[split] õhkjahutus talvel (algus motovahetus-teemas)
#1

saad sa äkki mõne sõnaga seletada, miks talv ja õhkjahutus kokku ei kuulu?
Vasta
#2

eelnev küsimus tulenes siis minu lennukast väitest:
13piisab Kirjutas:Talvine igapäevasõit ja õhkjahutus pole samas asjad, mis ekstreemsuste mitteotsijatele soovitaks Wink
ausaltöelda pean tunnistama, et VW põrnikas on ainuke, millega otsest kogemust oman (ja sedagi mitte talvel). Zaz-d, milles olen kulgenud, pole töötavat "keroahju" vms omanud. Niiet arvamuste vahetamiseks lõin teema laiali.
"mõni sõna":
- zaz: soendussüsteem pole töökindel (kuna enamusel ta ei tööta või on suisa välja roogitud). Siin foorumis on silma jäänud soovitatud modifikatsioon: süütepooli lisamine. Et vähendab voolutarvet. Aga töötava süsteemi kogemust võiks keegi jagada küll. On zaz-i soendusahi üldse masina esiosas?
- VW põrnikas: õhk, mis salongi puhutakse, on küll päris kuum. Põhiprobleem on selles, et õhku puhutakse tagantpoolt ning esiklaasile (ning eesistujate jalgadele) vajalik soe õhk tuleb läbi karpide. Tagaistuja jalad saavad sooja küll ja küll (mitte karpidest vaid otse), ette aga ei jõua praktiliselt midagi ning niiskema suveilmagagi on kahe reisijaga suletud akende korral esiklaas udune. Pealegi puhutakse õhku mehaaniliselt, generaatori tagant - maanteel puhub, linnas vähe ja seistes pea üldse mitte.

nagu mainitud, on arvamused-kogemused erinevate õhkjahutajate kohta teretulnud. Vaielda võiks kaa Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#3

Oot-oot! Kas põrral mitte ventikas seda õhku ringi aja?..
Aga jah, VWdes on talvel üpris külm liikuda: kuni ükskord normaalset sooja hakkab kanalist tulema, oled juba teises Tallinna otsas (8 aasta tagused kogemused - nüüdsete ummikutega ehk saab enne sooja Smile)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne