine - Valdo mainis juba väsinud õlipumpa (ei taha uskuda, sel pole põhjust ära "kuluda") ning väsinud motot.

VÕIB olla tõsine, kuigi ei PRUUGI. Igatahes sõita mingil juhul ei tohiks!

Minu Lada 111-l on korra arvatavasti miski sodi- või jäätükk vms läinud arvatavasti reduktsiooniklapi vahele, mille tulemusena -20 C juures kävitamise järel ükskord tuli ära ei kustunudki (kuulsin mootori hääle järgi, et ka tegelikult rõhku pole...).

15-sekundilise töö järel seiskasin mootori. Kui 10 minuti pärast korduskäivitamine sama sümptomit näitas, siis enam jamama ei hakanud, vaid lasin pukseerida sooja garaazi sulama. Selle järel käitus normaalselt nagu ennegi.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

Nonii,mul on olemas vana Opel Ascona varuosadeks,mootor on täies komplektis veel,et äkki saab midagi asendada.Kohe lähengi vaatan siis mis seal teha annab.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne