Koledatest postitustest teatamine
#1

...kuna moded päris kõikjale ei jõua ning kõigist teemadest ei huvitu - aga kole kirjapilt näikse vähemalt osa kasutajaid häirivat (teemake sellest) - siis juhin tähelepanu ühele nupukesele, mis on iga postituse veeres.

Välja näeb ta taoline: [Pilt: postbit_report.gif]
Temale klõpsamine avab dialoogiakna, kuhu saab lühidalt kirja panna põhjuse, miks postitus foorumisse ei passi.
Teate saavad kätte moderaatorid ning kindlasti saab vastav postitus luubi alla võetud.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#2

Vabandan väga, et niimoodi sõna võtan, aga vaadates, mis on viimase paari päeva jooksul foorumis toimunud, tuleb lihtsalt masendus peale...
väikeseid värskete postituste näiteid, enamus vist muidu mootorratta- ja mopeediosasse ei vaata:
BadAss17 Kirjutas:milline neist rolleritest oleks kõige mõtekam ost esimeseks rolleriks??? Kui keegi oskab võiks soovitada 15k midagi paremat!
kamala Kirjutas:mul endal on võrr see on palju tuusem       seda saab retsida ja pull niisama
nojahnoh Kirjutas:noh? keegi ei tea midagi?
suvaline13 Kirjutas:ei soovita muidugi seda panni osta, miinused: vesijahutus puudub, vale kiirus, võib sõita 50km/h 50cc aga noh see sõidab 70km/h. Ütlen osta mingi cpi või aprilia masin ja ära selle jawa peale enam mõtöegi..
mall27 Kirjutas:Postitus: #1renoveerimine   pliis aidake
mul on teie abi vaja lugu on selline et ma tahaks renoveerida iz jupiter 3k ja ma arvutasin kokku et raha läheks ligikaudu 5 tuhat kr 3 tuhat kr on mul juba koos ja äkki te oleksite nii head inimesed ja annetaksite mulle natuke raha. minu konto nr oleks siis 221033858875

Minus tekitab see küll suure kahtluse, kas ma olen ikka õiges foorumis, kui siin selliseid teemasid ja poste loen... ometi on ju eesti foorumimaastikul olemas midagi iga sihtrüma jaoks ning kõik ja kõigega ei pea (vist) ju ka siia sattuma...
Tundub, et midagi peaks registreerumise keerukamaks muutmisega tegema kindlalt enne talvevaheaja saabumist.

Edit: oma kontekstis või sinna sobimatuses on need postid muidugi tunduvalt mõjukamad kui siis suvaliste tsitaatidena.
Vasta
#3

TURUPLATS TÄNA:
[/quote]
kamala Kirjutas:mäkketõusu tsikkel

raam, peal oli urali mootor ja taga urali rumm keevitatud auto veljekülge


värskelt värvitud

raam ise ehitatud (voltsi esimene mäkketõusu tsikkli raam)

Mida kuradit see kuulutus nüüd olema peab? Ost-müük, äkki hoopis VÕTAN RENDILE?
Veel hea näide selgest sõnastusest:
[/quote]
kamala Kirjutas:ostan dkw nz350 või dkw nz350 mootorit või kas iz 49 või dkw nz350 käiguvakeit

endal vedeleb kuuri all raam ja mõtlesin et hakkaks korga tegema kõik on korras ainult seisnud 10 aastat ja käigukas ei sobi vene hammas rattaga kokku

kas keegi dešifreeriks sõna "käiguvakeit"?

militaarmootorrattur
Vasta
#4

lahe, lisaks mäkketõusuratastele jõudsid ka krossirataste osad juba uunikumide turuplatsile:

Andreasvx Kirjutas:M:Renthal lenkstang

Müün siis täiesti uue lenkstangi.
Pildi leiab siit:
http://img517.imageshack.us/my.php?image=img4154wk9.jpg
Hind 375.-

Võibolla olen ma liiga õel ja kuri... aga kui inimesed ise oma inteligentsusega sellest aru ei saa, et nad on vales kohas ja kontekstis oma kuulutusega, siis kas ei oleks targem sellised kasutajad lihtsalt koheselt blokeerida?
Vasta
#5

kamala kirjutas:

ostan dkw nz350 või dkw nz350 mootorit või kas iz 49 või dkw nz350 käiguvakeit

endal vedeleb kuuri all raam ja mõtlesin et hakkaks korga tegema kõik on korras ainult seisnud 10 aastat ja käigukas ei sobi vene hammas rattaga kokku Ja nüüd natuke "Ärapanijat":ja käigukas ei sobi vene hammas rattaga kokku. (vene oli kunagi vist mingi paadi sarnane asi)Siit võime siis järeldada et käigukastis vene(paadi) hammas ei sobi rattaga kokku. Ja veel iba.

kamala kirjutas:
mul endal on võrr see on palju tuusem seda saab retsida ja pull niisama. mul ongi delta ma ei retsi ma mõtlesin retsimise all metsavahel sõitmist.

Kulla mees tee vahet võrril ja mopil. Lõuna Eestis peaks tähendama sõna võrr vähemalt 125 ccm mootoriga mootorratast. Põhja Eestis tähendab (peaks tähendama) sõna võrr 50 ccm kubatuuriga mopeedi millel on 1 käik (need on D seeria mootoriga mopeedid).Ja kahekäigulist mopeedi nagu Delta Karpatõ Riga 16,22 jne kutsutakse mop(p)ideks. Ja kui sa räägid retsimisest aga mõtled hoopis metsa all kärutamist siis räägi et, sõidad metsa all.Muidu saame aru et, sa teed "romurallit". Krt küll pidasin unise peaga vist ühe korraliku jutluse maha, aga õigustatult.
Vasta
#6

moskvits Kirjutas:Ja nüüd natuke "Ärapanijat":ja käigukas ei sobi vene hammas rattaga kokku. (vene oli kunagi vist mingi paadi sarnane asi)Siit võime siis järeldada et käigukastis vene(paadi) hammas ei sobi rattaga kokku.

Siit ma siis teengi "Ärapaneja"-liku järelduse et foorumiliikmel kamala on probleeme et paadis olev hammas ei sobi siis rattaga kokku. Aga kus on ratas?

P.S. Loodan et sai sama asjalik postitus kui tänased turuplatsi "pärlid"Wink

militaarmootorrattur
Vasta
#7

Ohh, ma olen viimastel päevadel MASSILISELT postitusi kustutanud, ringi teinud ja ka ärilisi kuulutusi turuplatsile tõstnud koos nende kohendamisega. Massiliselt = ikka ca kümme või enam tükki päevas kokku.

Näiteks täna sai miskide peredelkin-võrride (a la tuus masin 1990ndatest) ja  1990ndate 300ste BMWde kuulutusi ikka mitmeid loojakarja saadetud...

Igale poole vaatama tõesti ei jõua...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#8

Tahaksin küsida foorumi haldajate käest,kuhu ja miks on kadunud automoto logo juurde ülihästi sobinud lause.
Vanatehnika huviliste ühendus.
Võtke palun kuulda normaalseid inimesi ja tehke muudatusi foorumiga liitumise poole pealt,asi on juba väga inetuks muutumas.
Võimalik ,et tuleb teha uus vanatehnika huvilisi hõlmav foorum.
Oleme seda probleemi arutanud paljude tegijatega ja kannatuste karikas hakkab juba üle ääre ajama!

Tervitustega

:I M Back
Vasta
#9

Kallis Tsiklimeister,

Nagu sa kindlasti oled siin teisi postitusi lugenud siis hetkel on tegu ajutise olukorraga, kus olemasolev server ei suuda nii suuremahulist foorumit enam normaalselt jooksutada. Seetõttu on kannatada saanud ka foorumi uuendamine.

Automoto.ee foorumi moderaatorid, aga panid rahad kokku ja hankisid päris oma serveri ja hetkel käib selle serveri seadistamine. (Linux op. systeemi installimine, vajalike pakettide konfimine jne.)

Kuna me kõike teeme ka muud tööd, siis vahel on päris raske leida seda 2-3 tundi korraga ja nii tuleb seda asja tasapisi ja osakaupa hetkel teha. Foorumi põhifunktsioonid, aga kõik toimivad ja hädapärased jutud saab räägitud. Muidugi kui teemaks on, kes suudab nõmedama postituse siin foorumis välja mõelda siis palun väga, keegi ei ole kunagi keelanud mitte kellelgi oma foorumit tegemast!
Vasta
#10

Tsiklimeistri kaitseks....

Kulla Sven, kas Sa mängid lolli või oled?

Sest see, mis vanematel tegijatel kopsu üle maksa ajab on Automoto foorumi sisu, mitte mingid konfimised või seadistamised....Tehniline töö serveri kallal on ju arusaadav ning vajalik.

Eile, ntx, suutsime taas siinsamas, uute teemade all lugeda postitust stiilis " uass paukup eiteakas peaks süütet rfekullima antke nõu"...
Ehk siis inimene ei suuda paari lauset oma emakeeles korrektselt kirja panna ja vaevalt ta süüte või karburaatorigi reguleerimisega hakkama saab....Siin, aga läbustamas käia suudab ta küll. Ja selliseid on kohutavalt palju viimasel ajal tekkinud...

Ja see ei ole enam see teema, et inimene on praegu noor ja küll ta areneb....

Mäletan, et mul oli 16 aastaselt sellised asjad nagu "Kolmanda liigi autojuhi õpik" või "B-kategooria autod" täiesti pähe õpitud, kaanest kaaneni. Sinna otsa veel hulgi venekeelset kirjandust....Vaevalt ma oleks nii lolli küsimuse püstitamise peale tulnud.


Ehk siis Automotost on saanud vanatehnika huviliste ühenduse asemel küündimatute noorte läbukoht.
Ja see asi ajabki kopsu üle maksa. Nii Tsiklimeistril, kui mul jne paljudel...

Sellepärast küsimegi, teilt, lgp serveriomanikud, kes te raha kokku panite, et kas te sellist foorumit tahtsitegi?
Vaevalt.
Ja kui mitte, siis võtke midagi kiiresti ette.

Sest ega loodus tühja kohta ei salli. Ja vanatehnika foorumite osas on Eestis hetkel tühi koht.

Noh, tuld nüüd...Smile
Kirjutage nii poolt kui vastu...
Vasta
#11

"Kolmanda liigi autojuhi õpik" ja "B-kategooria autod" ei ole mul küll pähe õpitud, aga selle poolt ma olen küll, et tähelepanu pöörata sellele, et kas on üldse midagi öelda ja kui jõutakse järeldusele, et siiski on, siis tuleks hakata kirjatehnikale mõtlema. Aga samas olen ma ikkagi nende Tsiklimeistri poolt välja pakutavate reformide suhtes skeptiline. Nimelt kui tema nüüd saaks vaba voli siit kasutajaid kõrvaldada, siis oleks lahkujad 60-70% praegustest kasutajatest ja seda erinevatel põhjustel. Ma tõmbaks siin paralleele natsliku Saksamaa ideed luua puhas rass, kasutades mistahes vahendeid. Päris nii asja teha ei saa. Kuna ma ise olen nende ideaalide järgi ka üks lahkujatest, siis ei hakka ma pikalt keerutama. Ainult ütleks, et kõik need "tõelised vanatehnikahuvilised" peaksid panema pead kokku ja mõtlema, mida nad tegelikult tahavad. Kas oma muust internetist eraldatud tsooni, või avalikku foorumit.

Ja veel. Kuna tähele olen pannud, et kellelegi siit ei meeldi see, et üks väike nurgake kallist vanatehnikafoorumist on pühendatud ühistranspordihuvilistele, siis tooks siin välja ühe väikese joone, mis selle nurgakese ülejäänud foorumist kõrgemale tõstab. Nimelt ei ole selles nurgas mina veel kohanud sellist üliaktiivset vaenu noorte ja lollide vastu. Loomulikult väikeste mööndustega, aga siiski ei ole hakatud sealt veel mitte kedagi oma teadmatuse pärast välja viskama.
Vasta
#12

Härra "udutuli" Te olete postitanud 11 kuuga 758 postitust.
Hakkame lahkama neid asjalikke postitusi ja võin lahkesti pakkuda ,et 10- l neist on iva sees millest kaasfoorumlased abi saavad.

:I M Back
Vasta
#13

Stihl, Tsiklimeister jms seltskond.

Postitusi on siin foorumis aegade jooksul nähtud igasuguseid, nende modimine aga ei ole ühegi mode põhitöö, seega tehakse seda siis kui jõutakse ja nii ongi, samas on igal foorumi kasutajal õigus modesid teavitada postitusest, mis ei sobi teemasse või muul mole riivab kellegi silma või (enese)uhkust

Foorum on oma olemuselt kõigile avatud ja noorte kukkede kasvatamise protsess ei ole just kõige lihtsam ning neid kes netile ligi saavad tekib ka iga päev järjest juurde ... seda eriti külatee jms programmide raames. Mind häirib vastuoksa hoopis "tegijate" foorumlaste kirjutised mitmetes kohtades, kus jäetakse kõrvale elementaarne viisakus postitustes, samas kui nõutakse seda teistelt(retromc signatuuriga tegelased on silma jäänud).

Ei saa mainimata jätta, et juba korra on tehtud "uus foorum" aga millegi pärast käib jälle hala (loe möla) teemal "vot meie oleme need õiged mehed ja teie tativasikad". Mind isiklikult ei koti mitte ükski "tegija" sest enamuses on tegu põhulõugade ja tühikargajatega, minu andmetel TEGIJAD küll loevad seda foorumit ... aga ei postita siia kunagi midagi(ega ka ühessegi teise foorumisse).

Dad.
Vasta
#14

Tegelikult on see asi konfimise taga küll!

Seda sellepärast, et kui me nüüd järgmise nädala jooksul need tehnilised mured lahendatud saame, võtame just selle sisu poole ette, vajadusel värbame uusi moderaatoreid ja paigutame mõned asjad ringi.

Tulemus peaks olema selline, et ei hakka üksteisi segama tulihingelised vanatehnika fännid, nn. "bussiloendajad" (andke andeks kui ma teid nii nimetan Smile ), noored võrri omanikud ja kõik muud ümberehitajad/arendajad.
Vasta
#15

Minu jaoks tänastest postitustest üks huvitavam teema ,seepärast spämmin ka siia oma hunnikukese!
Mina ei olnud (ei ole) sugugi kindel, et tegu on vanatehnika foorumiga, UNICU osa ju ainult osa, kas pole siis auto- ja mototeemaline keskkond lihtsalt? ( ennast huvitab küll peamiselt just VANA... ,isegi see tehnika pool vähem, see natuke liiga keeruline minu jaoks!)
Vanatehnika foorumite kohapealt..., et nagu nishsh tühi.... Unicweb ei saa küll eriti tuult tiibadesse mingil põhjusel....
Seep see on, et tegijad jälgivad seda foorumit (kui jälgivad), ehk täpsemalt öeldes tõsijad tegijad, aga ei postita ei siia ega sinna. Ma kardan ka, et need kes teavad, need on vait...., erinevatel põhjustel! Eks ei viitsi ja jõua iga rumaluse peale reageerida ja ka ei taha, info maksab ja tõsised tegijad on ikka tõsised ja seal üldjuhul pole ruumi vennaarmul ja ligimesearmastusel.
Vasta
#16

Ütles korra välja seda, et automoto foorum ei ole kunagi olnud ainult vanatehnika foorum, jah suunitlus on olnud selline ja see unic on nagu asi, mille järgi meid tõesti tuntakse-teatakse.

Tehnilise teema all võid, kas või oma uue 2006 aasta auto probleemidest rääkida, kuid enamaltjaolt siinne seltskond omab mingit projekti taolist mainat, milleks on lihtsalt mingi vanem masin. Tehnikahobi on see, mis meid siin kõiki ühendama peaks. Vahet pole siis kas räägitakse siin vana Ikarussi olemusest, Ford Escort MK1 tuunimisest, võrri tulede heledamaks tegemisest või muust taolisest. Tehnika on meie hobi ja reeglina on see selline vanem tehnika ja vanatehnika.

Kui ma selle foorumi 2001 aasta 11 septembril ülesse sain otsisin lihtsalt kohta, kus omasugustega kogemusi jagada oma tehnika näppimisel. Suureks eeskujuks oli USA autode omanike foorumikene. Kuid kuna taolist masinat mul polnud ja streetrace.org vist ka pea samalajal tuli siis nii saigi esimesed foorumi teemad loodud ja asi hakkas väikselt käima.

Eks aeg ole edasi läinud ja see foorum on täpselt selle kasutajate nägu alati olnud. Seega kui tümitad oma foorumi kaasliiget asjalike postituste vähesuse tõttu siis, tegelikult tümitad sa ka iseenneast selle eest.
Vasta
#17

Minu ettepanek oli linkida unic.ee foorum automotoga kokku ja seda just paljuski kasutajaskonna ja huvide kattuvuse kohapealt ... ühtlasi ka sellepärast, et ma ei viitsinud uut foorumit ise üles panna ja hooldama hakata Wink

Dad.
Vasta
#18

Ah issanda loomaaed on väga kirju. Iga isend rahuldab ennast mingil erineval moel. Mõni vingub ja viriseb, teised teevad midagi muud. Aga mis puudutab minu postitusi, siis need lähevad kõik teemasse. Kui palju neist kellegi abi on olnud, seda ma ei tea. Aga sul Tsiklimeister on 147 postitust. Kas hakkame vaatama, kui paljud neist on stiilis "noored ja lollid kaduge liivakasti tagasi" ja kui me oleme need kokku lugenud, siis hakkame mõtlema kui paljud kaasfoorumlased sellest asjast kasu ja targemaks on saanud.
Vasta
#19

Härrased ohvitserid palun vaadake alamfoorumites teemade hulka ja seejärel postituste hulka.Kaks esimest on .....
1.uunikum
2.mootorrattad
Kas Meil vanatehnika huvilistel pole õigust nõuda muudatusi?

Tervitustega
Heido

:I M Back
Vasta
#20

Tsiklimeister Kirjutas:Härrased ohvitserid palun vaadake alamfoorumites teemade hulka ja seejärel postituste hulka.Kaks esimest on .....
1.uunikum
2.mootorrattad
Kas Meil vanatehnika huvilistel pole õigust nõuda muudatusi?

Tervitustega
Heido

Sul on täielik õigus oma kasutaja ka ära kustutada ... kui sa soovid ... siiski ei ole viisakas käia laamendamas võõras õues, ehk see mida sina siin teed.

Postituste arv ei ole näitajaks, et peale sinu siin ei võiks keegi teine midagi kirjutada. See foorum on tehnikast huvituvatele inimestele tehtud ja kedagi ei eelistata, uuniku osa populaarsus on rohkem tingitud paari persooni teemade "üleval hoidmisest", sama postituste arv oleks ka siis kui mõni teine viitsiks üleval hoida mõnda muud osa foorumist(tuuning, võrrid jms).

Seega, kui sulle ei meeldi siis võid sa siia foorumisse enam mitte pöörduda, aga kui sa seda siiski teed, siis nende mängureeglite järgi, mis on siis hetkel kehtivad.

Muudatused on alati võimalikud aga neid ei teha kellegi "Meie" hüppamise tulemusel vaid aja jooksul sirgeksvaieldud otsuste alusel. Foorumi sisemist korraldust on ka enne Sinu laamendava sekkumiseta muudetud ja kindlasti tehakse seda ka edaspidi aga kui sa eeldad, et siin hakkab keegi hüppama Sinu lahmimise peale, siis oled sa üll väga vales kohas.

Dad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne