30-09-2006, 18:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-10-2006, 01:40 AM ja muutjaks oli nasa13.)
Head nõu jälle tarvis. Käes on üks 2,5 V6 beniinimootoriga Omega, v.l. 96.
Oleks vaja teada, kuskohast saab mootoril rihma pingutada või tegelikult, järgi lasta. Mingi laagrikolina moodi kõrvalheli on ja tahaks asja uurida. Tundub esialgse vaatluse tulemusel olema nn. keskmine, ilma rihmasoonteta rihmaratas, kuskohalt kõige rohkem (kuskohast just see kostab) tundub heliallikas olema.
Teine asi: käsipiduri reguleerimine. Remont tagaketaste vahetuse jm suhtes on juba varem hiljuti tehtud, samas käsipidur võtab alles päris viimasel astmel, põhjast. Hoova peab päris ülesse tõmbama, et käsipidur rakenduks. Kuskohalt on võimalik peale kruvida kui ketaste all olevat osa mitte arvestada?
Selline lugu.
Oleks vaja teada, kuskohast saab mootoril rihma pingutada või tegelikult, järgi lasta. Mingi laagrikolina moodi kõrvalheli on ja tahaks asja uurida. Tundub esialgse vaatluse tulemusel olema nn. keskmine, ilma rihmasoonteta rihmaratas, kuskohalt kõige rohkem (kuskohast just see kostab) tundub heliallikas olema.
Teine asi: käsipiduri reguleerimine. Remont tagaketaste vahetuse jm suhtes on juba varem hiljuti tehtud, samas käsipidur võtab alles päris viimasel astmel, põhjast. Hoova peab päris ülesse tõmbama, et käsipidur rakenduks. Kuskohalt on võimalik peale kruvida kui ketaste all olevat osa mitte arvestada?
Selline lugu.