rekord c tegemine
#1

Lisan siis oma projekti ka siia.
Tegemist rekord C 68 aastast. minu käes nüüdseks siis vist 3 aastat.
algselt sain ta 3.0 mootoriga siis vahepeal oli ka 2.0 peal
täna seisuga on plaan panna 1,9 plokk ja sinna sisse 2,4 sisu.
Kere ise küllaltki heas korras, roostet praktiliselt ei ole.
Eelmine suvi sai vahetatud kõik amordid, vedrud, puksid, rooliotsad.
See tal siis plaanis teha: Suuremad pidurid ette, roolivõim, uus mootor, uus juhtmestik, ette panna kandiliste tulede asemele ümmargused.
võibolla ka kesklukk. värvida ei plaani kuna meeldib sellisena nagu on ja ei mahu ka selle aasta plaanidesse.
Pidurid nii kaugel, et sai soetatud accordi kettat 262mm vent. originaal 239mm asemel. supordid on volvo 240 pealt 4x38mm original oli vist 1x39mm. uued augud ketastele ja külge, eemaldasin ka esisilla, et paremini teha. peasilinder tuleb omega3000 pealt koos võimuga. roolikarp koos võimuga tuleb omega pealt ,seal vaja natuke muuta roolilatti muidu sobib ilusti. 1.9 plokk läheb puurimisse ülejärgmine nädal, ja sinna siise lähead siis 2.4 vänt, kepsud, kolvid (seda viisi ei pea uusi kolbe ostma).
kaas tuleb ka 2.4 oma, koos 6sil. sisselaske kollega mis on ümber tehtud 4sil jaoks. Vaja leida veel korralik sidur (blazer s10 oma), ja tellida uus nukk koos vedrude ja taldrikutega (ennem). autole on pandud ka veel 5k getragi kast. Seoses pidurite upgradega vaja leida kuskilt 14 või 15 tolli veljed 4x100 ja väikese ET.-ga (10-20) Sisu on ise autol korralik vaja ainult uus põrandamatt teha. mootoritööd hakkab megasquirt juhtima (sellepärast ka uus juhtmestik).
               
Vasta
#2

Lahe rekord sul , äkki saaks veel pilte ?
tore vaadata kui rekorditest hoolitakse , räägi veits kust nii heas seisus asja said.
Vasta
#3

Jäger'i (Noel'i) endine. Kunagi 7000.- eest oli ostnud kellegilt taadilt. Edasi võib Harri ise pajatada.

Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee


Vasta
#4

need siis 2 aasta tagused pildid, kroonik parandas just mind. auto siiski 2a enda käes olnud. aga jah kere heas korras.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#5

Vabandage mu saamatust nüüd aga kas originaalis on autol latiga rool või karbiga ja ilma võimuta? Üllatus üllatus aga kui ise omegat lammutasin mõtlesin ka et ohh paneks karbi ja võimu lati asemele aga mingil põhjusel laitsin mina selle mõtte maha.

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#6

originaalis karp ilma võimuta. mantal peaks olema latt. võimuga karp on natuke pikem, tähendab peab roolilatti lühemaks tegema ja kerest läbiviimise ka ümbertegema.
Vasta
#7

Tegelikult oligi mu küsimuse mõte selles et kui rekordil karp ainult varem oli siis mõistan su soovi võimu paigaldada. Muidu keerasin mina omega rooli töötava mootoriga ja seisva mootoriga ja mantal samamoodi ja otsustasin et ümberehitus oleks pointles. Latiga rooli keera nagu muiste ükskõik mis asendis mäletan aga et RAF bussiga sõites võttis otsaesise märjaks. Aga julge keeraja otsaesine ongi märg.

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#8

Eile sai viidud blokk puurimisse ja kaas tegemisse.
Vänt oli suht korralik ja ei pidanud vajalikuks seda lihvima hakkata.
Peal saab natuke maha võetud,et surveasted tõsta 10.2 peale.
Klapifaasid saab 3 astmeliselt ja peale seda peaks vaatama mis kanalitega teha saab. Vaja oleks teha ainult sisselaske kanaleid, kuna vl.kanalid on niigi suured. Vaja veel leida sidur ja siis saata tasakaalustamisse.
Kas keegi on ise kepse kaalu ajanud?
ja millega on kepsu töödeldud ,et materjaali kätte saada.
Vasta
#9

Vahepeal siis nii palju ,et uus nukk tellitud Enemi X1 koos topelt vedrude ja taldrikutega. Plokk puuritud, pea veel vaja teha. Kasutan 2.4 hoorattast koos originaal siduriga (rahalistel põhjustel), hoorattas hetkel treimises. Peale seda vänt, sidur ja vändaratas tasakaalustamisse. siis saab hakkata alumist otsa kokku panema. Pidurid ka ees valmis, vaja esisild liivapritsi saata ja ära värvida. Sai taha ka uued Bilsteini amordid tellitud. Roolivõimu projekt nii kaugel, et tuleb panna kogu süsteem omega pealt (paraleelvarras, ja roolivardad). Järgmine nädal külge monteerima siis paistab kus kohast mida vaja veel ümber teha. Varsti pilte ka lisaks.
Vasta
#10

pühak Kirjutas:Eile sai viidud blokk puurimisse ja kaas tegemisse.
Vänt oli suht korralik ja ei pidanud vajalikuks seda lihvima hakkata.
Peal saab natuke maha võetud,et surveasted tõsta 10.2 peale.
Klapifaasid saab 3 astmeliselt ja peale seda peaks vaatama mis kanalitega teha saab. Vaja oleks teha ainult sisselaske kanaleid, kuna vl.kanalid on niigi suured. Vaja veel leida sidur ja siis saata tasakaalustamisse.
Kas keegi on ise kepse kaalu ajanud?
ja millega on kepsu töödeldud ,et materjaali kätte saada.

Äkki saad siit abi:

Kolvid/kepsud ja nende kaal
Vasta
#11

Ma enda ühtesid enda kepse natuke viilisin, aga üldiselt on probleem piisavalt täpse kaalu leidmisega. 0,1g täpsusega "apteegikaalusid" leiab küll (kasutatakse koolides), aga need ei kaalu 300 grammini välja...

Ma tegin vineertahvli peale poltidest rakise, kuhu käib kaks kepsu kõrvuti, vastavalt vajadusele kas väikseid või suuri otsi pidi rippu. Siis kinnitasin keskele vabade otste riputamiseks kaalupuu, millega saab võrrelda kahe kepsuotsa omavahelist kaalu.

Selle rakisega valisin eliminaatorsüsteemis välja algselt kõige kergema kepsu, mille võtsin etaloniks (teoreetiliselt võib ka juhtuda, et kõige kergem suur ots ja kõige kergem väike ots on eri kepsude küljes, siis tuleb kõigepealt viilida nii, et nad ühe kepsu küljes oleks). Etaloni abil ajasin kolm ülejäänut sellega samasse kaalu, üks ots korraga. Lõpuks kontrollisin turniiritabeli süsteemis (kõik mängivad kõigiga läbi) igaks juhuks kõik veel üle.

Rakise valmistamise kvaliteet oleks võinud parem olla, seega ma sellest pilti ei pane Smile Aga põhimõtteskeem on selline:

[Pilt: attachment.php?aid=24009]


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#12

Täna sain uue nuka, topeltvedrud ja vajalikud seibid kätte.
NUkk siis Enemi CIH X1 284/109/11.7/2.2
Originaal hooratas kaotas 2.5 kg ehk siis ilma sidurita 12kg. Raske aga mis seal ikka. Nüüd vaja kõik asjad tasakaalustusse viia. Siis poodi tihendite järg.Kui hästi siis järgmine nädal saab midagi kokku laduda.
Vasta
#13

oi jumal küll ...

tahaks tagasiRolleyes

ag vähemalt midagi liigub paremuse poole
edu ja jaksu ja tule ikka näita kunagi
Vasta
#14

vabandan OT pärast
aga kuna siin see rekordi teema kerib, siis kas kellegil ette põllesid on üle jäänud võtaks kohe ära oleks vaja täiega. samuti oleks taha ratta koobaste sisse neid pagasi poolseid plekke vaja ...
Vasta
#15

Kas ma saatsin sulle ühe kontakti kellel oli rekord c varuosadeks?
Kui siis anna teada, paneks teele.
Vasta
#16

Vahepeal siis asjad nii palju edasi läinud, et plokk puurimisest käes, pea ka tehtud. Eile katsetasin palju jääb klapi ja kolvi vahele ruumi, ilma tihendita oli ruumi umbes 1mm. Tihendiga siis peaks olema piisavalt. Nüüd vaja veel originaal nukarattast reguleeritav teha. Siis proovida veel kord kõigi klapidega seda vahet. Siis kõik osad vaja ära puhastada/pesta ja saab kokku panna.
Samas sai veel muretsetud Omega 45% LSD lukk taha, mis peaks järgmine nädal kohale jõudma. Roolist nii palju ,et seal sai ka kõik sobima. Omega karp on küljes, tegin klaasriidest ja vaigust, rooli varrasdel on ühes otsas omega ots ja teises enda rekordi oma. Velgedele pidin 5mm plaadid vahele panema, sest 23ET ei olnud siiski piisav ees ja võtis supordi külge kinni.
Üritan järgmine nädal uusi pilte ka lisada.
Vasta
#17

Vahepeal siis nii palju tehtud, et mootor peal, kast all. Pidurid sai ka toimima, vähemalt kohapeal. Probleem tekkis paraleelvardaga mis rattad välja keerates käib vastu pükse. Oskab keegi öelda mille järgi vaadata radikat? Endal mingi 320 bmw radikas kardan, et jääb väikeseks. ühesõnaga teha on veel jäänud:
lõdvikud, gaasitross, kütuse torustik. Kütuse torustiku mõtlesin 8mm vask toru peale. pihustid tulevad 214cc volvo omad, pump senatori pealt.
Kuidas teie olete kütuse torustiku vedanud, millega ja kui jämeda toruga?
pilte näeb blogist. www.opelrekord69.blogspot.com
Pean veel pea korra maha võtma, sest unustasin teha paar lisa auku plokikane tihendisse. Ja mis andmete järgi olete oma nukkasid ajastanud, endal on ette nähtud 2.2mm sisselaske klapp lahti UTDC.
Järgmine suurem asi on kapotialune juhtmestik koos Megasquirti juhtmetega.
Vasta
#18

Kas sa automaat kastile pole mõelnud? Peaks lahe cruisamise liikur tulema ja tomaadi käigukang sobiks
vanakooli masinasse vast peris kenasti?
Vasta
#19

ma rohkem manuaali mees, ja kang tuleb ka midagi vanakooli. Opeli automaadid tahaksid suuremat mootorit, et asjalikult edasi minna.
Vasta
#20

Vahpeal siis nii kaugele jõutud ,et mootor peal ja kast all. Täna sai võetud alt tagasild kuhu läheb lukk. Sisselaske kollektorile keevitatakse paar kinnitust, et saaks fuel raili kinnitada. Peale seda vaja teha veel juhtmestik mega jaoks.
Proovisin ka täna õli pumba ära, tegin ühele jagajale vajalikud modifikatsioonid ja panin trelli järele, peale pikka käiamist lõi surve ilusti üles. varsti ka lisa pildi materjaali.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne