KoBa Kirjutas:vaja oleks minsk m-1-a käigukasti jooniseid (3-me käiguline).Hammasrattad paigas aga käikusid ei saa vahetada(ilmselt on kiil mis käike vahetab valesti?)
Seal ei saa lihtsalt midagi valesti kokku panna. Tegu on ülilihtsa käigukastiga, hark liigutab üht muhvi nelja asendisse (esimene, neutraal, teine ja otse ehk kolmas); see muhv liigutab vahevõllil veel üht muhvi.
Võta pooled laiali ja vaata jupphaaval üle, mis asendis miski käik sees on ning kas ja kuidas lülitumehhanism toimib ja lülitusharki liigutab.
Skeem on olemas kõikides vanemates (1951, 1953 jne) Palu "piiblites".
KoBa Kirjutas:Minskil (m-1-a mootoril ilma akuta süüde) süüte relee?
Ma ei saa Su lausest aru. Mismoodi "akuta süüde"? On olemas kahte liiki süüdet - patareisüüde ja magneetosüüde. Mis puudutab M-1-A mootorit (DKW RT 125 koopia), siis sellele on tehases paigaldatud patareisüüde. See muidugi ei välista, et "osavad käed" on selle asemele mingi magneeto (nt traktori oma või teise mootorratta oma) aretanud...
Jällegi on vanemas Palu "piiblis" süütesüsteeme põhjalikult lahatud, sh ka konkreetselt M-1-A oma...
Mis releed puudutab, siis M-1-A mootorile paigaldati tehases relee-regulaator RR-30, aga süütega pole sellel seadmel küll mingit seost. Tegemist on seadmega, mis võimaldab mootorratta elektrisüsteemi kaks vooluallikat - alalisvoolugeneraatori ja aku -, koos tööle panna, st kasutada esimese poolt antavat voolu teise laadimiseks. Jällegi on Palu "piiblis" mh. ka RR-30 tööpõhimõte ja resiimid põhjalikult lahti kirjutatud...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel