125cc kolvi purunemine ???
#1

Mul endal 125 aga kolv uus ja rõngad. Silinder mitte uus aga korralik ilma vigastusteta jne, väntvõll ka uus, mootor oli laiali ja hammasrattad korralikud käiguskastil, tihendid igalpool kus vaja ja ermets ka vahele pandud, aga samas olen kuulnud ja ka maal tervelt 5 kolbi mis on purunenud nukast killu ära???? Miks see nii on? Ise peaks endaoma käima varsti saama aga mõte hirmutab et igakord 200 EEK kolvile panna? Miks lööb kolvi puruks? Väntvõll on sirge ei viska. Kas liigne gaasi andmine? Ja pikkalt pidevalt maksimumi võtmine või järsud kiired gaaziga mängimised kohapeal????? MIS PÕHJUSEKS ON?:???

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#2

ei saa olla need vead mis sa pakud, btw mul minskil lõi poole aasta jooksul 4 kolvi tykkideks, esimese raksuga pool kolbi purunes peaaegu, teised korrad läksid kas rõngad vms, kõik oli ok aga pytt oli vana, arvatavasti pyti viga oli, prääga mul on nyyd teine mootor ja midagi poel juhund, mootor peab igal pööretel ja gaasitamsiel mitte purunema.. võibolla kepsu ylesalla loks ja või sõrmepuks et annab kolvi vasta väntvõlli, mai usu et ta sul peaks ära lõhkuma, põhjust ju pole?
Vasta
#3

sain korraliku väntvõlli, lasin pronks puksi treida ja ka kolvisõrme. need tugevalt kinni.

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#4

esiteks võib keps veidi viltu vaadata, mistõttu kolb on veidi viltu sees (seda silmaga reeglina ei näegi, vaid vanad kalad oskavad seda kontrollida). teiseks ei tohiks ikka vanasse silindrisse uut kolbi niisama sisse panna, sest loks võib ikka piisavalt suur jääda. kui nii, siis sõidab kolb kohe aknasse ja purunemine saab valus olema. muidugi võib väita, et mõõtsid loksu jne, aga vana silinder on ovaalne ja seal seda mõõtu võtta suht võimatu. uus kolb ja uus silinder (puuritud) ikka koos.
Vasta
#5

klaabul õige jutt,omasin ise kunagi cz125,millele ostsin uue kolvi rõngastega,millest sain üsna ruttu jagu,kuna selgus,et silindrit oleks pidand hoonima,kuna kulub ovaalseks,aga uus kolb on reeglina ikka ümmargune ja need tuleb omavahel korralikult kokku sobitada,teatavasti on cz võimalik päris kõrgeid pöördeid välja ajada.

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Vasta
#6

mul aitasi motikaspets vähe asja vaadata ja ta kül ei üteld midagi silinder on korralik ja väntvõll ei viska ja ka ise käega keerates või lükates käib kolv ilusti ühtlaselt.

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#7

ala310-kui spets silindri uurimisel ikka mikromeetrit ei kasutanud, siis pole luureandmetega suurt miskit peale hakata...
Vasta
#8

egas jah..paar päeva tagasi purunes SÕRM, huvitav huvitav, see purustas nõellaagri nõelad kenasti ära.. siis pressis yhelt poolt stopper rõnga välja mis lõhkus kolvi rõngad silindri.. jube (minsk)

Kas kellelgi vedeleb minski silindrit mis kannataks sõita..
Vasta
#9

mul ka 125cm3 cz ja lõhub kolvi ära algul lasin silindrit puurida ja uus remont kolv sisse ikka lõhkus ära nyyd siis kepsu ja vända laagrid vahetatud ja siiamaani olen saand sõita juba umbes kua aega
et asi toimiks peab olema ikka kõik korras
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne