Kas tasub
#1

meil on saada 1500.- rekord aga siduriketas on läbi. Palju siduri remont läheb mudu on väga korralik. Kas on üldse mõtet osta sest ikke väike roostehunt keres on. Opel rekord 2.0 E lux ---> vanamehe jutu järgi on 2.2 vahel
Vasta
#2

ikka tasub kui autot vaja. Rekordi jupid on megaodavad oleneb mis siduril on muidu lammaris ketas 200 ja korv 300 ja saad allagi kui korraga ostad survekas on uuena 200 vist
Vasta
#3

Teatud hetkest muutub iga projekt mõtetuks st ta neelab rohkem raha, kui asi väärt. Siin ei tasu muidugi rääkida neist olukordadest, kus projektil on emotsionaalne väärtus.

Konkreetsel juhul: Mida Sa selle Opeliga plaanid peale hakata? Siduri vahetus uute detailidega on üle 1000 krooni ulatuv lõbu. Omaniku sõnul \"väike roosetuss\" on reaalses elus uue kere järgi lõhnav probleem (minu kogemusest ühe Rekordiga). See aga tähendab uusi ja mitte väikesi väljaminekuid, kuid üritada korralikult teha.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

auto 1500
ümberregistreerimine 600
sidur 500 (kui ise teed töö ja kasutatud jupid paned)
ülevaatus 400 (miskipärast oletan, et seda ei ole Wink )

ja ongi 3000 juba koos. rääkimata ootamatustest...ja roostest Wink

Aga kust need kogemused muidu tulevad, kui mitte omal nahal proovides Wink
Palju odavamalt kui 3K ei ole enam võimalik Smile


Vasta
#5

mis aasta masin on
Vasta
#6

Kui on eesmärgiks autoga lihtsalt mõnda aega ringi sõita, võib odavauto osta küll.

Aga kui on soov see korda teha, siis tasub osta kõige kallim-parem eksemplar mis saada on. Osta on alati odavam kui ise teha.

Proovitud, testitud, kindel Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne