Pobeda V12
#1

leivategija on saanud akkama järekordse meistriteosega

andmed:
tehnika: BMW 750IA
mootor: 5.0 V12
vedu: RWD

[Pilt: P3300018.JPG]

parimat,
reo.
Vasta
#2

Nojah..aeg ajalt räägitakse, et isand Leivategija on lihtsalt \"spokesman\", tõelise musta töö teevad ära teised.

Teiseks neid \"PMW\" pilte vaadates tekib mul mõte, et vähemalt stiili küsimustes peaks ta küll mõne spetsialistiga konsulteerima. Bemari näidikud Pobeda armatuurlauas on sügavalt rõvedad, nagu ka peegel Pobi kellade asemel. Pannud siis selline peeglilõik ka kindalaeka luugile. Ka ei sobi need moodsad lülitid mitte sugugi keskkonsoolile.

Ja odav digiseebi pildikvaliteeti võivad kõik ise imetleda.

Asp

PS Ma tean küll, et lihtsam on möliseda kui ise teha, aga kurb on vaadata, kui hea idee rikub ära detailide läbimõtlematus.
Vasta
#3

noh jah kes seda musta tööd teevad seda ei tia.... aga päris paar asja on veel viltu ...vähemaste minu arvates
vaadates interjööri jääb veel silma ilus nahksisu ning kroomdetailid kuid siis oleks pidanud ka selle nn odava plastmassi puust disaini vastu ära vahetama.... ning need bemmi valud ei sobi mitte kohe selle ilusa pilli alla.... kuid see ju kõige väiksem proble.... alati annab uued alla panna

parimat,
reo.
Vasta
#4

ja seda ei saavat ka registrisse kuidagi :keersilm
Vasta
#5

Hüüru klubil on see pisike probleem, et nad seavad ARK poole oma sammud alles siis, kui uus liikur valmis, mitte aga siis, kui masin alles ideena eksisteerib.

Paaril korral on neile vastu tuldud, aga nüüd pidavat suhtumine juba suht karm olema. Nii et õpivad siis oma vigadest.

Asp
Vasta
#6

See niinimet odav plastmass??????
Pobeda renoveerijad kes enda masinaid
originaali ajavad näevad seda ODAVAT
PLASTMASSI nii heas seisukorras ainult enda parimates UNENÄGUDES!!!!!!!!!!!!!:eureka
Vasta
#7

kes hoolikalt teisi pilte vaatab on näha, et jalgadel on vähe ruumi :keersilm
Vasta
#8

Tsitaat:Originally posted by Aspelund
Nojah..aeg ajalt räägitakse, et isand Leivategija on lihtsalt \"spokesman\", tõelise musta töö teevad ära teised.

Teiseks neid \"PMW\" pilte vaadates tekib mul mõte, et vähemalt stiili küsimustes peaks ta küll mõne spetsialistiga konsulteerima. Bemari näidikud Pobeda armatuurlauas on sügavalt rõvedad, nagu ka peegel Pobi kellade asemel. Pannud siis selline peeglilõik ka kindalaeka luugile. Ka ei sobi need moodsad lülitid mitte sugugi keskkonsoolile.

Ja odav digiseebi pildikvaliteeti võivad kõik ise imetleda.

Asp

PS Ma tean küll, et lihtsam on möliseda kui ise teha, aga kurb on vaadata, kui hea idee rikub ära detailide läbimõtlematus.

Ma küll nii karm ei oleks, pisiasjades võib ju norida, aga tegemist on tõesti meistriteosega. Leivategija stiil on lihtsalt selline -- kaasaegne tehnika ja klassikaline disain ja see on ka õige lähenemine. Viimase poole sajandi jooksul on tehnika edasi arenenud, aga disaini poolest on autud ikka jubedaks kätte ära läinud.
ARK-st ma parem ei räägi, need ametnikuhingekesed võiks vähem möliseda -- Leivategijale ei küüni nad ligilähedalegi. Arvele mittevõtmise põhipõhjus on madalapalgalise ametniku kadedus ja võimunäitamine
Vasta
#9

Idee on Leivategijal tõepoolest hea, aga veidi stiililist abi läheks siiski vaja. Vaadake kas või venelaste VolgaBMW-d, mis oli stiililiselt väga hästi välja peetud. Sellest olid siis tingitud ka minu kommentaarid PMW aadressil.

Mis puutub ARK-i, siis ma ei jaga seisukohta, et seal on hulk ennasttäis väikesepalgalisi ametnikke. Seal töötavad üldjuhul siiski spetsialistid, kes oma tööd tunnevad. Nemad ise ei peagi \"leivategijad\" olema.

Ma olen alati lähtunud sellest, et kui on olemas miskid mõistlikud reeglid teatud protseduuride läbiviimiseks (seadused), siis ma neid ka üldjuhul jälgin. Pole siis vahet, kas tegu on auto ehitamise tingimustega või liikluseeskirjadega. Kokkuvõttes on nii lihtsam, ei pea hakkama midagi nullist leiutama või vabatahtlikult peaga vastu seina jooksma. Võib-olla oleks see BMW praegu juba sõitnud, numbrid küljes, kui keegi oleks viitsinud enne ARKis asja ära seletada?

Minu seisukoht on see, et konstruktiivne koostöö viib rohkem edasi kui vastastikune sõnasõda.

Asp
Vasta
#10

Kurat ärge Leivategija kallal niipalju norige. Tegelt on mees ju ikka päris mitu korralikku asja ehitanud. Endale on tema masinad küll ainult silmailu pakkunud ja eriti see V12 Pobeda. Ma tahaks päris näha palju siin mehi on kes võivad samasuguse asja valmis teha?(ärge nüüd pahandage, ega ma ei väida et keegi siin midagi teha ei oska vaid lihtsalt et pole mõtet teist meest maha teha kui omal midagi samaväärset vastu pole panna.)

Ise jään küll Leivakalt uusi ja huvitavaid imeloomi ootama
Vasta
#11

Mulle jäi arusaamatuks kas käigud käivad ikka rooli juurest?
Kui käivad siis on jälle üks + punkt kirjas.
Muidugi veljed võiks suuremad, ülbemad olla.
Vasta
#12

Jah, käigud käivad rooli juurest.
Need veljed, mis autol praegu all on ei jäägi sinna, uued on juba ära tellitud. Tulevad vanemas stiilis kroom veljed.
Vasta
#13

http://www.uno.ee/fotoline/top/best/pic/461/19833/

Asi valmis neh Smile
Vasta
#14

piltide järgi jääb mulje, et värvima hakati siis, kui sillad/tehnika juba küljes oli Toungue
Vasta
#15

V12 lööks nagunii selle Pobi orig.spidoka hetkega põhja!
Igatahes minupoolt 10p,Minuarvates on aianurgas mädanevast vrakist sai tehtud. Kunagi TM\'s rääkis leivategija,et enne auto ehitama hakkamist ta konsulteerib ikka ARK\'iga kõik läbi
Vasta
#16

huvitav mis pobi raamiga tehtud on et seda hobusekarja kinni pidada. Minu teada on nii et kui ise raami ehitad siis saad ka mootari panna millise tahad. Et loogika selles, kui teed korraliku raami ja pobi kere peale siis mootor pane maitse järgi ja ARK rahul. Rex 12 on ju nelikant toruraamil mis esmapilgul paistis nagu koolimööblist tehtud (asjatundmatu pilk), Mati Kits käis minu koolis autostendis siis lae all nägin ja tal on seal r6 supra mootor.
Vasta
#17

tal on esiots pikendatud minu maäletamistmööda 10-15 cm et mootor plekkide vahele ära mahuks.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#18

Tsitaat:Et loogika selles, kui teed korraliku raami ja pobi kere peale siis mootor pane maitse järgi ja ARK rahul.

Põhimõtteliselt ei tohiks ARK selle V12 Pobi ümberehitusega rahul olla, kui ta tõesti oma reegleid järgiks.

Esiteks, mootori asendamisel ei tohi võimsus erineda originaalist 30%, töömaht 20%.
Teiseks, kui on tegu omavalmistatud sõidukiga, millele mootori võib vabalt valida, peab see olema omanäolise disainiga sõiduk, st. ei tohi kopeerida kunagi tootmises olnud sõidukite väliskuju ( põhjendus: autoriõigus).

Seega ei saa antud juhul tegu olla ei ümberehituse ega omavalmistusega.

Niiet seda autot ei tohiks teoreetiliselt olemas olla Toungue
Vasta
#19

Põhjendus autoriõigus


Ma ei ole küll nii vana, et ise mäletada, aga kui keegi tuleb rääkima nõugagude ajal tehtud asjade autori õigusest võib selle selli saata kukeseentest puskarit keetma, kuna kogu nõukogude kultuur kunst ja vaimne omand (e autori õiguse subjektid) kuulusid rahvale, kui sa suudad tõestada, et oled olnud osa nõukogude liidu rahvast on sul täielik õigus kasutada kõiki disaini ja tehnika nõkse oma kasuks.


Jäme tõlgendus autoriõigusest
Vasta
#20

Tsitaat:Põhimõtteliselt ei tohiks ARK selle V12 Pobi ümberehitusega rahul olla, kui ta tõesti oma reegleid järgiks.
Esiteks, mootori asendamisel ei tohi võimsus erineda originaalist 30%, töömaht 20%.
Teiseks, kui on tegu omavalmistatud sõidukiga, millele mootori võib vabalt valida, peab see olema omanäolise disainiga sõiduk, st. ei tohi kopeerida kunagi tootmises olnud sõidukite väliskuju ( põhjendus: autoriõigus).

Seega ei saa antud juhul tegu olla ei ümberehituse ega omavalmistusega.

Seaduses on sees ka \"VÄLJA ARVATUD ERANDJUHTUDEL\" (sõnastus pole hetkel meeles, kuid erandjuhud on lubatud). Iga projekti vaadeldakse eraldi. See tähendaks siis seda, et kui suudad kuidagi tõestada oma ümberehituse vastavust kasvanud võimsusega, on võimalus ERANDKORRAS asi siiski arvele saada. Praktikas ei tea kas see ka nii toimib, kuid seaduste järgi on teoreetiline võimalus siiski olemas. Kindlasti on kohustuslikud eelnevad läbirääkimised... See 30/20/10% on niiöelda \"lihtmenetluse\" korras ümberehituse registreerimiseksSmile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne