ei lähe käima!!
#1

et selline jama on et läheb korrax kylmalt käima...on selline tõmme et rabab käest ära aga sis jääb seisma ja enam käima ei lähe...lükka palju tahad isegi ei luba:S
olex palju abi kui vähemalt oletaksite!!
tegu on sis muidu iz jup3 -ga
Vasta
#2

ei lähe peale üle ujutamist tööle on igasugu asju proovitud ...lasin silindrisse bensiini aga ikka ei midagi.
Vasta
#3

Siis on pigem elektris ehk viga... Mis marki küünlad peal?

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta
#4

ei tea isegi mis marki kyynlad on ..igasuguseid proovitud.
aga kas midagi muudab ka kui on pika või lühikese vindiga küünlad?
Vasta
#5

kohalik Kirjutas:aga kas midagi muudab ka kui on pika või lühikese vindiga küünlad?

Vint elab puu otsas. Lühikese KEERMEGA küünlad käivad, kui paneksid pika keermega oleks tagajärg kurb!
Vasta
#6

Kui ainult külmalt käib on tavaliselt kondensaator või süütepool süüdi. Süütepool võib ole niiske. Pane ahju 50 kraadi juures mitu tundi ja proovi kas paremini läheb. Otsi ÕIGED küünlaid, süütepunkt jne.

Magnus



Citroen DS 21 1970, Matchless 500 twin 1955, K750 1960, K750M 1970
Vasta
#7

ta ei käi kylmalt kh..lihtsalt mingi paar sekundit käib aind!
ja mix on kurb tagajärg...mul vennal oli koguaeg pika KEERMEGA küünlad..ja ei juhtund midagi !!:S
Vasta
#8

kus su vennal need pika keermega küünlad on? :dohh:
teema on siiski süütes, pane vanad head a-14 küünlad ja uued kondekad ning tsekka ka süütepoole. siis tule ja räägi edasi. niisama siin foorumis targutades asjad korda ei saa!


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#9

Pakuks samuti karburaatori viga. Tavaliselt on kevaditi niiduki mootoriga sama jama, mis pärast karburaatori düüside läbipuhumist kaob. Samuti ei saa välistada läbilööki süütepooli või kondensaatori isolatsioonis, kuigi kahe süütepooli ja kondensaatori üheaegne riknemine pole eriti tõenäoline. Ikkagi oleks tarvis rohkem infot (kas küünlad lähevad märjaks/ jäävad kuivaks, milline on küünalde elektroodide vahe, kas säde on tugev sinakas või hädine ja kaob vahepeal üldse jne.).

P.S hõreda karteriga (vigased simmerlingid, tihendid) kahetaktiline ei käivitu ka bensiini silindrisse tilgutamisel.
Vasta
#10

To:madeinussr!
et nagu kui sina targutad sis saavad asjad korda?räägi ikka seda mida sa tead!
Vasta
#11

Kuidas silindri pea keermega lood on(küünlad kus käivad), kui juba pika keermega küünal on peal käinud ..siis, ma pole muidugi kindel aga on suur tõenäosus see keere maha/üle keerata.Kuna tegemist isegi pehme materialiga.Seega kui keere on kannatada saanud, oled kindel et pole viga silindri kaantes? tekib ikka piisav surve silndris? Piibu juhe maha võttes ja sädet proovides milline see säde on?kui säde kena sinine, siis peaks ikka toimima.Peale mõninga matsu andmist küünal maha keerates on see milline? kuiv, õline, märg ?
Vasta
#12

säde on suht nõrk ja kyynal läheb märjaks!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne