14-08-2006, 08:48 AM
Üldiselt on põleva õlitulega keelatud meetritki sõita - võib õlitamata mootori üsna kiiresti tuksi keerata. Vilkuv tuli on aga väga suur ohu märk.
Esmalt soovitan vahetada andur - õlirõhuga ei saa riskida. Kui sümptomid korduvad, siis vast viga ikkagi õlirõhus.
Tule vilkumine madalate pööretega viitab õlisurve madalamale seisule, kui ta peaks olema. Põhjuseid võib olla palju - rikkis õlipump (sh rikkis ja/või sodistunud klapid õlimagistraalis), liiga kulunud saaled, liiga vedel õli selle kulumisastmega mootrori jaoks vms.
Esmalt soovitan vahetada andur - õlirõhuga ei saa riskida. Kui sümptomid korduvad, siis vast viga ikkagi õlirõhus.
Tule vilkumine madalate pööretega viitab õlisurve madalamale seisule, kui ta peaks olema. Põhjuseid võib olla palju - rikkis õlipump (sh rikkis ja/või sodistunud klapid õlimagistraalis), liiga kulunud saaled, liiga vedel õli selle kulumisastmega mootrori jaoks vms.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.