Bussijuhiks aga kuhu?Tallinn või Helsingi?
#1

Ehk polegi sobiv teema siia aga üritada ju võib.Ma ei tea palju siin kasutajatest bussijuhid on ?Aga keegi ehk oskab aidata walikut teha Helsingi 3 bussifirma wahel.Senini kõneldud nii HKL ,CONNEXI kui ka CONCORDIA juhtidega.Igaüks kiidab oma.Neljas wõimalus ju weel ka TAK.Ja see küsimine ei tähenda weel seda ,et minust bussijuht saab.
Vasta
#2

TAK. Ikka kodus on kõige parem!

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#3

EdR Kirjutas:TAK. Ikka kodus on kõige parem!

lp. EdR
Kodus võib ju kõige kõige olla, aga lapsed tahavad süüa, riideid, koolitust (Sa ju umbes tead, palju maksavad ühe põhikooli lapse töövihikud? aga kui neid on 3?). Elu lõpuni ei tahaks korteriüüri maksta, jne jne. 5-7000 eekuse kuupalgaga oleks eelarve kindlas miinuses.

Petsile soovitaks uurida otse firmadest maksude tasumise ja muude esmapilgul vähetähtsate asjade järele. (alates öömajast, transpordi kompensatsioonist, kuni töögraafikuteni). Tean paljusid kes Soomest palka saavad, aga Eestis 5k. kuus tulumaksu maksma peavad. Mõnedel (mitte Hel. bussijuhid) ei ole siiani, ei Eesti ei Soome sotsmaksu tasutud, see selgus, kui vaja haigekassa kaarti...
terv.
hulgus, kah EU palgal.


Vasta
#4

Teemast totaalselt välja kuid hulgusele ütleks et mõnelpool maksab koolides riik kinni töövihikud 1-12klassil ning ka söögi. Igalpool nii pole aga paljudes koolides küll.
Soovitan minna ikka sinna kus kõige rohkem teenib...
Vasta
#5

Ikka TAK valida, Läänes on see eesti bussijuht nagu siin murjanist võõrtööline, hullem kui siinne tibla. Ega see raha sääl nii kergelt ka ei tule, kui paistab, varsti on perekondlikud probleemid ja eesti-soome poluvernikute produktsioon võimalik.
TAK-is on palgad viimasel ajal meeletult tõusnud, augustis 20%, aasta lõpus veel umbes samapalju. Praegu 10 kkr puhtalt kätte+lisatunnid.

Nõus, kui perekonda pole ja ´mitu korda suurem palk terendab ja viitsimist seda ka teenida, minna väljamaale. Aga enne tasuks kaaluda, kas on mõtet EL turgu solkida.

Ega neid hea elu ja suure raha otsijaid eriti ei armastata kuskil:
'
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/ee...d=13747898
Vasta
#6

Ei ole absoluutselt aateline. Kes see "loll" üldse mõtleb olla Tallinnas bussijuht? Pees teed, kolisevad bussid, palk närune, idiootidest kaasliiklejad, haisvad eluheidikud, FALCK (kes siis graafikut solgib ja ülbitseb) jne. Praktiliselt kõik peale söögi-joogi on siin kallim. TAK ja pealinna bussindus on ju tõeline pommiauk... üldse kipub elu Eestis ikka täiesti peesse minema. Kes vähegi saab, tõmmaku siit vidiit vasakule.
Vasta
#7

PlyVal64 Kirjutas:Ei ole absoluutselt aateline. Kes see "loll" üldse mõtleb olla Tallinnas bussijuht? Pees teed, kolisevad bussid, palk närune, idiootidest kaasliiklejad, haisvad eluheidikud, FALCK (kes siis graafikut solgib ja ülbitseb) jne. Praktiliselt kõik peale söögi-joogi on siin kallim. TAK ja pealinna bussindus on ju tõeline pommiauk... üldse kipub elu Eestis ikka täiesti peesse minema. Kes vähegi saab, tõmmaku siit vidiit vasakule.
Sinu jutu kinnituseks on üks artikel, mille lugedes saab aimu milline olukord tegelikult on. Enne valimisi mõelge korralikult kelle poolt on häälekese annate, kuigi tegelikult kedagi ju valida ei olegi, kes on endine kommar või kes riigi ettevõtteid ärastanud teistele või endale. Näited tuletage ise!
Vasta
#8

Poliitiline tatipritsimine siit foorumist veel puudus...
Vasta
#9

Jesper Kirjutas:Poliitiline tatipritsimine siit foorumist veel puudus...

Poliitilist porigaloopimist ei taha küll siin foorumis näha.

Pigem on igal Balti riigil oma head ja vead... 50 aastat muust maailmast äralõigatust ei ole võimalik 15 aastaga tasa teha... ja vaevalt ilma vigu tegemata. Vrd - vaevalt on keegi meist oma esimest uunikumi taastanud nii, et midagi pole untsu läinud ja midagi pole vaja olnud uuesti/ümber teha.


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#10

jurkman Kirjutas:Ikka TAK valida, Läänes on see eesti bussijuht nagu siin murjanist võõrtööline, hullem kui siinne tibla...
...Nõus, kui perekonda pole ja ´mitu korda suurem palk terendab ja viitsimist seda ka teenida, minna väljamaale. Aga enne tasuks kaaluda, kas on mõtet EL turgu solkida...

Ega neid hea elu ja suure raha otsijaid eriti ei armastata kuskil:
'
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/ee...d=13747898

eks suhtumine on täpselt selline, kui ise välja teenid. Mina töötan näiteks ... ja suhtumine on oluliselt parem kui Eestis, kuigi ei räägi kohalikku keelt. Koha peal käivad teised ettevõtjad ääri veeri küsimas, ega ei tahaks üle tulla, pakuvad tööd jms. Ei ole veel keegi aastate jooksul näpuga näidanud, või hr. Jurkmani moodi väljendunud.
turgu kah ei solgi, pigem korraliku (ja seadust järgides) töö eest parem palk, kui kohalikel. N: mina teenin rohkem kui Saksa kolleeg, sry...

hr PlyVal-il ei ole ka kohati õigus, Wink kohalik elu olu ja söök jook, ei jää enam hinnatasemelt suurt alla keskmisele EU taseme. (tänahommikune kohv+sai Tartus-2,50€, ei ole küll sentigi odavam, kui Saksas.)Tööstuskaupade hind on ammu ületet.

Ja kui ei oleks, neid, kes lähevad, ei paraneks ka nende tingimused, kes jäävad. Mulle näiteks hetke tendents Eesti tööjõuturul meeldib, spetsialist ehk muidu korralik töömees, ei pea tööandja pilli järgi tantsima, vaid võib ka oma tingimusi esitada.


Vasta
#11

Pees elu-olu ei ole poliitika, see on reaalsus, mida tuleb vahetevahel valusa südamega tunnistada. Kui hakkame süüdlaseid otsima, satume poliitikasse ja seda ei tasu tõesti teha. Kuid miks ka mitte, poliitika määrab ülimalt palju kasvõi vanatehnikaharrastuse juures.

Aga Hulgus, ma mõtsi Soomet-Rootsit. Kesk-Euroopaga on asi selge: ainus kallim asi on vist värske liha, muu on juba paar aastat odavam, k.a. kinnisvarahinnad. Eriti odav on seal elada mittesuitsetaval veinisõbrast taimetoitlasel. Suitsumehest viinajoojal, kes armastab liha näost sisse ajada on söögi poolelt veel Eestis odavam aga kauaks sedagi. Lisaks kõigele kulutad võõrsil olles ikkagi palju vähem, kui kodus olles. Kodus tuleb ikka sõpradel külas ja sünnipäevadel käia, ämma külastada jne, see kõik võtab raha ja palju raha. Tallinnas ei sõida ka jalgrattaga, ikka autoga. Enamuses Euroopa linnades sõidad kas metrooga, rongiga või rattaga, odavam. Jne. Aga palganumber nii absoluutarvult kui ostuvõimelt on ikka kordi teine.
Vasta
#12

Ärge olge nii ahned, vaadake kuidas elati nõukogude perioodil ja võrrelge praegust, ikka nagu öö ja päev (majanduslikus mõttes, kultuurilis-vabaduslikult on asi muidugi sitem). Ka eestis saab head palka teenida, peab lihtsalt rohkem vaeva nägema ja end pingutama. Läänes on lihtne, rikas ühiskond, kui teed oma mehhaanilised liigutused ära, saad kordades rohkem palka, lisaks tõstad enda meeleolu illusioonidega oma töö ja iseenda hindamatust väärtusest.

Parem prooviks ikka siin ennast rohkem arendada. Teatud % inimesi läheb muidugi parematele jahimaadele, eestis paraku on see % juba kriitiline -- tekitab sotsiaalseid probleeme.
Tuleb lihtsalt rohkem tööd teha ja vaeva näha, seda, mille arenenud (majanduslikult) ühiskonnas teeb keegi teine ära, tuleb siin ise teha.

PlyVal64 Kirjutas:Pees elu-olu ei ole poliitika, see on reaalsus, mida tuleb vahetevahel valusa südamega tunnistada. Kui hakkame süüdlaseid otsima, satume poliitikasse ja seda ei tasu tõesti teha. Kuid miks ka mitte, poliitika määrab ülimalt palju kasvõi vanatehnikaharrastuse juures.

Aga Hulgus, ma mõtsi Soomet-Rootsit. Kesk-Euroopaga on asi selge: ainus kallim asi on vist värske liha, muu on juba paar aastat odavam, k.a. kinnisvarahinnad. Eriti odav on seal elada mittesuitsetaval veinisõbrast taimetoitlasel. Suitsumehest viinajoojal, kes armastab liha näost sisse ajada on söögi poolelt veel Eestis odavam aga kauaks sedagi. Lisaks kõigele kulutad võõrsil olles ikkagi palju vähem, kui kodus olles. Kodus tuleb ikka sõpradel külas ja sünnipäevadel käia, ämma külastada jne, see kõik võtab raha ja palju raha. Tallinnas ei sõida ka jalgrattaga, ikka autoga. Enamuses Euroopa linnades sõidad kas metrooga, rongiga või rattaga, odavam. Jne. Aga palganumber nii absoluutarvult kui ostuvõimelt on ikka kordi teine.
Vasta
#13

Jurkman, Tõde ja Õigus ei kehti juba ammu. See Tammsaare kuldlause on pelk sõnakõlks, ei muud. Ja tead miks? Sest Eesti suurune moodustis ei tohiks majandusteooriate põhjal suuta iseseisvalt eksisteerida. Ega ta suudagi, paras pool-kooma on kõik viimased 15 aastat. Nii väikese rahvaarvuga ja olematu maavarade ning tööstusega riik ei suuda mitte kunagi pakkuda oma elanikele sarnaseid hüvesid sama väikese raha eest, kui kasvõi põhjanaaber Soome. Lihtsalt ei saa ja ongi kõik. Ärimees tahab ju elada sama standardi järgi, kui Euroopa firmaomanik. Sõõrumaa näiteks. Aga Eesti Falck on ju tükike kakat oma käibemahtudelt, seega tuleb raha "teenida" teisiti. Ülikasumitega toote müümisel ja töötajate arvelt raha kokku hoides. Ka see on fakt, mis ei muutu KUNAGI. Läänemere mastaabis tegija Tallink ja Pant käivad sama teed, sest maailma mastaabis on ka nende lodjafirma paras kääbus. Maerski omanikud vaid naeravad PAndi-Ennu ponnistuste üle. Aga ta vähemalt avalikult ei laia ega mängi ka kunni miljoniautode ja Marbella majadega, tubli poiss! Ja nii edasi. Sa võid siin Eestis megarabelemisega mingi mammona kokku ajada, isegi peaaegu ausalt on võimalik endale suhteliselt normaalne sissetulek tagada, kuid sama energiahulgaga saavutaks mujal sama aja tehes ka kordi parema tulemuse. Teenid Eestis 20K kuus rabelemisega, teenid Saksamaal sama tööhulgaga 100K. Kuid kliima on parem, riiklik stabiilsus parem, Sinu tervis sellega parem(ja närvid tervemad), elad kauem, õnnelikumalt ja rikkamalt. Ka see on fakt.
Priit@ oli 1987/1988 esimesi trikolooriga avalikult ringikäijaid ja seuhke aatemees, et jube. Kuid elu ei koosne vaid vabadusvõitlusest ja suurtest lubadustest, elu koosneb praktilistest asjadest. Seejuures ei ole raha üldse praktiline, raha on tühipaljas ekvivalent praktilisteks tegevusteks, mille hulka kuulub vaieldamatult puhkamine ja hobidega tegelemine. Nendest hakkad aru saama pealt 30 eluaastat.
Vasta
#14

mis vägi sind bussijuhiks ajab?? ainuke hea omadus , koorem tuleb ise peale ja maha Smile
Vasta
#15

jurkman Kirjutas:Ärge olge nii ahned, vaadake kuidas elati nõukogude perioodil ja võrrelge praegust, ikka nagu öö ja päev...

Kuldlause, üritan meenutada iga kord, kui tuju paha Wink
ainult kumb on kumb, jäi natuke arusaamatuks.

Teatud hetkel vaatad tagasi sellele "peab lihtsalt rohkem vaeva nägema ja end pingutama" (loe 60 tundi, 6 päeva nädalas ja maksmata maksud), saad aru, et mingil hetkel on vaja elada ka endale ja oma perele. 24 tööpäeva aastas on selleks selgelt liialt napp kui saaks ju ka pool aastat kodus olla...?


Vasta
#16

guits112 Kirjutas:mis vägi sind bussijuhiks ajab?? ainuke hea omadus , koorem tuleb ise peale ja maha Smile
LKW peal peaks sama moodi olema, meil siin nu**ime Roclaga 2 tonniseid aluseid. Tegelikult peaks olema meil sama nagu mujalgi, autojuhi töö on ainult sõita.
Vasta
#17

guits112 Kirjutas:mis vägi sind bussijuhiks ajab?? ainuke hea omadus , koorem tuleb ise peale ja maha Smile
Ega ma weel kuhugi läinud pole.Aga mul siiber nende tonniste või kahetunniste aluste sikutamisest.Ja mida raskem alus seda tõenäolisem ,et sihtpuktis puudub tõstuk.Laopõrandad sellised ,et betooni sees veel saksa sõduri saapajälg.Suvel veel enamvähem aga talwel mitte just kõige lõbusam.Enamuse aja elad kongis ja põhitöörist on ROCLA.Ja oma palga üle ma praegu küll eriti ei nurise ,alati võiks ju rohkem olla.Teispidi võttes ,kastile saad alati jalaga anda aga Nõmme turu peatuses(eriti kui ta 5 minutit peale ronib ja siis järgmises peatuses 10 mintutit maha läheb) vist ikka reisijat ei löö.Eks mõtlen weel.
Vasta
#18

PETSS Kirjutas:Aga mul siiber nende tonniste või kahetunniste aluste sikutamisest...
Mul kael ja õlad p...s, iga vale liigutus, võib lõppeda neuroloogi süstiga.
10 aastat jaotusvedu.


Vasta
#19

Ja tõmbad ennast kogematta wigaseks.Tööandjal(oleneb muidugi inimesest)sellest hetkest savi mis ta töötajast edesi saab.
Vasta
#20

guits112 Kirjutas:mis vägi sind bussijuhiks ajab?? ainuke hea omadus , koorem tuleb ise peale ja maha Smile
Vat see on nüüd küll hästi üeldud!

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne