Teema on suletud

ma kardan. tõeliselt kardan. liiklusmõrtsukaid

huvitav,23aastat on pirta teel 70km/t lubatud aga nüüd keegi idiioot jne on keshtestanud 50km/t piirangu!
sain sellest värgist teada politsei abiga!

jeep cherokee
cadillac fleetwood
http://www.zone.ee/mbcar/

Sõitsin alles ka seda teed mööda ja minul küll probleeme ei tekkinud. Märgid ju ilusti väljas, suured ja kollased kus näitab asula silti, mis = 50 KmH. Minu arust ongi kõige hullem mälu järgi sõitmine, kuigi ise harrastan ka kohati seda. Tegelikult ei ole ju raske märke vaadada-jälgida. Natuke imelik on pärast kobiseda, et 71 aasta teises kvartalis oli see tänav kahesuunaline kui ma siin viimati käisin ja ma pole süüdi kui sõidan ühesuunalisel teel tagurpidi.
Elu muutub ja märgid-liiklus koos nendega, rohkem tähelepanu paluks!

Sõidame suurtega...

nüüd tean kus märgid on!lihtsalt homikuti ei kasutanud pirta tee ainul õhtuti ja siis ka tundus et märki polnud näha.
nüüd kui puhkus siis sain teada aga pääsesin hoiatusega!
tulen saare teelt alla ja tagasipööre pirta teele ja tõesti ei pane tähele seda märki kui ei tea otsida!

jeep cherokee
cadillac fleetwood
http://www.zone.ee/mbcar/

leek Kirjutas:... pääsesin hoiatusega!
tulen saare teelt alla ja tagasipööre pirta teele ja tõesti ei pane tähele seda märki kui ei tea otsida!

Sul vedas. Kui Pärnus Tammiste juures varasem 70 oli värskelt 50ga asendatud, jäin ka mina seal vahele. Politsei ei lugenud isegi kergendavaks asjaoluks seda, et liikluskorraldus oli muutunud väga hiljuti, tegelik linn oli seal enam-vähem läbi ja minul varem puhas leht.

Eks minu viga muidugi... et ma pingsalt ei jälginud Sad

Neid jaburaid piiranguid on teisigi - ei saa mina aru, mispärast Saha-Loo teeotsa ja Maardu vahel kolmekilomeetrilisel lõigul (eraldatud sõidusuunad, ristmikke pole jms) äkitsi 90 asemel 70 kehtestati. Kui rääkida tee (eba)tasasusest, siis peaks kõikidel kruusateedel kehtima 50-70 piirang ja ka mitmetel mustkattega teedel... Pole sealne betoontee nii hull midagi...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.

valdo Kirjutas:ei saa mina aru, mispärast Saha-Loo teeotsa ja Maardu vahel kolmekilomeetrilisel lõigul (eraldatud sõidusuunad, ristmikke pole jms) äkitsi 90 asemel 70 kehtestati.

Ei tea, kuda praegu, kuid vanasti ole seal jalakäiatele ülekäigu koht. Ka Maardu buss tegi seal viimase peatuse maanteel, enne kui Maardu poole suundus, reastades üle kogu tee. Kuid see jupp oli 700 m minu mäletamisi...

Valdo peab ilmselt Tallinn-Narva mnt. linna suunduvat osa silmas. Äkki üritatakse kiirusepiiranguga selle totaalset hävimist vältida (remontima seda praegu ju niikuinii keegi ei hakka)?

valdo Kirjutas:Kui Pärnus Tammiste juures varasem 70 oli värskelt 50ga asendatud, jäin ka mina seal vahele. Politsei ei lugenud isegi kergendavaks asjaoluks seda, et liikluskorraldus oli muutunud väga hiljuti, tegelik linn oli seal enam-vähem läbi ja minul varem puhas leht.

See Tammiste lõik on föönipoistel üks lemmikumaid kohti passimiseks üleüldse. Ja justnimelt võetaksegi maha need, kes liikluskorralduse muudatusest ei tea ja endiselt 70-ga sealt läbi lasevad. Õnneks nüüd ilmad kehvad ja hea prefekt ei aja inspektoritki õue, koerast rääkimataSmile

Minu meelest on sellel teelõigul Sahaloo Maardu tegelikult 70 normaalne. Eriti tee seisukorda arvestades. Peale järve võid ju kaotatud aja tagasi teha.

Tegelane5 Kirjutas:Minu meelest on sellel teelõigul Sahaloo Maardu tegelikult 70 normaalne. Eriti tee seisukorda arvestades. Peale järve võid ju kaotatud aja tagasi teha.
... ja siis, kui sa hakkad paaniliselt "kaotatud aega tagasi tegema", võidki end leida järgmise päevalehe veergudelt pealkirja all "Juht ei tulnud liigsuure kiiruse tõttu lauges kurvis auto valitsemisega toime"Wink

See lauge kurv seal on üldiselt ikka 110ga läbitav, iseasi kas selle kiiruse 70 pealt nii kähku üles saab. Ma sõidan tavaliselt terve selle maa nehatu fooride juurest viienda käiguga, minu jaoks pole see kurv veel imelikuks läinud. Lihtsalt ma vihjasin et 2..3 km sõita 20 km/h aeglasemini ei tohiks probleem olla, seal Maardu bussipeatuse juures tuleb ju jälle 70 sõita nagunii.
Ka ei võidaks sellega nagunii midagi- Maardusse minejad kaotavad seal vasakpööret oodates palju rohkem kui nad võidaksid seda 70 ala kasvõi 110 läbides.

Tegelane5 Kirjutas:...vihjasin et 2..3 km sõita 20 km/h aeglasemini ei tohiks probleem olla, seal Maardu bussipeatuse juures tuleb ju jälle 70 sõita nagunii.
Ka ei võidaks sellega nagunii midagi- Maardusse minejad kaotavad seal vasakpööret oodates palju rohkem kui nad võidaksid seda 70 ala kasvõi 110 läbides.

Lihtsalt mulle tundub kummaline, et üsna arvestatav lõik neljarajalisest eraldusribaga maanteest, kus pole ei ristmikke, ülekäiguradasid ega muid "anomaaliaid", on miskil põhjusel kehtestatud 70 alaks. Jah, teekate on seal veidi lainetav, aga see on seda kogu aeg olnud. Lihtsalt Stalini ajal 1950ndatel, millal sealne tee ehitati, sõideti üliharva üle 60-70. Aga näiteks 1980-90ndatel aastatel, mil kiired "kopikalised" Žigulid olid meie teedel üli-tavanähtusteks ja seetõttu ka kiirused 90 kandis, ei peetud seda lõiku piiranguvääriliseks?

Selles valguses tuleks näiteks kõikidel Eesti kruusateedel kehtestada mitte 70-piirang, vaid näiteks 50-piirang. Ja väike nimekiri tolmuvaba kattega teedest, mille seisund on palju halvem kui nimetet Narva maantee lõik - Kalesi-Tõhelgi, Alavere-Pikva (Pikva mõisa juures), Rakke-Mõisamaa, Lähte-Sootaga jms...

Sama teemat jätkates - mida rohkem on mõttetuid kiirusepiiranguid, seda rohkem ka mõistlikke piiranguid vast eirama hakatakse.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.

Tipptunni ajal on sellel lõigul ikka päris tihe liiklus, samahästi võiks Järvevanale ja Lasnamäe kanalisse panna 90 märgid.(Praktikas nad seal juba ju "ongi") Seal vahepeal on bussipeatused kah. (Bussil ikka suht räme maanteel 90 km/h autode ette reastuda?) Ja omaloominguline tagasipööre.
Kas mitte see 70 ala peale seda ei tulnud kui läinud talvel 20+ autot avariis olid?
BTW kas sinna Sahaloo tee otsa varsti fooriga ristmikku ei plaanita?

Ma muidu olen erapooletu selle piirangu suhtes, aga mis puudutab busse siis pigem kaitseb piirang kõiki teisi liiklejaid bussijuhtide eest. On suht suur vahe kas lennata ette keeranud bussi tagakaitserauda kiirusega 70 või 90 km/h Smile

Enda poolt nii palju, et kui pühapäeval kella kolme paiku hakkasin Tallina poole Kurtnast sõita Olin oma rohelise W116-ga, ees sõitis kirsipunane Citröen DS. Kokku tihedalt kolonnis sõitis umbes 7-8 autot. Ja siis tekkis üks idikas kellele oli kindlasti vaja kogu kolonnist mööda sõita, ühe auto jupphaaval. Mis sest et pimedate kurvide tagant iga 10 sek. tagant autod lendavad vastu. Autoks oli hõbehall VW Passat Variant. Vaadates möödasõite mida ta tegi Tõdva kandis jäi minul mulje et vend otsis lihtsalt julmalt surma. Vahest kokkupõrge vastutuleva autoga õnnestus vältida ainult selle arvelt et kõik teised liiklejad kaldusid telgjoonest maksimaalselt eemale ning pidurdasid.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.

kas keegi on söitnud täislastis rekkaga 40t sellel piiteri teelöigul? mötlen poolhaakega!rohkem kyll ei kannata ,kui 70km/h , seegi liig!! ja kui sina om rongiga seal kakerdad, siis mis ime trikke veel söiduautojuhid tegema akkavad! mis puutub sahaloo ristmikule,tagasipööre just piitri uulitsas , siis seal peaks ammu foor olema !

Ma ei tea, kuidas teiega on, aga mina sain täna(reedel) ja eile sellise kokkupuute liiklusega, mida ma ei mõista. Eilsega puudub mul küll otsene kokkupuude, aga minu jaoks mõjus teatud mõttes shokeerivalt, et mingi vend võtab endale õiguse lõhkuda kellegi vara ja ohustada tervist. Tegu siis ajakirjandusest läbi käinud Daciajuhi ja Maasturijuhi konfliktiga. Ei tea küll tagamaid, aga suunatulekang, murtakse tavaliselt põhjusega... aga samas, suunatule mittenäitamine ei saa mingil juhul olla nii ohtlik rikkumine, et selle eest kedagi füüsiliselt rünnata.
Täna sattusin ma aga keskpäeva paiku Järvevana tee klassikalisse ummikusse, kui ühtäkki avanes (peale ca 30min ummikus seismist) selline pilt, kus mingil põhjusel (isiklikult otsest intsidenti ei näinud) lasi algul törtsu signaali ja seejärel väljus kabiinist mingi Scania juht, kes arvas olevat paras aeg BMW-juhti rusikaga näkku lüüa... Olukorra selgitamiseks ütlen, et liiklusvoolu kiirus oli ca 2 autopikkust minutis.

Igapäevase autojuhina on küll endal ka vahest tunne, et "sellel lööks nina mõlki", aga suunatule mittenäitamine ja (aeglases)ummikus trügimine on küll härivad, kuid mitte ohtlikud tegevused... seega, minu arvates ei õigusta liiklusvägivalda mitte miski peale otseselt tõestatud järjepideva kaasliiklejate ohtliku ahistamise.

Huviga loeks kaasfoorumlaste sarnaseid kogemusi ja veel enam arvamusi sarnastel teemadel.


P.S. Vabandan võimalike kirjavigade pärast, esmaspäeval parandan.

Täna andsin ülekäigurajal jalakäijale teed. Samal ajal läks minu selja taga igaveseks pasundamiseks. Kommentaarid on liigsed. Sad

Ristmik oli kinni sõidetud, mul roheline tuli. Selge see, et ootan kui ristmik vabaneb niimoodi, et ei pea ristmikku kinni panema. Ootan, maaliini bussijuht (teises reas) vilgutab tuledega. Mõtlen, et las vilgutab, mina küll ristmikku kinni ei pane. Pealegi oli suur ristmik ( Magdaleena haigla juures, kust läheb Juurdeveo tänav) . Vilgutas veel, panin tagurpidi käigu sisse ja siis jäi vilgutamine ära, ju nägi tulesid ja kartis vahtralehte Smile
Okei, ristmik vabanes, sõitsin niimoodi, et sain reeglitepäraselt peatuda. Peeglisse vaade oli "hea" - buss oli jäänud ette neile, kes tulid Tondi poolt.

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.

fic Kirjutas:Ristmik oli kinni sõidetud, mul roheline tuli. Selge see, et ootan kui ristmik vabaneb niimoodi, et ei pea ristmikku kinni panema. Ootan, maaliini bussijuht (teises reas) vilgutab tuledega. Mõtlen, et las vilgutab, mina küll ristmikku kinni ei pane. Pealegi oli suur ristmik ( Magdaleena haigla juures, kust läheb Juurdeveo tänav) . Vilgutas veel, panin tagurpidi käigu sisse ja siis jäi vilgutamine ära, ju nägi tulesid ja kartis vahtralehte Smile
Okei, ristmik vabanes, sõitsin niimoodi, et sain reeglitepäraselt peatuda. Peeglisse vaade oli "hea" - buss oli jäänud ette neile, kes tulid Tondi poolt.

Väga tuttav olukord: ise tulen tipptunnil mööda Pärnu mnt.-d linna poole õhtuti koju. Minul see vilgutamine ja piibutamine käib peale viadukti, TVMK ristmikul. Kui ma näen, et ristmikule sõites ma ei pruugi üle selle saada rohelise ajal, siis ei topi ka oma nina välja, kuigi tavaliselt kiire on. Ja tagant hakkab käima!.. Üle päeva kindlasti on selline asi juhtumas. Oleks ma priskem vend (see tavaliselt avaldab mõju), tuleks autost välja ja küsiks järelseisvalt, mis teda vaevab. Teates juba enne vastust, soovitaks tal juhiloa eksamil ära käia.

oxygen Kirjutas:Täna andsin ülekäigurajal jalakäijale teed. Samal ajal läks minu selja taga igaveseks pasundamiseks. Kommentaarid on liigsed. Sad
Viga võib olla autos millega sõidad, mul pole ühtegi juhust olnud kus pasundama hakatakse, kuigi suhteliselt palju lasen jalakäijaid üle tee. Aga ära tee neist matsidest välja kes pasundavad, las närvitsevad, ega sellest midagi ei juhtu.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne