IZ Jupiter 5,1986 üks pütt jamab
#1

Parem poolne pütt vahest töötab, kui tühjad pöörded siis ei tööta korralikult, süütepooled korras, künlad korras, piibud korras, kondekat uued, juhtmed korras, süüde paigas, pole veel summutid üle vaadanud, järsku ummbes.
mootoril tehtud kap. remont, kuid viga oli enne ja ei kadunud ka pärast remonti. kõik vihjed on oodatud. ette tänades. jorh
Vasta
#2

Karburaatori ja sisselaske kollektori vahel on üks seib. Sellel seibil väike tila küljes, millega saab segu kogust suunata eraldi silindritele. Sul seda seibi ilmselt polegi seal.
Kuidas kontrollisid süütepoole? Kui omavahel vahetades (ja viga jäi samaks), siis on usutav.
Vasta
#3

Mul oli sama viga, peale selle seibi eemaldamist hakkas ka parem pütt ilusti tööle! Viga võib tekkida siis kui üks silinder on teisest hõredam, lihtsalt ei jõua endale bensiini peale tõmmata. Aga kas sõidu ajal töötab ilusti? Näiteks neljanda käiguga sõites?


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#4

Jah, vahetasin süütepooled, sellisest seibist ei teanud siiani midagi, vaatan üle. Silindrid on värskelt puuritud ja uued kolvid ja rõngad sees.
kui mootor külm siis töötab paremini, kui läheb soojaks, siis on nii:keskmised pöörded on enam vähem, tühjad pöörded ei tööta, annan gaasi 5-7 sek ei tööta ja siis võtab uuesti taha aga ikka nõrgalt.
Vasta
#5

Vaatasin. karpa ja kolektori vahel ei ole minu rattal midagi. mingit rõngastSad
Vasta
#6

madeinussr Kirjutas:Mul oli sama viga, peale selle seibi eemaldamist hakkas ka parem pütt ilusti tööle!
See on ehe näide, miks neid seibe seal pole.

Tegelikult peab see seal olema ja sellega just reguleeritakse silindrid omavahel võrdselt tööle.
Vasta
#7

motamees Kirjutas:
madeinussr Kirjutas:Mul oli sama viga, peale selle seibi eemaldamist hakkas ka parem pütt ilusti tööle!
See on ehe näide, miks neid seibe seal pole.

Tegelikult peab see seal olema ja sellega just reguleeritakse silindrid omavahel võrdselt tööle.

No tegelikult oli see seib sinna pandud selleks tõesti, et silindrite täituvus ühtlane oleks, aga kui on suht ideaalselt kõik lõõrid, augud, kanalid ja muud vigurid valmis treitud, siis läheb bensiini ja õhu segu niigi sealt võrdselt ühte ja võrdselt teise.
Loomulikult kui seib puudu on ning üks jamab, siis tasub proovida, minul aitas näiteks eemaldamine. Smile jõudu


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#8


Loomulikult kui seib puudu on ning üks jamab, siis tasub proovida, minul aitas näiteks eemaldamine.  Smile jõudu
[/quote]

Kas on sull se seib alles? vähemalt näha kuidas ta välja nääb, võin ka ära osta.
Vasta
#9


Vaata Palu piiblist, sellest kõige uuemast oranzist raamatust, seal täitsa olemas see Smile aga muidugi võin ka enda omast laupäevaks pilti teha !


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#10

Seib peaks olema siis järgmine: [Pilt: see1.bmp]
Vasta
#11

Terv! Enda Jupiteril on sarnane jama - tühikäigul käib üks pütt ühtlasemalt, teine (geneka poolne) jätab vahele. Tsiklil üle puuritud silindrid, uued kolvid+rõngad. Süüte sättimine pole aidanud, samuti karpa(K28) pööramine horisontaalteljel, et silindrite tööd ühtlustada.
Üks vana-IZimees ütles, et genekapoolne simmer võib lekkida, mist6ttu rõhk parempoolses karteris ka madalam ja silindri töö ebaühtlasem. Ei tea kas uskuda v6i mitte.

130km/h @ Jupiter1 - serious s**t
Vasta
#12

Kas keegi pole mõelnud eraldi akrbusside paigaldamisele? Igal pütil oma karbuss? See pole ju ületamatu Toungue...
Vasta
#13

No, seda on ka tehtud, kusagil siin foorumis sellest ka räägitud ja arutatud üsna palju/pikalt.Aga kaks karbussi ühtlaselt ära regulerida on vist paras vaev küll.Ja teine asi gaasitrossi süsteem lahendada..lugesin et keegi oli selle lahendanud kusagilt romulast muretsetud miskise japanlase gaasirutskaga.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne