nissani automaatkast.....
#1

Kas keegi oskab rääkida mulle automaatkastide hingeelust?
jama selline , et algul k6ik toimib , aga peale paari kilomeetrit enam k6rgemad käigud sisse ei lylita...&li on kastis k6vasti yle normi ,ise m6tlen , et äkki soenedes siis lihtsalt 6li paisub ja teda seal niigi vist liiast , siis sellepärast ei toimi äkki...
tegemist 88aasta bluebirdi kastiga, ja loodan et see liialt uus ei ole et mulle head n6u andaSmile
Tegelt huvitab ka et mille jaoks on see nupp: over drive (oli vist ikke nii..?)

Pole midagi targemat teha
Vasta
#2

Over Drive lülitab välja viimase käigu ehk et siis kõige kõrgema käigu.Automaatkastil on peamiselt kaks paketti ja need on U/D ehk under drive mis on alla 1:1 ja O/D ehk Over drive mis tähendab üle 1:1.Seda kasutatakse juhul, kui sa vead rasket käru või midagi sellist.
Seega tavakasutuses las ta ikka olla sul ON peal ja ära seda välja lülita, kui küttekulust ja muudest asjadest hoolid.

Õli võiks olla ikka normi järgi.....miks see näit muidu tehtud on???

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#3

Näiteks MB manuaalis on öeldud, et õli ei tohi üle normi olla mitte mingil juhul.

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#4

Scorpiol oli selline probleem siis kui õli ei saanud piisavalt jahutatud.Ehk õli läheb liiga kuumaks.Õli võiks jah ikka normi piires olla,sest temperatuuri tõustes peab ju paisumisruumi ka jääma.Õlitaset kontrollitakse töötava mootoriga(õli peab olema töösoe)ja mingi käik peab ka sees olema,siis saad õige näidu(scorpal nt.tagurpidi käik).
Vasta
#5

See taseme kontrollimise metoodika ei pruugi kõigi autode puhul sama olla. Katsu mingi manual leida.
Vaevaliselt ringlev õli läheb kuumaks kindlasti ja toob endaga kaasa anomaaliaid, käikude mittevahetamine võib nende hulka kuuluda küll.
Parim, mida minu nägemusel teha saad, on vahetada filter ja õli, kui see tulemust ei anna ja antud auto pikemaaegset kasutust plaanis pole, järgmine vaadata (kas siis kast või terve auto :)). Remondiga jamamine osutub tõenäoliselt mõtetult kalliks.
Vasta
#6

ee... seal on kaks normi: hot ja cold ,seepärast vahet pole kas m66dan kylma kasti v5i soojaga....
eile lasime prooviks 6li välja ja ta oli selline peaaegu must , mitte punane , nagu punakas must.
kui 6li sai normi siis isegi kylma kastiga kaks viimast käiku ei lylitanud sisse enam,
äkki on 6li vana ja liialt vedel ja kui ta soeneb siis veel vedeldub ja ma ei tea , kaob kuskilt äkki mingi surve v midagi lihtsalt ära , seepärast äkki ongi rohkem 6li pandud....
Mis 6li panna? ja kust panna? ja kus see filter on?
mida arvata erimelli ATF ll D? 45 eek/liiter?v6i on see3 liialt kehva 6li?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#7

Kastil peaks põhi alt ära käima ja seal all ongi filter.õli sisse panekuks kui muud ava pole siis õlivarda august.
Vasta
#8

mesamees Kirjutas:Kastil peaks põhi alt ära käima ja seal all ongi filter..
kahjuks ei käiSadSad käib anult kahte lehte pooleks

Pole midagi targemat teha
Vasta
#9

Vot siis ei tea, pead targemate käest uurima,mul ainult euroopa autode automaatkastidega kogemusi (ford,vw ja saab).
Vasta
#10

Big GrinBig GrinBig GrinKust neid targemaid leida?
nissani foorumis on igatahes rahvas suht rumal ses asjus...
Ja ei ela ma ei Tallinnas ega yldsegi mitte linnas , vaid maal hoopis , nii et jah..

Pole midagi targemat teha
Vasta
#11

Helista 56466972 see peaks olema selline vend kes remondib automaatkaste ja ma usun,et ta oskab aidata.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne