Iz Jupiteri väntvõllid
#1

vahetasin väntvõlle mootoril uute vastu ning neil on nüüd väike erinevus vanadega. Nimelt puuduvad ühel uuel väntvõllil kepsu alumises osas õlitus praod. kas see peabki nii olema või on unustatud need tehaToungue
pildil on see väntvõll parempoolseim.

[Pilt: 0]
Vasta
#2

ja pildi unustasinSmile
http://beta.album.ee/album/30010216/0
Vasta
#3

Õlitusavad peaks ikka olema. Tundub, et sinise esmaspäeva käigus on see kaduma läinud. Pead ise tegema selle, edu!


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#4

madeinussr Kirjutas:Õlitusavad peaks ikka olema. Tundub, et sinise esmaspäeva käigus on see kaduma läinud. Pead ise tegema selle, edu!


Rumal minust, kuid kuidas neid teha.

Loogiline käik oleks:
Pressida väntvõlli seest sõrm välja,
lõigata sisse õlitusava
lihvida õlitusava seestpoolt korralikuks, et kraesid ei oleks,
pressida vänt kokku,
lasta rihtida.


Sellise töö käigus on odavam otsida uus väntvõll ju - või ma eksin.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#5

Miks uus väntvõll?
Pressiga saab vabalt selle "sõrme" välja suruda.
Kepsu alumisse osasse õlitussoon saagida pole mingi raske ülesanne.
Veidi keerulisem on muidugi vända kaelad täpselt kohakuti saada, selle töö saab ära teha treipingi ja mõõtekella abil.
Vähegi oskajam mees saab selle tööga hakkama, tean isegi mõnda.


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#6

madeinussr Kirjutas:Miks uus väntvõll?
Pressiga saab vabalt selle "sõrme" välja suruda.
Kepsu alumisse osasse õlitussoon saagida pole mingi raske ülesanne.
Veidi keerulisem on muidugi vända kaelad täpselt kohakuti saada, selle töö saab ära teha treipingi ja mõõtekella abil.
Vähegi oskajam mees saab selle tööga hakkama, tean isegi mõnda.



isiklikult mina saaks ka asjaga hakkama, kuna oman kogemusi juba 638 väntvõlliga. Olen lasknud nii keskmisi laagreid vahetada kui ka sirgeks ajada.
Kuid asi selles, et enamikel juhtudel on see lõbu maru kallis, ning ei tasu ära, kuna uus vänt otsida on kergem/odavam.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#7

Tegemist on kaht erinevat tüüpi väntvõllidega. Mälu järgi pandi neid väiksema sõrme ja ilma õlitusavadeta väntvõlle viimastele mudelitele, seejuures polnud neid õlituspilusid tõepoolest tehasest ette nähtud (külgedel olid sisselõiked tehtud, kustkaudu õli vahele pääses). Loogiline seletus sellisele tegevusele pole mulle vähemalt teada.
Vasta
#8

kahjuks said need juba mootorisse sisse...kuid nüüd juba olemas ühestpaarist uued vändad. vahetan siis ühesuguste vastu ära ja otsin sellele väiksema sõrmega vändale ka paarilise ehk saab kunagi mõne mootori sees ärakasutadaWink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne