Kui palju võib mootorkaldu olla?
#1

kui palju võib mootor kaldu olla st. silinder allpool kui on vaja. ma aretan minski mootorit deltale ja juhtus nii, et on vaja, et pütt oleks vähe allpool. Võib sellega kaasneda hiljem mingeid probleeme? nt, et käigukastis ei ole õli omal kohal vms.
Vasta
#2

Noh õliprobleem on lahendatav õli lisamise teel aga mitte üle mõistuse teine asi on karbussi tasapinnaga. Vaata mäkketõusuratastel on kõik karpad kallutatud ettepoole et tõusul oleks tasapind ok.
Vasta
#3

probleem nr 1 on muidugi karpa tasapind. tee hiljem, siis kui mootor juba paigas, ise uus kollektor (mis on painutatud- terastorust nt). käigukastiga niisama lihtne pole, sest õli kogus on ikka arvestatud nii, et ta ka teatud detaile õlitaks. on teada fakt, et pigem võib õli olla vähem kui rohkem, sest nt väntvõlli simmerid kaua lausõli ei kannata õlisurve paneb ropu koormuse peale). seega kui nt mootor on palju ettepoole kaldu, siis on käigukast tühi ja väntvõlli ümbrus on uppunud. paned õli juurde- nii on ka käigukastis õli, aga kes neid simmereid vahetada jõuab. pluss veel see, et kui simmerid saavad otsa, siis on ka põlemiskamber ja karter õli ja tahma täis, küünlad otsas ja detonatsioon räsib su kolvi ka veel ära... ole sellega ettevaatlik siisSmile
Vasta
#4

Karpa peaks jah sirgelt olema.Mis mootorit aretad ikka 4 käiku vä?
Soovitaks sul teise esihargi panna delta oma on nõrk.Murdsin enda oma metsas mütates ära.Mul 175 Delta.
Vasta
#5

Silindri kaant saad väheke ära lõigata kui muidu ei mahu.Mul on ka veits maha lõigatud.
Vasta
#6

ikka nelja käiguline
Vasta
#7

Varajases nooruses sai ise ka aretatud Mini-mopeedile Minski mootor peale, mahtus ilusti ja täiesti sirgelt. Huvitav, miks siis Delta peale ei mahu, tegemist ju ikkagi suurema isendiga?
Vasta
#8

Deltal on raam väheke teismoodi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne