Teema on suletud

ma kardan. tõeliselt kardan. liiklusmõrtsukaid

Iga hõõrdeteguri jaoks tee ja rataste vahel on ilmselt oma kriitiline piirkiirus millest üle auto kõrvalekalle trajektoorist mis põhjustab juhitamatuse, saabub kergemini ja rutem kui juht adekvaatselt reageerida suudab. Kui kruusal saab kurvi läbida jõulibisemisega, siis kiilasjääl see vaevallt õnnestub...

Loomulikult, ekstreemsel juhul ei päästa miski, aga 99,9% ajast pole tee peal kiilasjää, mille peal peaks ohutuse huvides 50-ga nikerdama. Lume ja igasugu erinevas lörtsiga kaetuse astmes asfaldi peal on lubatud kiirusega liigeldes üldjuhul pidamisvaru piisavalt, et halvimat ära hoida. Muidugi ideaalis liikleksid kõik nii, et selliseid ära hoidmist vajavaid olukordi üldse ei tekikski, aga paraku pole ka kõige korralikumal juhil teiste, vähem korralike liiklejate tegevuse tõttu mõnikord valikut.

http://www.youtube.com/watch?v=9cCc0NcUnl0&feature=related

Sõidame suurtega...

Möödunud laupäeva õhtul kustutas järjekordne nn segerite seeriasse kuuluv  "lootustandev", "rallimees" jne, eesti keelde tõlgituna aga tavaline nolgist, juhtimisoskusteta, mõrtsukjuht Mäo lähistel kolme inimese eluküünlad. Hukkunute seas oli mu hää sõber, harukordse talendiga ERSO esimene viiul MAESTRO Tarmo Vardja. Ta oli üliandekas ja absoluutse kuulmisega mitte ainult muusikas, ta võis oma kuldsete kätega panna "timmi" klaveri, laduda kokku automootori või keevitada oma majale keskkütte. Tal oli pere ja kasvas seitse last. Rahu Tema ja teistele õnnetuses hukkunute põrmudele!
Peaksime alati mõtlema sellele, et roolis on meil määratu vastutus, mõttetult võetud riskid, oskamatud manöövrid võivad meist momentaalselt teha mõrtsuka. Küll mitte juriidiliselt, küll aga inimeste silmis.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.

andres22 Kirjutas:Liikluseeskirjaski on vist umbes kirjas, et pead andma teed peateel liikujale olenemata tema sõidusuunast(parandage kui eksin).
Täiendasin.

Liikluseeskirjas on.
Paragraf 159.
Reguleerimatta eriliigiliste teede ristmikul peab körvalteel söitev juht andma teed juhile, kes läheneb ristmikule vöi liigub sellel mööda peateed, söltumatta tolle juhi söidusuunast.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

miniest Kirjutas:Liikluseeskirjas on.
Paragraf 159.
Reguleerimatta eriliigiliste teede ristmikul peab körvalteel söitev juht andma teed juhile, kes läheneb ristmikule vöi liigub sellel mööda peateed, söltumatta tolle juhi söidusuunast.

Ei saa mitte vaiki olla:

Liikluseeskiri lubab ka peateel sekundi jooksul vaid 25m läbida kui olud seda lubavad.

loll on loll olla.

Täna. Tallinnas. Enne Peterburi tee viadukti. Sotka poe lähistel.
Mis kiirused meil siis linnas on kui lihtsalt nii juhtub?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

www.platepie.com - autonumbritest meil ja mujal

elideel Kirjutas:Täna. Tallinnas. Enne Peterburi tee viadukti. Sotka poe lähistel.
Mis kiirused meil siis linnas on kui lihtsalt nii juhtub?

foorumites on alati kõik must ja valge. kuulake uudiseid ja ärge spekuleerige. selles külili jeebi loos pole kiirusega midagi pistmist - lihtne küljepealt sisse sõit võib jeebi külili keerata küll. samamoodi nagu kruusal saab üle katuse keerata ka 15 km/h liikuva masina.

ja mis puudutab seda mäo asja, siis ka selles osas mitte inimest liialt süüdistada. antud juhul ei olnud tegemist suure kiiruse, möödasõidu või hulljulgusega...

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com

kui on kuskil see vene hullude video, siis veib kustutada! http://www.fishki.net/comment.php?id=23911

video pildiseeria löpus

usku Kirjutas:foorumites on alati kõik must ja valge. kuulake uudiseid ja ärge spekuleerige.

Ei noh, mis õigusriik, mis uurimine, mis kohus. Pildid netti üles ja pööbel hääletab, kes süüdi on.

guits112 Kirjutas:kui on kuskil see vene hullude video, siis veib kustutada! http://www.fishki.net/comment.php?id=23911
Vot see on üks tõeline õppevideo. Seda oleks paras näidata neile, kes on näiteks 180-ga kuskil vahele jäänud. Ja kui see ka ei muuda, siis muudab ainult...

usku Kirjutas:ja mis puudutab seda mäo asja, siis ka selles osas mitte inimest liialt süüdistada. antud juhul ei olnud tegemist suure kiiruse, möödasõidu või hulljulgusega...
Üks õnnetuses osaleja, keda ühtlasi õnnetuse põhjustajaks peetakse on rallisõitja. Seega peaks oskama autot ekstremsetes olukordades käsitseda ja enamasti sealt ka välja tuua. Aga seekord nagu näha lõid lained pea kohal kokku.
Minu silmis peaks autosportlased olema tänavatel teistele eeskujuks. Näitama, et iga asja jaoks on oma koht. Kihutamine ja enda katsetamine ja auto piirisituatsioonidesse viimine jäägu krossi- või ringrajale või suletud kiiruskatsele. Minu jaoks võrdub antud olukord variandiga, kus laskesportlane, kes tavaliselt mingeid kettaid või märklauda tulistab, ühel heal päeval selle sama püssiga tänaval kolmele juhuslikule inimesele kuuli pähe kihutaks. Auto on potensiaalne relv ja suurema ohu allikas. See ei tohiks kellelegi üllatusena tulla.

Mis puudutab eelkõneleja poolt väga tabavalt õppevideoks nimetatud videojuppi, siis see tuleks esimeses järjekorras propagandavahendina kasutusele võtta.

Kas keegi seletaks, mis moodi on võimalik uuemat sorti Volvoga Force Majoure tagajärjel süütult sattuda vastassuunavööndisse? Niiske asfaltteega, Tallinn-Tartu maanteel lubatud kiirusega liikudes? Kuigi, vaadates Lada vigastusi, tundub mulle liikumiskiirus ikka veidi üle lubatu olnud olevat... Aga ainult tundub...

Lolluse, uljuse ja ülbuse koosmõjul on selline "ootamatus" võimalik küll, olen nõus.

Jeebiline võib minna kummuli ka linnakiirusel, kui rooli taga paiknev haritud ja kohusetundlik (teistsuguseid meil ju ei liiklegi) isik vea teeb, kuna unustas, mida räägiti füüsikatunnis inertsi ja raskuskeskme kohta. Või, nagu eelpool mainiti, keegi "hea" inimene teda küljelt veidi aitab.

Olen endiselt seisukohal, et iga õnnetuse põhjustamise eest vastutab see isik, kelle väärtegu sündmusteahela vallandas. Mitte libe tee, pime aeg ega päikeselaigud!

usku Kirjutas:mitte inimest liialt süüdistada
See on ka huvitav mõte. Mis jõud need siis on, mis selle auto liikuma panevad? Siin meie meedias armastatakse öelda, et süüdi oli libe tee, halb nähtavus või jumal teab mis ulmelised jõud. Ei saa mina sellest jutust aru. Autot juhib ju reeglina inimene ja auto teeb reelglina nii, nagu juht teda selleks sunnib.
Siin umbes kaks kuud tagasi sai paduvihmaga Männikul liberajal möllatud. Kes on käinud/näinud, see teab, et seal tuleb põikeharjutust teha. 30km/h oli teostatav, 40km/h läks külglibisemisse, aga suutsin välja tuua ja 50km/h tegin 360 kraadi ära. Kõik need kiirused valisin mina ise. Ja mina olen inimene.

Näidake mulle uut maasturit, mis sõidab lubatud kiirusega maanteel, lisaks on neil suunatuled ka enamikul välja ostmata lisavarustuses. Samas, arvestades maasturi massi ja turvalisust on ta roolijale ohutu, aga ohvrile ei jäta erilist võimalust ellujäämiseks.
Mind samuti häirib see innukus, millega teatud inimesed viskuvad kohe roolimõrtsuka kaitsele.

Hääkene küll, Segeriga seda "sõimusõna" muidugi võrrelda ei saa, Seger on ikka paadunud roolimõrtsukas, kelle optimaalne karistus oleks surmanuhtlus. Samas ajavad naerma Laiksoo päästjate jutud samuti kõikvõimalikest süüdlastest nagu libedus ja gravitatsioon jne, eriti veel see, mida vaene noormees nüüd tunneb. Parem küsida , mida tunnevad need, kes kaotasid süütud omaksed, selle tõttu, et üks piimahabe ei täitnud LE nõudeid.

usku Kirjutas:selles külili jeebi loos pole kiirusega midagi pistmist - lihtne küljepealt sisse sõit võib jeebi külili keerata küll. samamoodi nagu kruusal saab üle katuse keerata ka 15 km/h liikuva masina.

Paistad kogemustega vend olevat külili keeramiste osas...
PS. Külili ei ole Jeep. Vaata tähelepanelikumalt.

www.platepie.com - autonumbritest meil ja mujal

Viimased 5 postitust on puhas demagoogia. Viidake palun kuhugi, kus on kirjas õnnetuse asjaolud, mingi uduse mustvalge kukepildi põhjal kellegi "süüdi" mõistmine, kuna "kõik maastikuautod on ju pahad" on... noh, tüüpiline delfi kommentaari tase ma ütleks.

Jesper Kirjutas:Viimased 5 postitust on puhas demagoogia. Viidake palun kuhugi, kus on kirjas õnnetuse asjaolud, mingi uduse mustvalge kukepildi põhjal kellegi "süüdi" mõistmine, kuna "kõik maastikuautod on ju pahad" on... noh, tüüpiline delfi kommentaari tase ma ütleks.

Aga osale vahel eesti liikluses, siis näed, kui fekaal asi ikka on, liikluskultuuri on ikka täitsa persses.

Juhtimisõigusta väheste sõidukogemustega väsinud ja ilmselgelt piirkiirust ületanud isik kaldub võõra autoga vastasuunavööndisse ja lömastab kaks autot -- no mis asjaolusid siin on veel vaja tuvastada -- asi on ju päevselge. Või tuleks hakata süüdlasi otsima kogenud zigullijuhi juurest?

Oot räägime nüüd aiast, mitte aiaaugust. Kust sa võtad et eelmisel lehel oleval mustvalgel pildil kujutatud külili oleva auto juht kaks autot lömastas jne?

Mind häirib, et praktiliselt ilma igasuguse infota õnnetuse asjaolude kohta on see juht juba sisuliselt mõrtsukaks tembeldatud. Lihtsalt keegi nägi et auto on külili, järelikult tuleb juht vangi panna.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne