rekord c tegemine
#41

kotlet Kirjutas:
olevtoom Kirjutas:
kotlet Kirjutas:...midagi peab ikka olema kuskil ja kui ei ole siis lähim koht soome Smile
märksa lihtsam kui saksast...
Mis mõttes lihtsam? Saksamaa on, julgen meenutada, Opeli kodumaa ja (Rekordite-Commodorede ajal) 10 korda arvukama elanikkonnaga kui Eesti ja Soome kokku.
Lihtsama all mõtlesin ma seda, et Soome on lihtsalt geograafilises kontekstis paremal kohal kui Saksamaa. Mis sest, et Saksas on neid opeleid tõesti rohkem.
Soomes leidub neid ikka ka kordades rohkem kui Eestis ja midagi neist on kindlasti sobiv. Parem natukese otsimise järel naabervabariigist tuua kui Saksamaale minna .
Muidugi hindasid Soomes ja Saksas ei oska hetkel võrrelda ....

Tegelikult ei maksa nüüd Harri rekordi ehitamise teemat selliste postitustega hajutada - las teema jääda ikka tema autole kui autode soetamisele välisriikidest Wink

vend elab soomes ja Turus.. seal tean isiklikult kahte pakutavat masinat.. üks on kapitan ja teine rekord A Coupe kuid loomulikult on soomlaste hinnad suht krõbedad

http://www.autonetti.fi aegajalt seal ühtteist head
Vasta
#42

Mul selline küsimus pühakule et kas on raske ARK-is arwele saada seda masinat kui sa oeld mootori ära wahetnaud? või pole probleeme.

Ehita, sõida, naudi
Vasta
#43

tõenäoliselt küll, sul peavad olema mingid paberid ümberehituse kohta. Minu autol ei ole tegemist ümberehitusega, blokk on originaal 1,9S.
Vaata ARKi kodulehelt seal on kirjas, kui suurt mootorit võib panna ja mida selleks vaja on. Samale rekordile mis mul saab max. peale panna 2,5 ja kuni 130hp minu mäletamist mööda. Kui tahad nendest lubatud arvudest suuremat panna siis pead minema ja rääkima teh. osakonnaga ARK.-is.
Vasta
#44

on sellel teguviisil mõtet..kui plokk sama ja plokipel 1,9 siis kama see paberimajandus.. üv ainult keerulisem lugu
Vasta
#45

miks peaks olema ÜV keerulisem?
See mis arki puudutab siis on mul originaal mootor, oma andmed võivad nad võtta 1.9E pealt mida tehti 75a. ja mis oli ka pritsega. Kuigi üritan autopassi saada õige aastaarvu siis ei pean enam CO ja muid gaase mõõtma.
Vasta
#46

pühak Kirjutas:Ühesõnaga tühikäik jamab natuke, kahtlustan hall andurit, sest jätab regulaarselt vahele.

Nii palju kui mul nende Halli anduritega kogemusi on, siis need kas töötavad või mitte. Enne lõplikku siit ilmast lahkumist võib andur muidugi ka kohati töötada - st. mingi aeg töötab, siis sureb mootor välja. Kohe jälle ei käivitu, küll aga pärast mõningat "jahtumist" jne.
Vasta
#47

muretsesin eile, kompletki jagajast, süütepoolist ja süütemoodulist. Täna proovin kas on mingit vahet, see jagaja on nüüd täiesti originaal, nii et ühendan vaakumi ka ära. Öö läbi sai loetud megamanuali.
Sai veel uuritud auto aastaarvu muutmist õigeks. VIN koodi järgi auto 68. august. vaja sõita viking motorsisse ja sealt võtta paber ja siis sellega minna ARK.-i. siis ei ole vaja muretseda ka enam gaaside mõõtmise pärast.
Vasta
#48

kust see 68 vin. järgi andmed esinevad.
Vasta
#49

paar pilti, lasin opeli täna korraks õue.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#50

Veetsin ka mõned talveõhtud Harriga garaazhis. Auto on aus. Loodame, et saame peatselt kõrvuti parkida :-)
Vasta
#51

Täna sai siis korra ka tänaval käidud, hädasti silla regulli vaja ja lasta ka klapid üle vaadata. Lisaks veel vaja leida madalama temp. el. vendi andur.
Hetkel hoiab temp. 102 peal max ,sõites madalam. Muidu oli väga mõnus, ei sa võrrelda 2.0 mootoriga. Ja LSD toimib ka päris hästi. Loodame järgmine nädal püsivalt liikuma saada.
Vasta
#52

Nii viimaks siis tehtud ka silla regull ja kastil uus õli sees.
Mured: Nimelt sai taha liiga jäik vedrustus, nimelt kiirendades tekib "wheelhop", proovin reedel pehmema vedrustusega ,samuti ei ole esiotsa vedrustus ka just kõige parem, auto käitub imelikult. Proovin korra vanad jupid tagasi panna. Siis veel temp. mis sõites on ilusti kuskil 70 juures aga seistes tõuseb 95-100, proovin nii et võtan termostaadi ära ja lisan 75kraadiga el. vendi anduri. Siis veel tühikäik jamab ,see tõenäoliselt gaasisiibri lõtkust või mõnest muust lisaõhu allikast. Plaanis reedel need vead kõrvalda ja minna laupäeval seadistama. Pidurid said head, ainuke asi on natuke pikem pedaali käik (nagu osadel usakatel), aga võtavad hästi. Kui need vead kõrvaldatud saab siis aeg "ilu" asjade poolt korrastada. Kus juures kuumalt tuleb mootorisse mingi imelik hääl, selline kilk-kilk, uurin klappe. igaksjuhuks vaatan ka õlipumpa.
Vasta
#53

Aga mis värvi ta sul tuleb kas punane vöi? ise mötlesin et masin vöiks olla oranzi värvi ja musta kapotika vöi külje triibuga.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#54

värv jääb selline nagu on, lihtsalt ei ole raha ,et seda hetkel teha.
Värvimine ise ei olegi nii hull aga kõik liistud, tihendid, siis juba plekitööd, kisu auto algosadeks. see oma aastane projekt. Hetkel plaanis sõita mingi aeg.
Ei ole mõtet lasta odavalt üle värvida ja siis seda teha uuesti paari aasta pärast.
Vasta
#55

Õige suhtumine, Aga jah paistab et tuleb üks päris kõva masin, ms arvad mis tal 0-100 kiirenduseks tuleb umbes , kui saad ta täielikult korda?

Ehita, sõida, naudi
Vasta
#56

Hetkel näitah G-tech kiirenduseks 8.15, seda saaka veel parandada süüte juhtimisega, hetkel lõi korraks detonatsiooni siise pidin süüdet keerama.
See nüüd vaja vana jagaja muuta jäigaks ja siis saab süüte ka järgi ühendada.
Fuel map sai hetkel selline ,et on kogu aeg natuke rikas, keskmiselt 12.5. Kui süüde peal siis peab hakkama neid kahte kokku viima.
Vasta
#57

8,15 sek 100-ni

see juba päris hea..

ma üks õhtu tuhnisin vanades kohtades ja avastasin ühtteis (taga parraleel stabikas,mootori käpp,orig.ukse karbi liistud(ajahammas räsinud) kui tahad annan ära
Vasta
#58

vahepeal tehtud:
Suurem radikas koos võimsama el. vendiga. summutile sai ka üks lisa pott vahele, et vaiksem oleks. Nüüd vaja veel õli pump üle vaadata. Siis vaja viia seadistamiseks dünosse. plaanis lasta madalamaks nii eest ku tagamt. kuu pärast peaks soomest saama ka komplekti uusi tagasilla pukse. Ette tellisin uued volvo 140 reg. Koni classic amordid. nüüd vaja vaja väikseid asju tegema hakkata, salong korda, tagasilada uus õli sisse, et ei oleks nii karm see lukustus. Soetasin ka ühe 2.2 mootori millest tulevikus plaanis teha üks turbo mootor. Hetkel on minek hea aga juhitavus suht null.
Kiiremaks pole eriti mõttet teha sest kere hakkab läbi laskma.
Vähemalt jahutus probleemid on lahendatud.
Vasta
#59

pühak Kirjutas:muretsesin eile, kompletki jagajast, süütepoolist ja süütemoodulist. Täna proovin kas on mingit vahet, see jagaja on nüüd täiesti originaal, nii et ühendan vaakumi ka ära. Öö läbi sai loetud megamanuali.
Sai veel uuritud auto aastaarvu muutmist õigeks. VIN koodi järgi auto 68. august. vaja sõita viking motorsisse ja sealt võtta paber ja siis sellega minna ARK.-i. siis ei ole vaja muretseda ka enam gaaside mõõtmise pärast.

Pikemaajaline huvi kummitab.
Nimelt..
Kas leidub kuskil internetis VIN-koodi avaja? Kereplaadilt saab tootmisaasta küll kätte, aga oleks huvitatud VIN'i lahti kodeerimisest.
Oleks huvitatud, kuidas sellel rekordil asi niiviisi sai..

Aitäh.
Vasta
#60

Olen ka otsinud sellist asja aga ei ole leidnud.
Soome lehel on välja toodud ajaliselt mis muudatused millalgi tulid, sealt saad enam-vähem auto ehitus aja teada. ARK ei suutnud ka VIN lahti murda nii, et vaja minna ikka opeli maaletooja juurde.
Muideks täna läks esimene pidurivoolik või toru katki, pidurid kadusid ära, õnneks suutsin koju longata.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne