Minskil pole jõudu / kolvirõnga tihvtide ringi tõstmine?
#14

ints0000 Kirjutas:Sissesõit tee ikka rahulikult ja korraliku õliga. Eks ikka väikesed kriimustused tulevad.

Pacco on minu arvates täielik s***!, ei taha mootor käima minna, kui kaua kraan lahti seisab, siis hakkab ujuki nõel lekkima, segu on vilets(lahja), minu ratas läks sellega ainult ca 65 välja ja kaa mäest allaSad
(sai sellele jawa 638 karbussi osadest uus nõel ja pesa tehtud, siis jäi isegi pidama)

:O?
misasja, Pacco on väga tegija karbuss tegelt.
Ma ka algul arvasin, et mingi saastanikerdis, aga võtsin lahti ja sain targemaks.
"Lekib" ta sellepärast, et tal viivad sealt ujukikambrist mingid õhuaugud välja, see on väga hea muuseas, täis ei tõmba üldse ja mineks on super. Mina muidugi, loll laps, tegin punnid ette sina õhuaukudele, et "pena kokku hoida", arvasin et mingi lekib sealt august sõidu ajal ka vms. Kohe sõiduomadused muutusid, tõmbas täis. Muuseas: pacco karpa puhul sõida nii, et kraan on poolkinni... endal kärab normaalselt niimoodi.
Ja kui rääkida käivitumisest. paugupill, ma ütleks. tulab natuke masinat tundma õppida, mõni nipp kätte saada vms, siis kärab küll. mul tuleb lasta nats pena peale, siis kraan kinni ja vänta. soojalt on lamp, kuidas paned, paugupill.
(tegelt peale kolvirõngaste vahetust läheb igatepidi laksust käima)
Point selles, et kui pacco kopa ette viskab, kruvi lahti, uuri süsteemi ja oled jälle õnnelik, et sul selline suht haruldane ja huvitav karpa on, mis töötab pea igas asendis muuseas.!.

Ma olen Amatöör [suure tähega] tsiklite alal, 90% minu postitustest on suht lapsikud...Toungue
Inimene õpib oma vigadest....
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne