sai ,siis soetatud kauaoodatud iz 49
#1

[Pilt: iizztk8.jpg]
[Pilt: iiizzzzqx1.jpg]
[Pilt: tmp7580hi1.jpg]
[Pilt: my.php?image=tmp7580hi1.jpg]

iz 49.54 a.arvan viimane nummer pirkal näha 4 . vajab palju tööd.paistab suht komplektne ratas olevat kuldsed käed on seal kallal käinud.külasepa tehtud tagaratas ja tagumine porilaud .esmapilgul on tal punnvõrri kraan ja siduri heebel.Mis asi käis neil ketikaitsel nendes kumerates pesades mis suunatud üksteise poole?kas kummilutt paagil originaal? kõik komment.oodatud

rahvusvahelist vedude kaugsõidu raskeveoki juht
Vasta
#2

Õnnitlen!
Tundub täitsa hea algmaterjal
Kummist põlvekaitsmed on originaalid ja ketikaitsme peal käib pump.
Kraani kohta ütleks et selliseid kraane kasutati ka IZ-idel ei tea kas ka 49-l, enda ka see. Siduri link kuulub mõnele mopeedile (Delta, Mini, Stella).
Loodan et said(saad) ratta ka arvele ja endanimele.
Edu


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#3

tere jälle .teeme selle korda ja ma vajan teie abi alustan kevadel .oleks vaja kedagi kes võtaks mootori lahti ja kokku vahetaks vajalikud jupid j.n.e.värvimine el süsteem.mõningad puuduolevad jupid endal pool mootorit veel ja ämber juppe . tasu kokkuleppel

rahvusvahelist vedude kaugsõidu raskeveoki juht
Vasta
#4

Mis mootril viga, et seda lammutada püüad? Kui töötab, siis ära parem puudu. Piltidelt tundub, et signaal on mingilt muult isendilt, genekas ja kontaktid IZ56-lt ning puudu on ka tuledelüliti.

Ostan 1989-1997 a Toyota hilux / VW  Taro Pick-upi, alates romust kuni ideaalses korras autoni ja nende varuosi.
Vasta
#5

ok võtan teadmiseks

rahvusvahelist vedude kaugsõidu raskeveoki juht
Vasta
#6

Rõõm kuulda, et veel üks 49 ennistamiseks töösse võetud. Materjali on piisavalt, neid osasid, mis puudu, ei tohiks olla eriti keeruline leida.
Tagumine porilaud on originaal, juurde on keevitusega lisatud plekist kaared pori kaitseks. Tundub, et puudu on ka seisuhark.
Mis värvi ta originnalis oli?


Vasta
#7

värvi ei tea sellisena ma ta sain.

rahvusvahelist vedude kaugsõidu raskeveoki juht
Vasta
#8

originaalvärvi on suurem tõenäosus leida varjatud kohtades veidi kraapides, vaata näiteks paagi alumist poolt (võta paak maha). Tavaliselt kui veneajal värviti siis ei viitsitud ju ratast lahti võtta, eesmärk polnud ju restaureerimine. Seetõttu tihti leidnud originaalvärvi näiteks paagi alt, seal on veel see hea eelis ka et seal ei pleegi värv ära, saad õige tooni.

militaarmootorrattur
Vasta
#9

ega enne kevadet ei plaani nagunii teha midagi.vaja väheke kõbinat korjata,aga kui kellegil mõnda juppi pakkuda andku teada

rahvusvahelist vedude kaugsõidu raskeveoki juht
Vasta
#10

zyndapp666 Kirjutas:originaalvärvi on suurem tõenäosus leida varjatud kohtades ...

Pirka alt saab ka originaalvärvi oma õiges toonis kätte


Vasta
#11

See on muidugi minu arvamus, aga mootori võtaksin mina siiski lahti. Kindlasti vahetaksin ära tihendid, peseks mootoriploki seest vanast õlist puhtaks, peseks karpa läbi, vajadusel vahetaks kolvi või kolvirõngad või puuriksin silindri läbi ja paneks mõne remondimõõdu kolvi sisse et oleks korralik kompressioon. Miks ? Sest siis on süda rahul ja ei pea kartma, et äkki juhtub sõidu ajal midagi ja pean teeperve jääma ja ootama "back up" autot Big Grin
Oma restaureeritud K750M 1968.a (http://www.zone.ee/bikehist/k750m_1968.a./) teadsin iga polti, defekti ja vahetatud juppi. See tagasi pikemad sõidud absoluutselt ilma ühegi probleemita mitmesaja km vältel. Kui see on siiski ainult minu arvamus!!!

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#12

[Pilt: uuevotikagatehtud347um3.jpg] veel üks iludus

rahvusvahelist vedude kaugsõidu raskeveoki juht
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne