Voshodi türistor süüte regul?
#1

Ise pole päris kindel mis tüüpi Voshodi mootor mul on aga ise arvan et 3m. Sellel oli tuttavalt ostes küljes 6v elektronsüüde(mingi metallist karbist käivad juhtmed läbi), kuid ma ei oska seda süsteemi sättida. Raamatus on öeldud et Voshodi mootoril peab kolb olema 4-3mm enne surnud seisu, kuid mis osade \"kokkulangemist\" ma generaatoril peaks jälgima? Olen keeranud generaatori kaant(mähised sees) 3cm edasi-tagasi, kuid mingit märgatavat vahet polnud. Liiga palju keerates suri lihtsalt välja. Mis võib valesti olla? (äkki olen juhtmed kuidagi valesti ühendanud?)
Vasta
#2

arvatavasti on se mopi süüde vaata mopi raamatust järele
Vasta
#3

ahto-vene keelt jagad? mul raamatud olemas, aga mitte kodumaises tähestikus... kui huvi tunned, saada privaatteade.
Vasta
#4

Tean seda süüdet, aga mina ka sellel matsu välja ei jaganud.
Kui minski ja mopi süütel on magnetil soon näha, siis sellel süütel seda pole mu teada.
Pane tunde järgi paika.
Minu tunne oleks ilmselt midagi sellist: süüde võimalikult varaseks, kuid parasjagu nii hiliseks, et tühikäigul väga ei detoneeriks.
Vasta
#5

Muide viimati sõites oli tulega probleeme. Tühikäigul töötades põles tuli tuhmilt(nagu ikka), kuid pöördeid lisades hakkas valgus värelema. Kus´agilt kuulsin, et generaatori mass võib kehvalt ühendatud olla, kuid nüüd ei põle tuli enam üldse. Säde on ilus kuid lambile voolu ei tule.Sad
Vasta
#6

check´i pirni:lol
Vasta
#7

kui ikka säde on korralik, siis mingeid kapitaalselt valesti ühendatud otsi olla ei saa. tester kätte ja hakka tulede juhtmeid pidi minema. kui kuskil on takistus (kuskil on ennast puruks murdnud või mõni klemm korrodeerunud), siis nii saad teada. mõõda pinget ikkaSmile

veel nõu - 6-voldilistel on alati tuledega jama olnud. too aku pealt otse juhtmed, sest originaalskeemis läheb seda va pinget üksjagu kaduma, kuna liited on ebakvaliteetsed- ja saad jälle öösel sõita.

ja kuulge - kunagi käis foorumist läbi mingi variant kuulata kõrvaklappidega süütehetke ja teiseks oli mingi süütepooli variant (magnetiseerus). kui kellelgi tuleb tuttav ette, aidake.
Vasta
#8

Kuna süütepoolile tuli vool peale ja generaatori valgustusmähisest ei tulnud tilkagi elektrit, siis asusin generaatorit lammutama. Selgus et üks valgustusmähist kinnihoidev metallkõrv oli vastu magnetrootorit puru hõõrdunud ja pooli lühisesse lasknud. Veidi nikerdamist ja isoleerimist ning kõik oli tibens. Generaatorile on peale märgitud 45w, kuid mis võimsusega pirni ma sinna taha võin panna?(Süütepoolile peaks ju pool voolust minema, kas siis lambile jääb u 22w?)
Vasta
#9

nii väikese võimsusega gene puhul on see tulede võimsus tähtis tegur. ei grammigi rohkem, kui lubatud. vaata manuaalist järgi. minu seisukoht on ikka selline, et sõiduohutust otseselt mõjutavad tuled (esituli) peab ikka korralik olema.
Vasta
#10

Kõrvaklappidega variant nii et aku peab olema... või siis miski muu kõrvaline vooluallikas... igatahes tuleb yhendada klappide otsad rööbiti takistiga.. ja kui on katkestushetk siis kostub klappdes pisike klõps..(A.Palu raamatus ka juhised)
Syytepooli magnetiseerumisega selline värk et kui syytepoolis vool sees siis syytepooli kylge jääb magnetvälja tõttu pisike metallese... ja kui nyyyd syydet sätid siis katkesti lahutumishetk on see hetk millal see metallese sealt maha kukub.. kuid ise ma seda varianti ei usalda kuna poolil on komme sutsu kauem hoida ennast magnetiseerituna ja õige hetke võib maha magada.
Kõige täpsema saab siiki kella ja testriga, või siis klappidega.:bounce

Ostan Mini juppe!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne