Piibur Kirjutas:...oodatakse ka meid, et asi liiga käest ära ei läheks.
Minu arvamus on, et asi on ammu juba liiga
käest ära läinud.
Sest uutel autodel:
*Roostetavad läbi õhemad kütuse ja hüdraulikatorud ( roolivõimendi toru jms ), mis on valmistatud terasest...
*Hakkavad lekkima alumiiniumist tehtud kliimasüsteemide torud...
*Alum. kliimaradiaatorid purunevad tolmuks...(F. Mondeo ntx.)
*Roostetavad karbid, koopaääred (Opel, MB, Mazda jm, millel muidu keregarantii 6a või rohkem)
*jne, jne
Vanadest autodest pole mõtet rääkidagi - vaid üks sõit möödunud talvel oma värskeltvärvitud uunikumiga Tartusse ja tagasi tõi enesega kaasa mullitava värvi esipõllel ( mis oli isegi väljast tinatatud) ja paar kollasevõitu plekki mujal kerel...
Ükski autotootja pole valmis selliseks keemiapoomiks, mis meil talvel tänavatel toimub.
Miinus 20 kraadise külmaga oli meri ( NB soolane! vist ) ammu jääs, meie tänavad, aga, lainetasid....
Vanasti puistati soola, nüüd, tundub, et tegemist on mingi happesarnase ainega....
Käisin möödunud talvel ka Helsingis: tänavad lahtilükatud ja kinnisõidetud lumekihi all, soolalöga ei kusagil - ilmselt soomlastel sai oma roostes autodest kõrini.
Millal, huvitav, meil see juhtub....oleks meie linnaviletsuselt paslik vast küsida...