Paar segast asja
#1

Veel ühed asjad, milles selgust vaja.
Mille jaoks on ikkagi 412 mingi ülemineku mudeli vasakus armatuuri ääres punane tuluke? Usun, et ta ei peaks koos suunatulega kaasa vilkuma ja koguaeg põlema.
Ja mille jaoks on see metalljublakas seal tagumise katusthoidva posti peal? panen sellest pildi ka? kas tegelikult peaks seal mingi õhutusava olema?
Vasta
#2

piezvaniman Kirjutas:Ja mille jaoks on see metalljublakas seal tagumise katusthoidva posti peal?

See peaks olema katuse ja piilari vahelise keevitusõmbluse peitmiseks.
Vasta
#3

Aga ülejäänud asjad? Punane tuluke? Õhutuse otstarvet ei ole?
Vasta
#4

Mis on väljalaske aasta sel masinal? Siis kommentaarin.
Vasta
#5

1974
Vasta
#6

    Ilmselt siis AZLK 412, ning paigaldatud juba uuem 4 märgutulega ja kolme ümara "kellaga" armatuuriplokk, kuigi samal aastal paigaldati ka vanu, ovaalsete kaunistustega ja kahe märgutulega spidoplokke. Iž- 412 sai vanale sarnase, kuid nelja märgutulelise spidoka alles 1976. a.
    Ülemineku mudel! M-412 on oma sünnist saati 1968 kuni tootmise lõpuni 1975 Moskvas alati olnud üks "ülemineku mudel" olnud, pea kuust kuusse midagi täiendati või muudeti.
    See punane tuluke on tegelt ettenähtud seisupiduri märgutuleks. Käsipiduri hoova all peaks olema väike kronstein, mille küljes on lüliti. See on samasugune nagu ukse avamisel uksepostil asetsev salongivalgusti lüliti.
    Juhul kui sinu masinal käsipiduri all taolist lülitit ei ole, siis on tegemist veel vana elektrijuhtmestikuga, millele ei ole täiendusi veel tehtud. Sel juhul on see signaallamp algselt lihtsalt kasutamata olnud ning osavad käed on lülitanud ta suunarelee ahelasse.
Vasta
#7

Ei see on selline ilma ovaalsete kaunistusteta, ja ka ilma kelladeta muidu, on lihtsalt see pikalt liikuv osuti, äärtes sinine ja roheline tuluke, ja neli mõõdikut all, aga kaunistusi ei ole. Igaljuhul armatuur on metallist ja ilma musta kileta. 408 oma vist.
Vasta
#8

piezvaniman Kirjutas:Ei see on selline ilma ovaalsete kaunistusteta, ja ka ilma kelladeta muidu, on lihtsalt see pikalt liikuv osuti, äärtes sinine ja roheline tuluke, ja neli mõõdikut all, aga kaunistusi ei ole. Igaljuhul armatuur on metallist ja ilma musta kileta. 408 oma vist.
See kirjeldus viitab hoopis Iž- 412 armatuurile. Paha, kui pilte ei ole. No siis sinu autol on järelikult selline punane tuli ise installitud, algselt mingeid lisalambikesi küll ei olnud.
Vasta
#9

[attachment=23903][attachment=23904][attachment=23905]
ei tahaks nagu uskuda, päris korralik on see tuleasjandus, panen siis igaksjuhuks pildid ka, praegu küll armatuuri peal valge nahk, ja seda lülitit vist jh ei ole seal, pildi panen ka, ja iž 412 ongi see.
Vasta
#10

See lambike on kahtlemata isetegevus. Eelnevalt minu poolt kirjeldatud käsipiduri märgutule lüliti võeti Iž mossedel kasutusele 1976-77 ja käsipiduri hoob oli kindlasti kahe istme vahel. Sinu masinal on veel vanatüübiline armatuurialune käsipidur.  
Siia panen sinu masina vanusele vastavast perfektsest tehasevalmiduses armatuurist pildi (1973).
Vasta
#11

Võibolla loll küsimus aga kuidas ma seda pilti näen, siin öeldud, et lisatud manused, ja eelvaated, aga midagi seal vaadata ei saa, ega kuhugi vajutada.
Vasta
#12

Manustes väike pilt, sellel klõpsates läheb suurmaks!
Vasta
#13

Seljuhul minu arvuti viga, sest sinna ei saa vajutada, vast saan mõnes teises arvutis seda pilti vaadata
Vasta
#14

see viimane pilt vastab enne 1971.a toodetule...
Vasta
#15

Mine võta kinni siis keda usaldada
Vasta
#16

mgarageu Kirjutas:see viimane pilt vastab enne 1971.a toodetule...
Spidoploki poolest justkui küll, kuid enne 71. a puudus nuppudel jällegi sümboolika, olid need nagu 60-ndate 408-l. Mul ka praegugi vedeleb üks 1971. a. IZ -412 juba musta "kandilidste" kelladega spidokaga  isend, aga nupud juba sümbolitega.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne