Gaz24 Soetamise Saaga 1972-1983 - nymmik
#1

Lõi mulle siis uus kiiks pähe ning sai hakatud suve alguses Volgasid piiluma. Kuna enamus müügil olevaid on parajad risud (iga detail on kuhugile poole 2cm uurakil) ning need mis kenad on kallid, sai tehtud otsus osta kasutaja helitehnik käest nö. toorik, mida siis oma käe järgi ehitada.
Ja teha on seal küllaga. On mõlke ja on roostet ning leidub ka läbivat roostet, on juppe puudu (1 olulisemaid mis puudu on mootor ja õige rool Rolleyes ). Samas leidub ka detaile mida paljudel enam pole, lintspidomeeter, väikese numbri kohaga tagapaneel ja õige pagasiluugi lukk.

Nüüd natuke mõtlen, mis töödega ja kuidas alustada, et kiiremini liikuma saada.

[Pilt: PICT0466.JPG]

[Pilt: PICT0468.JPG]

[Pilt: PICT0472.JPG]

*Reede 25.08 sai must VOLGA koju toodud
[Pilt: normal_PICT0005.JPG]
Rohkem pilte SIIN

Must tahab ennem kui teedele saab, elektri korrastust (pooled tuled puudu), pagass hõreda võitu, salong räbal, katuseluuk kinni liimida (vett tilgub sisse)

Mõningaid värviparandusi, mootori timmimist ja summuti parandust.
Ja sammal on ikka tugev ollus, 2 tundi küürisin masinat,
[Pilt: normal_PICT0006.JPG]

*Laupäev 26.08
Ja peale pesu
[Pilt: normal_PICT0022.JPG]
[Pilt: normal_PICT0025.JPG]

Õhtul sai jube plastist võre eemaldatud ning kroom pandud asemele. Nina on vahetatud ja kõveralt nii, et parem tiib on 5mm eespool ja kroomvõre istutamine oli paras peavalu, eks selleks oligi plast pandud, seda kergem painutada.
Parktuled leidsin ka üles, pirniklemmid olid konkreetselt roostes.
Suunatulede viga peitub relees, see tuleb ka uus otsida, jäänud on veel pooltulede leidmine.
Vasta
#2

Mul on üks 24 rool üle. Kui mõne roostes jalgrattapulga vastu annad, on see Sinu Smile Kui ka ei anna, on rool ikka soovi korral Sinu... äkki leiad aasta-paari pärast siiski mõne roostes jalgrattapulga mõnest kivihunnikust... Wink

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

valdo Kirjutas:Mul on üks 24 rool üle. Kui mõne roostes jalgrattapulga vastu annad, on see Sinu Smile Kui ka ei anna, on rool ikka soovi korral Sinu... äkki leiad aasta-paari pärast siiski mõne roostes jalgrattapulga mõnest kivihunnikust... Wink
Napsaks rooli ära siis Smile ja ehk leian sullegi midagi, teen pilte mida mul on ja kas tahad neid üldse.
Vasta
#4

OK, kui aega saan, kisun selle oma 21 pealt maha. Annan Sulle teada.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

GAZ 24 varasel variandil käis esiistmete ja esiistmete seljatugede vahele miski "jupats". Ehk siis üleminek harjumuspäraselt esidiivanilt eraldi reguleeritavatele esiistmetele. Mul üle selle moodustise istmete vahele käinud osa. Vertikaalosa on puudu.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#6

eberhard Kirjutas:GAZ 24 varasel variandil käis esiistmete ja esiistmete seljatugede vahele miski "jupats". Ehk siis üleminek harjumuspäraselt esidiivanilt eraldi reguleeritavatele esiistmetele. Mul üle selle moodustise istmete vahele käinud osa. Vertikaalosa on puudu.
Seda patja meenutavad mul ainult augud istme metall osade küljes. Juu on teda üleliigseks peetud ja välja visatud.
Vasta
#7

nymmik Kirjutas:
eberhard Kirjutas:GAZ 24 varasel variandil käis esiistmete ja esiistmete seljatugede vahele miski "jupats". Ehk siis üleminek harjumuspäraselt esidiivanilt eraldi reguleeritavatele esiistmetele. Mul üle selle moodustise istmete vahele käinud osa. Vertikaalosa on puudu.
Seda patja meenutavad mul ainult augud istme metall osade küljes. Juu on teda üleliigseks peetud ja välja visatud.
Ei saanudki nüüd aru, kas Sa seda patja vajad või saadame ta hommepäev emeksisse nagu nüüd on kombeks ütelda?

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#8

Väljendasin ennast natuke kehvasti. Mõte oli aga et kunagi tõesti on sel isendil seal padi olnud, millest on järgi ainult augud. Ning heameelega ma võtan selle padja vastu, et päästa ta kurja Emexi eest.
Vasta
#9

Oh jah, eile öösel tuttav messengeris pajatas et tal sõbra isal seisab ka Volga, et äkki müügiks. Saigi täna õhtuks kokkulepitud vaatama minemine. Sai siis leitud kile alt Volga, mis seal viimased 4 aastat seisnud. Kile eemaldatud tuli välja Volga taoline sõiduk, selline keskimises korras, detailidel vahed sees aga meeletut roostet nagu polnud. Peremees panin aku peale, lõime bensiini pumbast üles ja keerasime süütevõtit ---- poolpööret ja masin käis Cool
Sai hakatud siis läbirääkimisi pidama kuniks oli kaup koos ja 2 uut tagatiiba ka veel salongis. Omal jalal siiski ei usldanud Volgal lasta sõita ning pidasime targemaks köie otsas vedada. Hetkel parkisin ta mõni kilomeeter eemale oma õe juurde kes juhuslikult seal kandis elab Smile

Siis kui pilti tegin oli juba kottpime ja ega midagi väga ei näegi.
[Pilt: normal_PICT0002.JPG]
[Pilt: normal_PICT0004.JPG]

Imre@2päevaga, 2 Volga omanik

PS! must Volga teenis TTÜ direktorit aastaid
Vasta
#10

Palju õnne Volgaomanikuks saamise puhul Smile
Selline küsimus tekkis, et aga kumma masina taastamisele rohkem rõhutakse?
Kas sellele hallile või mustale ?
Ma sellelt eraldi lehelt, kus neid "Volgadest" tehtud pilte rohkem oli, vaatasin, et must isend vist paistab kõbusam olevat, rääkimata soliidsusest Smile
Vasta
#11

Must tundub kõbusam aga detailid vahivad kõõrdi st. uksed ei ole tasa ei omavahel ega tiibadega. Lisaks see katuseluuk Sad
Hetkel siis plaan pandud maha härgnevalt,
1) must sõidukorda, et võiks kulgeda.
2) hall laiali kiskuda ja keretöödesse.
3) hall muutub soliidsemaks värviks.
4) musta tehnika kolib ringi taastatud kere peale.
5) järgi jäänud must turuplatsile.

Vasta
#12

Ja Volgal volga nägu
[Pilt: normal_PICT0032.JPG]
Vasta
#13

nymmik Kirjutas:Must tundub kõbusam aga detailid vahivad kõõrdi st. uksed ei ole tasa ei omavahel ega tiibadega.
kas siis gaz-24 ei luba uksi suht igatviisi sättida (nii piilari küljest kui ukse seest)? M2140 puhul pole uste-värk nüll näiteks probleem - ole ainult mees ja säti asjad paika.

teet,
omal M2140 uksi päris palju juba sättinud - karbivahetuse ajal...

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#14

13piisab Kirjutas:
nymmik Kirjutas:Must tundub kõbusam aga detailid vahivad kõõrdi st. uksed ei ole tasa ei omavahel ega tiibadega.
kas siis gaz-24 ei luba uksi suht igatviisi sättida (nii piilari küljest kui ukse seest)? M2140 puhul pole uste-värk nüll näiteks probleem - ole ainult mees ja säti asjad paika.

teet,
omal M2140 uksi päris palju juba sättinud - karbivahetuse ajal...
B-piilari küljes olevad lukud on ntx põhjas ja uks on ikka 5m väjaspool Sad aga eks keretööde käigus süveneb tõsisemalt.
Vasta
#15

Eile sai kulutatud 500 krooni Volgale ning paigaldatud, uued küünlad, uued küünlajuhtmed, rootor, jagajakaas, kroomist originaal peegel ning uued kojamehe luuad.
Mootor nurrub nüüd kenasti ning täna sai isegi tööle tuldud aga 1 üllatus oli Volgal ikka. Kui hakkasin parkimiskohta manööverdama siis kiilus rooli nagu kinni, kas roolikarp kulunud ??? Kui tagasi väänasin, siis liikus normaalselt jälle, samas maanteel ei ujunud.
Vasta
#16

Rooli viga avastatud ja kokkuvõtteks võib öelda, et "õnnelik õnnetus" õigemini hea et õnnetust ei juhtunud.
Nimelt roolikarbi ja roolivarda vahel on kummipuks, vist vibratsiooni vähendamiseks, see on pooleks ja hoiab ühe servaga kuidagi kinni. Lihtsalt peale vaadates ei saa arugi, et pooleks oleks. Rooli keerates aga avaneb hirmus vaatepilt.
Vasta
#17

Natuke tehtust.
Hall volga on võetud lahti seibideks. Alla on jäänud veel vaid veermik et oleks kergem liigutada.
Välja tuli läbivat roostet juhi ja kaasreisija jalge eest, hiirepesa laepolstri pealt, gaaskeevitusega parandatud pagasiruum jne.

Otsitud ja leitud on, originaal tehase esimesed poritiivad ja tagumised poritiivas, esipõll (2410, kuldsed käed peavad sinna meisterdama gabariittule augud), vasak esimene põlle nurk, esimesed suunad ja uus laetule klaas.
Jube hädasti on vaja kõike nelja ust, sest uste seisukord on väga halb Sad
Lähiajal loodan kere saada liivapritsi, ja see mis järgi jääb tuleb hakata keevitama.
Vasta
#18

Natuke siis toimunust (19.detsember2006).

Musta Volga paiskasin müüki, kuna leidsin, et kuluefektiivsem on see maha müüa, raha juurde panna ja korralik VOLGA soetada.
Kuna kiibitsejaid oli aga ostjaid mitte, sai Mustale uus sumbuti süsteem soetatud kauplusest "Volga" (plaan oli minna Talverallile)
vahetoru+pütt+ülesillatoru+klambrid kogumaksumusega 902.-

Ja nagu kiuste ilmus nüüd ostja. Tehing peaks toimuma täna.


Hall VOLGA aga ootab hetkel, on selgunud tõsiasi, et auto on toodetud 1971 aastal, sellele viitab kerenumber 041565 ning aastaarv detailidel 1971 (lintspidomeetri taga, juhtme klemmliistu taga, süvendid ninas), kummalisel moel aga on passis 1972. Võimalik, et kunagine omanik on kasutanud tutvusi ja nö. masinat noorendanud.
[Pilt: normal_Pilt081.jpg]
[Pilt: normal_Pilt083.jpg]
Vasta
#19

Võib ka see asi olla, et spidomeeter valmistati Gorkist eemale jäävas tehases juba 1971, kuid masinale paigaldus alles 1972.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#20

Aspelund Kirjutas:Võib ka see asi olla, et spidomeeter valmistati Gorkist eemale jäävas tehases juba 1971, kuid masinale paigaldus alles 1972.

A.

masina 1971.a. viitavad Volgaklubi teised omanikud kellede autod on:
1971 a - 18978
1971 a - 54282

seega minu masina kerenumber 41565 oleks seal vahepeal.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne