Bensiinifilter hea või halb ?
#1

M72 on nad mul vahel ja ka K panen, aga 125cc ju segatakse bensiini õliga, kas 125 tasub panna või ei. Kas filter takistab vähe seda õlikest mis bensiiniga segatud, või laseb ilusti läbi ja määrdeomadused samad ?Big Grin

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#2

Mul oli kunagi mopil peal lasi küll õli läbi.
Vasta
#3

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: ala310
M72 on nad mul vahel ja ka K panen, aga 125cc ju segatakse bensiini õliga, kas 125 tasub panna või ei. Kas filter takistab vähe seda õlikest mis bensiiniga segatud, või laseb ilusti läbi ja määrdeomadused samad ?Big Grin
sellex et see õlinire sealt läbi voolab soovitaksin mina kahetaktilistele diislifiltrit-neid on ka samasugustena nagu bensufiltreid saadaval aga sea seal see on sutsu hõredam element-omal mul jawal on see vahel ja see kogub sodi piisavalt hästi:eureka
Vasta
#4

ega ikka see paber vajalikul määral õli läbi lase küll. uuena veel veidi, aga kui juba veits sodi täis, siis enam mitte. mida suurem ja võimsam mootor, seda suurem oht, mopil ehk peab vastu ka, 125-sele jääb juba kehvaks. lollikindel on aga metallvõrguga filter, mida saab ka puhastada. maksab u. samapalju kai pabergi.
Vasta
#5

muidugi on see jama jutt (mul minskil koguaeg olnud).
Vasta
#6

nähtavasti olen mina 125-sega tunduvalt kõrgemaid pöördeid aretanud, sest sõitsin (vahel ka praegugi veel) kardiga ja tean kindlalt, et PABERELEMENDIGA FILTER 2T-LE EI SOBI. kui mind ei usu, siis otsige mõni ringraja või kardispets üles ja uurige. väikestel pööretel probleeme pole (eriti väikse kubatuuriga minskitel). ja kui väga kähmluseks läheb, olen valmis ka paberelemendi läbilaskvust erinevate õlide puhul katsetega tõestama, oleme seda juba kunagi teinud. jutul lõpp.
Vasta
#7

bensufilter on muidugi hea. lisaks on hea läbi selle aru saada kui kraan umbes on.

Pots ja postivahe.


Vasta
#8

muidugi on tal peale voolavus nõrgem aga asja ajab ära küll ja \"puhtus\" ennekõige:yes
Vasta
#9

Klaabuba nõus.
Kunagi jäin Ziguliga teele, bens sai otsa.
Mul oli kah see paberfensfilter vahel. Kaasas oli ainult kanister õliga segamini saebensu vist 98. Valasin selle paaki läks käima küll. Sai mingi viis kilti sõita, kui mootor puterdama hakkas ja välja suri. Vaatasin kapoti alla ja mis ma nägin. Õli oli filtri ära ummistand ei lasknud enam bensu läbi. Krdi paber ei lasknud õli läbi ja tekitas sinna peale kile. Vot niimoodi.
Vasta
#10

jätke siis endale ükskord meelde, et PABERELEMENT UMMISTUB ÕLIGA LIHTSALT ÄRA. millest pole aru saada?

jutt pole sellest, kas tegu on kardiga, millel pöörded suuremad või mitte. suuremad pöörded ja suurem kubatuur vajavad ka intensiivsemat pealevoolu. võibolla pole see moskva väikesel bensiininõudlusel kohe tunda, aga see on ajutine ja erand. kui oled hakkaja mees, siis mõõda filtri läbilaskvus ära uuena ja peale mõneajalist sõitu. meie tegime ära ja sellepärast vaidlengi vastu. sellise väärinfo levitamine võiks olla karistatav, mõni jääb veel uskuma ka:mad:
Vasta
#11

nuuh jahh klaabu siin juba vaikselt tigedakski aetud-aga on ka pöhjust-pisikesel mootoril mönda aega kindlasti töötab ka paberfilter aga mees kel ajud peas saab katsetamattagi aru et öli siiki läbi papri ei voola-kasutage diislile möeldud filtreid ja te saate korraliku filtreerimise ilma komplikatsioonideta!!!

Ostan Mini juppe!
Vasta
#12

No ei tea, mismoodi see paar % õli selle filtri ära ummistab, bena on ju üle 90%, see uhab ju õli välja. Autu õlifiltrid on ju ka paberist ja säälgi ei teki ummistust. Ise Tuulaga (200 ccm) kogu aeg paberfilter vahel sõidetud, pole kunagi ära ummistanud.

Vasta
#13

No kasuta loogikat siis :

Kui 90 % bensu läheb läbi ja 10 % õli ei lähe sealt läbi, siis kuhu see õli jääb???

Huvitav huvitav....Äkki sinna paberile???
Vasta
#14

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Inku
Mehed sõidavad aastaid aparaadiga,millel on tvaline paber-filter.Kokku pole joosnud,midagi kahjulikku ei tee.Muidu sõidad päeva-paar ja ennäe imet-tüüse paska täis!ma vaidlen sellele täiesti vastu,müüjad soovitavad muidug diisli filtrit,sest see on kallim!Cool-neile kasulikum!paberelemendiga filtri saab 10 eegigaBig Grin

Diislifiltri (samasuguse lihtsamat sorti, millesarnastest paberfiltritest ka jutt on), saab kätte 15-krooniga. Arvestame müüja \"katteks\" siit u. 30%, selle põhimõtte järgi kiiret rikastumist oodata ei ole. Ju võrkelemendi soovitajatel ikka mingi muu tagamõte on...
Vasta
#15

to Inku:
tead, mees, ära solvu, aga su jutt on lihtsalt jama. sai ju öeldud, et sa teed üldistusi, mis on valed.
1) kui sa oled kogu aeg tasakesi 125-sega sussutanud, siis sa ei saagi teada, missugust õlitust su masin siis saaks, kui võrk vahel oleks.
2) kui sa juba nii suure jutuga oled, siis tee katse, mis näitab, et peale paarisadat km sõitu laseb su paber samamoodi bensiini läbi kui uuest peast. ja siis kutsu mind vaatama ka. ehk tahaks keegi veel näha.
3) nii paberfilter kui diisli oma on mõlemad enamustes poodides 15 kr/tk.

seni aga serveeri oma suhtumist kui isiklikku arvamust, mitte kui absoluutset tõde.

ja jutu kohta, et \"mehed aastaid sõidavad ja räägivad...\" on Aspelundil kena väljend: NSR (naised saunas rääkisid).
Vasta
#16

Aga sõiduautu õlifilter on niisama paberist ja laseb õli läbi ja nüüd väidetakse, et bensufilter ei lase.
Ma panen 40 l pentsu pääle 1 liitri õli ja lasen selle kütuse paberfiltrist läbi -- kõik kaob ära, kuhu see õli jääb, mis filtrist läbi ei lähe?????
Kas liiter õli jääb sinna väiksesse paberelementi?? silma järgi hinnates võib sinna jääda ca 10 g õli.
Vasta
#17

iga paberfilter, olgu ta siis õli või bensiini või diisli jaoks, on vastavalt sellele ka erinev. erinev on paberi paksus, struktuur ja poorsus. õlifilter ongi sellise poorsusega tehtud, et sealt läheb läbi teatud viskoossusega õli. lase nüüd tunduvalt paksemat vedelikku sealt läbi ja kas ta läheb sealt läbi???
samamoodi on bensufiltritega. nad on mõeldud BENSIINI jaoks, mis on oma viskoossuselt teatavasti õlist TUNDUVALT vedelam.

küsimus: miks siis bensiinifiltrit diislil ei kasutata? et viskoossuse vahe? niisiis... (nagu teatas volmer singer-vingeri laulus).
Vasta
#18

Kas sa selle suuga sööd ka?
Vasta
#19

to inku:
võta hoog maha. oma sõnu tõestatakse tegudega.

miks on vaja füüsikaseadustega võidelda? vaenlasi koguneb na palju... ja saad ka jutumehe maigu manu...

kui sinu võrdlusi kasutada, siis tuleb nii välja, et sina kiidad oma litsi v...u, enamus teisi aga teist. kumb lits siis parem on?Smile
Vasta
#20

OK võtan kah sõna, kuigi nii suur ekspert pole, nagu eelpool kirjutanud.
Eelnev kogemus:

a) Jawa paberfiltriga
b) Jawa võrk filtriga
c) MB 300D+bensule mõeldud paberfilter+punane ahjuküte+ -15 c külma
d) MB ..... ja diislifilter
e) IZ ja paberfilter
f) IZ ja võrkfilter

nüüd te ütlete, et järgnev on loll jutt, aga suurt vahet tõesti pole.

Klaabu räägib ÕIGET juttu, mis aga ei tähenda, et diisel autol poleks võimalik kasutada bensiinile mõeldud paberfiltrit. Aga pärast mõningast kasutamist sealt muidugi enam ahjuküte nii lõbusalt läbi ei mahtunud kui õigest filtrist.

Siis et Jawal ei kogunenud mitte õli sinna paberi taha vaid läks ikka läbi sealt Smile
Aga ajaühikus läbivoolava bensiini hulk vähenes küll

Antud hetkel kasutan võrkfiltrit. ja teistele julgeks seda sama soovitada. sodi võtab ilusti kinni.

Ja üleüldse mida te sinna paaki valate, kui see sodi kohe karpa ummistab :???
Ise sõitsin ka tänavu suvel mitmed paagitäied ilma igasugu filtrita ja ei ummistunud kuskil midagi ...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne