Postitused: 59
Teemad: 17
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
21-08-2006, 12:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-10-2006, 11:52 AM ja muutjaks oli
pppp.)
rahvusvahelist vedude kaugsõidu raskeveoki juht
Postitused: 442
Teemad: 44
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
Õnnitlen!
Tundub täitsa hea algmaterjal
Kummist põlvekaitsmed on originaalid ja ketikaitsme peal käib pump.
Kraani kohta ütleks et selliseid kraane kasutati ka IZ-idel ei tea kas ka 49-l, enda ka see. Siduri link kuulub mõnele mopeedile (Delta, Mini, Stella).
Loodan et said(saad) ratta ka arvele ja endanimele.
Edu
PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Postitused: 59
Teemad: 17
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
tere jälle .teeme selle korda ja ma vajan teie abi alustan kevadel .oleks vaja kedagi kes võtaks mootori lahti ja kokku vahetaks vajalikud jupid j.n.e.värvimine el süsteem.mõningad puuduolevad jupid endal pool mootorit veel ja ämber juppe . tasu kokkuleppel
rahvusvahelist vedude kaugsõidu raskeveoki juht
Postitused: 2,851
Teemad: 202
Liitus: Jan 2004
Maine:
48
Mis mootril viga, et seda lammutada püüad? Kui töötab, siis ära parem puudu. Piltidelt tundub, et signaal on mingilt muult isendilt, genekas ja kontaktid IZ56-lt ning puudu on ka tuledelüliti.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Postitused: 59
Teemad: 17
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
ok võtan teadmiseks
rahvusvahelist vedude kaugsõidu raskeveoki juht
Postitused: 194
Teemad: 8
Liitus: Oct 2002
Maine:
0
Rõõm kuulda, et veel üks 49 ennistamiseks töösse võetud. Materjali on piisavalt, neid osasid, mis puudu, ei tohiks olla eriti keeruline leida.
Tagumine porilaud on originaal, juurde on keevitusega lisatud plekist kaared pori kaitseks. Tundub, et puudu on ka seisuhark.
Mis värvi ta originnalis oli?
Postitused: 59
Teemad: 17
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
värvi ei tea sellisena ma ta sain.
rahvusvahelist vedude kaugsõidu raskeveoki juht
Postitused: 356
Teemad: 65
Liitus: Aug 2005
Maine:
2
originaalvärvi on suurem tõenäosus leida varjatud kohtades veidi kraapides, vaata näiteks paagi alumist poolt (võta paak maha). Tavaliselt kui veneajal värviti siis ei viitsitud ju ratast lahti võtta, eesmärk polnud ju restaureerimine. Seetõttu tihti leidnud originaalvärvi näiteks paagi alt, seal on veel see hea eelis ka et seal ei pleegi värv ära, saad õige tooni.
militaarmootorrattur
Postitused: 59
Teemad: 17
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
ega enne kevadet ei plaani nagunii teha midagi.vaja väheke kõbinat korjata,aga kui kellegil mõnda juppi pakkuda andku teada
rahvusvahelist vedude kaugsõidu raskeveoki juht
Postitused: 371
Teemad: 184
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
See on muidugi minu arvamus, aga mootori võtaksin mina siiski lahti. Kindlasti vahetaksin ära tihendid, peseks mootoriploki seest vanast õlist puhtaks, peseks karpa läbi, vajadusel vahetaks kolvi või kolvirõngad või puuriksin silindri läbi ja paneks mõne remondimõõdu kolvi sisse et oleks korralik kompressioon. Miks ? Sest siis on süda rahul ja ei pea kartma, et äkki juhtub sõidu ajal midagi ja pean teeperve jääma ja ootama "back up" autot
Oma restaureeritud K750M 1968.a (
http://www.zone.ee/bikehist/k750m_1968.a./) teadsin iga polti, defekti ja vahetatud juppi. See tagasi pikemad sõidud absoluutselt ilma ühegi probleemita mitmesaja km vältel. Kui see on siiski ainult minu arvamus!!!
Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Postitused: 59
Teemad: 17
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
04-12-2007, 16:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2007, 19:10 PM ja muutjaks oli
p.j..)
veel üks iludus
rahvusvahelist vedude kaugsõidu raskeveoki juht