Teema on suletud

ma kardan. tõeliselt kardan. liiklusmõrtsukaid

Noh, nagu ma alguses ütlesin - mind häirivad linnavahel nõmetsejad vähem kui isehakanud erapoolik järelevalve. Jah, rikkumine on rikkumine, aga...

EV Põhiseadus Kirjutas:§ 12. Kõik on seaduse ees võrdsed. Kedagi ei tohi diskrimineerida rahvuse, rassi, nahavärvuse, soo, keele, päritolu, usutunnistuse, poliitiliste või muude veendumuste, samuti varalise ja sotsiaalse seisundi või muude asjaolude tõttu.

http://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=633949

Nuff said.

Sillu Kirjutas:Kui viibin antud paikkonnas esmakordselt, siis olen samuti sageli sunnitud "enda" teeotsa leidmiseks käiku aeglustama, olgu maršruut või tuhat korda mõeldud, veel raskem võib mõnda üsna väikest teeotsa leida olla pimedas; nii et selles mõttes ei saa ma sellest kriitikast aru.

1.Sillu - kui mina viibin esmakordselt kusagil, siis seda enam teen ma eeltöö. Kunagine võidusõidu-kogemus aitab fenomenaalset hästi orientiiride pärimisel ja mällu talletamisel.
2. Kogu lugupidamisega - Valdo ei olnud kindlasti Tallinnas esmakordselt, minu tavaline taks sellistel juhtudel on, et teen rahulikult tiiru ümber kvartali ja teisel ringil tean ka juba kuhu pöörata. Kui sa midagi otsid, peaks olema ka kannatust selle nimel vaeva näha. See võib tunduda natuke norimisena (vabandused ette), aga selline aeglustamine on meie stressirikka liikluspildi teine äärmus (esimene siis see vaheletrügijate-kihutajate kamp).

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...

Kuulge seltsimehed -miks ei võiks me rahvaalgatuse korras taotleda riiklikusse
sõidueksamisse kohustusliku elemendina sedasama kaldes langevat tooli?
See mis demonstreerib ma-ei-mäleta-kui-väikeselt-kiiruselt-vastu-seina-sõitmise-kogemust. Ehk võtab rohelisel lehel veidi ajukurrud liikuma?
Mida me kaagutame, prooviks vähemalt sedamoodigi ühiskonda parandada?

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...

peeterpaul Kirjutas:Kuulge seltsimehed -miks ei võiks me rahvaalgatuse korras taotleda riiklikusse
sõidueksamisse kohustusliku elemendina sedasama kaldes langevat tooli?
See mis demonstreerib ma-ei-mäleta-kui-väikeselt-kiiruselt-vastu-seina-sõitmise-kogemust.

See kaldes langev tool on minu teada libedasõidu eksamil juba sees. Tean inimesi, kes on nii selle tooli kui ka "üle katuse" käiva maketi ära proovinud selle eksami käigus.




`73 Hanomag-Henschel F46KA

Jesper Kirjutas:Noh, nagu ma alguses ütlesin - mind häirivad linnavahel nõmetsejad vähem kui isehakanud erapoolik järelevalve. Jah, rikkumine on rikkumine, aga...

Ja nii nagu mulle alguseski tundus, tundub (ka kõige selle pika targa jutu järel) endiselt selline suhtumine äärmiselt veider.
Aga et mitte teemat VEELGI pikemaks ajada oma vastuargumentide ja heietustega, siis minu seisukoht lühidalt:

Mind häirivad linnavahel nõmetsejad tunduvalt rohkem, kui isehakanud erapoolik järelvalve.

peeterpaul Kirjutas:
Sillu Kirjutas:Kui viibin antud paikkonnas esmakordselt, siis olen samuti sageli sunnitud "enda" teeotsa leidmiseks käiku aeglustama, olgu maršruut või tuhat korda mõeldud, veel raskem võib mõnda üsna väikest teeotsa leida olla pimedas; nii et selles mõttes ei saa ma sellest kriitikast aru.

1.Sillu - kui mina viibin esmakordselt kusagil, siis seda enam teen ma eeltöö. Kunagine võidusõidu-kogemus aitab fenomenaalset hästi orientiiride pärimisel ja mällu talletamisel.
2. Kogu lugupidamisega - Valdo ei olnud kindlasti Tallinnas esmakordselt, minu tavaline taks sellistel juhtudel on, et teen rahulikult tiiru ümber kvartali ja teisel ringil tean ka juba kuhu pöörata. Kui sa midagi otsid, peaks olema ka kannatust selle nimel vaeva näha. See võib tunduda natuke norimisena (vabandused ette), aga selline aeglustamine on meie stressirikka liikluspildi teine äärmus (esimene siis see vaheletrügijate-kihutajate kamp).
Ikka ei ole nõus. Esiteks on juba äärmiselt kummaline Sinu väide, Peeterpaul, et Valdo ei olnud kindlasti esimest korda TallinnasRolleyes. Kahtlemata vastab see tõele, kuid kõlab küll umbes samamoodi, nagu "...ei olnud esimest korda Eestis" või mis?!? Selles mõttes, et Tallinn on ju üsna suur linn ja antud konkreetses kohas võis inimene (vähemalt puhtteoreetiliselt) ka esimest korda olla.
Teiseks, tee mulle selgeks, kuidas saab teisi peale Sinu aidata SINU kunagine võidusõidukogemus?!? Selles mõttes, et kaldun arvama (aga see arvamus võib vabalt ka ekslik olla Smile), et üldsegi mitte kõik inimesed pole auto-/motospordiga tegelenud ega oma seetõttu ka vastavat "kogemust".
Kui Sinu eeltöö aitab Sind ligikaudu õigesse paikkonda jõudes täpset sihtkohta alati ilma ekslemata leida, siis on ju hästi, aga ei saa kõike ainult niiviisi enda mätta otsast vaadata, veel vähem teisele inimesele ette kirjutada, kui kaua aega ta oma sihtpunkti leidmiseks kulutada tohib!!!
Ei saa salata, et olen vahel (kui oma lohakusest pole enda sõidu jaoks piisavat ajavaru planeerinud...) samuti mõnda "jalus töllerdajat" kirunud, kuid annan endale aru, et tegelikult mul pole selleks õigust ning kui mind nii hirmsasti häirib, et pean viivuks käiku aeglustama (Valdo kirjeldatud juhtum, mis Sind nii hirmsasti häirib...), siis on see minu ja AINULT minu probleem.

PS. Konkreetselt selle Valdo kirjeldatud juhtumi puhul arvan, et tagasõitja kaotas...noh ütleme igal juhul alla minuti...

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee

Sillu Kirjutas:Ikka ei ole nõus. Esiteks on juba äärmiselt kummaline Sinu väide, Peeterpaul, et Valdo ei olnud kindlasti esimest korda TallinnasRolleyes. Kahtlemata vastab see tõele, kuid kõlab küll umbes samamoodi, nagu "...ei olnud esimest korda Eestis" või mis?!? Selles mõttes, et Tallinn on ju üsna suur linn ja antud konkreetses kohas võis inimene (vähemalt puhtteoreetiliselt) ka esimest korda olla.

100 % nõus. Kõiki mahakeeramisi ei pruugi Tallinnas teada. Aga üldjoontes teab vast igaüks, kes ennegi linnas sõitnud, kvartaleid ja võimalikke tagasipöördumisi.

Sillu Kirjutas:Teiseks, tee mulle selgeks, kuidas saab teisi peale Sinu aidata SINU kunagine võidusõidukogemus?!? Selles mõttes, et kaldun arvama (aga see arvamus võib vabalt ka ekslik olla Smile), et üldsegi mitte kõik inimesed pole auto-/motospordiga tegelenud ega oma seetõttu ka vastavat "kogemust".

Ärme nüüd seda minu võidusõitmist nüüd väga rõhuta. Aga kaasasündinud nägemismälu (igal ühel meist on üks mälutüüp rohkem arenenud)võimendas see tegevus minul oluliselt. Teiste kohta pole sõna võtnud ega soovigi selle tegevusega seoses.

Sillu Kirjutas:Kui Sinu eeltöö aitab Sind ligikaudu õigesse paikkonda jõudes täpset sihtkohta alati ilma ekslemata leida, siis on ju hästi, aga ei saa kõike ainult niiviisi enda mätta otsast vaadata, veel vähem teisele inimesele ette kirjutada, kui kaua aega ta oma sihtpunkti leidmiseks kulutada tohib!!!

0,5 kohaga OT, aga keegi Henry Ford, kelle memuaare parasjagu loen, raiub nagu rauda, et otsustama peaks enda pealt. Kuigi jah, mina kipun temaga mitte nõustuma ja mitte oma ametialaseid otsuseid enda järgi langetada.
Ärge ja ära nüüd valesti aru saa, ma ei soovi siin kedagi tümitada, ma tõin lihtsalt välja, et ideaalselt sujuva liikluspildi saavutamiseks tuleb mõlemad ekstreemumid "maha lõigata". Aga Sillu - paneks omavahel plära privas edasi, teistel läheb kaunis üksluiseks.

Sarnaselt ühe eelkõnelejaga oma lühikookuvõte - lõpetame selle hala siin ja praegu. Jätkamiseks võiks luua uue teema ja eranditult ettepanekute arutamiseks mida AMF nimel esitada laiemale üldsusele.
Oleks selline kena kodanikualgatus?

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...

peeterpaul Kirjutas:
Sillu Kirjutas:Kui viibin antud paikkonnas esmakordselt, siis olen samuti sageli sunnitud "enda" teeotsa leidmiseks käiku aeglustama, olgu maršruut või tuhat korda mõeldud, veel raskem võib mõnda üsna väikest teeotsa leida olla pimedas; nii et selles mõttes ei saa ma sellest kriitikast aru.

1.Sillu - kui mina viibin esmakordselt kusagil, siis seda enam teen ma eeltöö. Kunagine võidusõidu-kogemus aitab fenomenaalset hästi orientiiride pärimisel ja mällu talletamisel.
2. Kogu lugupidamisega - Valdo ei olnud kindlasti Tallinnas esmakordselt, minu tavaline taks sellistel juhtudel on, et teen rahulikult tiiru ümber kvartali ja teisel ringil tean ka juba kuhu pöörata. Kui sa midagi otsid, peaks olema ka kannatust selle nimel vaeva näha. See võib tunduda natuke norimisena (vabandused ette), aga selline aeglustamine on meie stressirikka liikluspildi teine äärmus (esimene siis see vaheletrügijate-kihutajate kamp).
See õige koha otsimine paras töö,kaardilt jah kena vaadata.Aga kohale jõodes selgub ,et ei mahu sisse keerama ,ligi saab hoopis teise tänava pealt.See muidugi minu kogemus LKW ga.Aleti peab ka vaatama ,kas saab ringi pöörata või tuleb tagurpidi hoovi ajama hakata.See tekitab paraja liikluskaose aga ma ei tekita seda meelega.Nii ,et wabandan kui ma kellelegi ette jäänud ja ka tulewikus jään.Otsimist raskendawad ka varsti saabuv pime aeg ja kahjuks ka paljudel majadel numbri puudumine.

PETSS Kirjutas:See õige koha otsimine paras töö,kaardilt jah kena vaadata.Aga kohale jõodes selgub ,et ei mahu sisse keerama ,ligi saab hoopis teise tänava pealt.See muidugi minu kogemus LKW ga.Aleti peab ka vaatama ,kas saab ringi pöörata või tuleb tagurpidi hoovi ajama hakata.See tekitab paraja liikluskaose aga ma ei tekita seda meelega.Nii ,et wabandan kui ma kellelegi ette jäänud ja ka tulewikus jään.Otsimist raskendawad ka varsti saabuv pime aeg ja kahjuks ka paljudel majadel numbri puudumine.

esimene tänamatu ülesanne seega olemas - vastu tuult pissides taguda ühiskonnale pähe, et majanumbrid olgu olla. Peale jaotusvedude on seda enam seda vaja kiirabile ja päästeautodele.
Petss- tähte närides - LKW tähistab 13,6 m treilerit, sul on meie slängis fuura...

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...

PETSS Kirjutas:See õige koha otsimine paras töö,kaardilt jah kena vaadata.Aga kohale jõodes selgub ,et ei mahu sisse keerama ,ligi saab hoopis teise tänava pealt.See muidugi minu kogemus LKW ga.Aleti peab ka vaatama ,kas saab ringi pöörata või tuleb tagurpidi hoovi ajama hakata.See tekitab paraja liikluskaose aga ma ei tekita seda meelega.Nii ,et wabandan kui ma kellelegi ette jäänud ja ka tulewikus jään.Otsimist raskendawad ka varsti saabuv pime aeg ja kahjuks ka paljudel majadel numbri puudumine.
PETSS ütles lõpuks korralikult, küll eeskätt veoautojuhi seisukohalt lähtudes, välja sama mõtte, mida mina korduvatel katsetel normaalselt sõnastada ei suutnud.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee

peeterpaul Kirjutas:Petss- tähte närides - LKW tähistab 13,6 m treilerit, sul on meie slängis fuura...
LKW tuleneb saksakeelsest sõnast "Lastkraftwagen", mis tähendab veoautot laiemas tähenduses, mitte üksnes kitsamalt mõnda selle alaliiki.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee

Ei te neid slänge, kuid LKW tähendab (üldlevinud lühendina) saksa keeles veoautot (Lastkraftwagen), samuti nagu PKW sõiduautot.

Terv. Avo
50 50 598

See küll mitte päris teemase.Näiteks saadetakse mind viima mingit asja aadressil Regati1.Firma nimi ka teada aga see kõik. Telefoni numbrile tavaliselt ei vastata. Enanus teawad ,et seal asub TOP.Territoorium suur kõik pajebenn ühe aadressi all(aga mitte ühtegi suunawiita või firmasilti.Ja elu paraku näitab seda ,mida raskem koorem(eriti see ,mida tuleb käsitsi maha laadida)seda tõenäolisem see ,et klient asub kõige viimasel korrusel ja kõige tagumises ja kitsamas kohas.Ja tõstetool ei töötata või puudub sootuks.Kõige sexim koorem kunagi KJ turule:kolm 1,2 tonnist suhkru alust ,saatelehel KJ turg ANDREI.Sai siis 1,5 tundi otsitud seda Andreid ,lõpuks leidsin. Ja siis pole ime ,et ma pärast seda alati kaasliiklejatesse heatahtlikult ei suhtu.Wabandan ,et sellest nüüd rääkisin.

See liiklusmõrtsukate värk ja üldse..
Eesti liikluskultuur. Mõtlesin, et.. Mis on see allikas, mis kõik selle tekitab?
Vastust ma sellele ei leidnud. Aga..
Ilusal õhtul nagu täna, märkasin midagi, mis mind lihtsalt jahmatas.
Ühesõnaga, mis?
SEE!

Siin kõik kardavad nagu haavalehed. Huvitav oleks teada palju "TEIST" liiklusseadustiku ka tunneb ja sellest kinni peab. Isiklikult leian, et noored jah oma autodega on väheke soojaks peast läinud- naist pole ja pikendust enamikele vaja juBig Grin Teisalt on reaalsus ka see, et vanemad juhid 50+ ei mäleta(pole õpetatud) liikluses kõike jälgima. Nad küll ei ületa ehk kiirust, kuid end suurte teadmistega tapavad ikka ära.
Seega küsimus väheke foorumis, kes paneb käe südamele ja ütleb, et oskab(ja sõidab) korralikult sõita? Sama korralikult kui nõutakse kasvõi liikluseksamil?

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.

unimüts Kirjutas:Seega küsimus väheke foorumis, kes paneb käe südamele ja ütleb, et oskab(ja sõidab) korralikult sõita? Sama korralikult kui nõutakse kasvõi liikluseksamil?

Mina sõida. On see väga imelik?

Dad.

unimüts Kirjutas:kes paneb käe südamele ja ütleb, et oskab(ja sõidab) korralikult sõita? Sama korralikult kui nõutakse kasvõi liikluseksamil?

Arvan, et oskan. Kuid see on subjektiivne.

unimüts Kirjutas:Seega küsimus väheke foorumis, kes paneb käe südamele ja ütleb, et oskab(ja sõidab) korralikult sõita? Sama korralikult kui nõutakse kasvõi liikluseksamil?

Tänaval üksinda liigeldes parkivast autost mööda põigates suunda küll ei vaevu näitama, muid asju teen ja jälgin küll.
Tõsi, tugevalt enam kui kahetonnise täismassiga Transitiga (55 kw) hirmsaid sööste ei arenda nagunii Wink Mu laisa loomuga aga passib sõiduk päris hästi.

loll on loll olla.

oskan minagi ilmselt, aga kogu aeg kahjuks ei sõida... Kuid kaasfoorumlase Liblikmutter`i viidatud kiirendajate lehekülg oli pehmelt öeldes jube lugeda. Kui mina liikluses vms olukorras valesti teen, siis kahetsen ja üritan korralik olla, aga need tegelased seal on vist 90 prossa ulatuses süüdimatud...

Mõned kodanikud siin märkisid, et nad üritavad liigelda reeglite järgi... Eks minagi püüan sama.

Samas, aeg-ajalt liiklen nii, et mina ja teised ära mahume ja elusalt koju jõuame. Ehk "venin" kilomeetri või kaks aeglasema sõiduki taga, kuni avaneb ohutuks möödasõiduks võimalus. Või "raiskan" tänavapinda foori taga seistes, lastes kõrvalteelt või väravast peateele keerata. Suunatulepirni kulutan kah usinasti...

Ühesõnaga olen ilus ja tark liikleja

Toungue
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne