Näete milline auto Moskvas ilmunud.
#1

Noh..härrased vanatehnikahuvilised, millised kommentaarid?


http://october-motors.ru/index.php?optio...y&catid=45

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

Ju siis oli venelastel Tartu-1 soetamiseks meist rohkem raha. Ma ei usu, et selle hinda alla lasti. Pigem kehtib siin seaduspära, et mida suurem riik, seda suuremad rahad liiguvad seal kus nad liiguvad...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

Oktjabrskil, ehk selline on auto omaniku nimi tõesti raha päris palju, seda võib loomulikult ka aru saada tema kollektsiooni vaadates. Aga mida ta selle prototüübiga teeb loomulikult huvitab mind ka, igatahes huvitav vaadata.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#4

Hea ,et auto pressi alla ei ole läinud . Kurb ,et pole Eestis !
vs
Vasta
#5

vägagi kahetsusväärne , et see sinna rändas
huvitav palju hinda küsiti selle eest ?
Vasta
#6

Ma arvan, et vahet pole, millisest rahvusest see inimene on. Peaasi, et õige suunitlusega huvilise kätte sattus ja kellel leidub niipalju põhjuseid ja finantsilisi võimalusi, et see auto korralikult ära taastada.
Igatahes parem variant, kui et ta kellelgi aia- või garaazinurka niisama vedelema jääb.
Vasta
#7

Avaldagem "tänu" kaasmaalastele, kes esiteks selle masina lätlastele parseldasid ja siis neile hordidele, kes Soomes tema eelmise omaniku garaažis Pavlovi refleksi kontrollimas käies masina hinna kosmosesse ajasid.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#8

Aga ju hind oli õige kui lõpude lõpuks ostja sellega leiti. Muide, mis hinna soomlane küsis?

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#9

selgituseks vöiks öelda et ei usu,et eestlased ,sh. mina,seda autot vaatamas käies hinna kosmiliseks ajasid.fakt on see et veel aasta tagasi omanik ei tahtnud auto myygist kuuldagi.kuid kuna tema tervise halvenedes ja arusaamale jöudes et köike ta taastada nagunii ei jöua,alustas oma lao-muuseumi n.ö. tyhjendusmyyki.
sellest kuulutas ta ise ka soome foorumis.
ja ma ei usu et auto myydi 20 000-. euroga.ta ise ytles et köiki pakkumisi kaalutakse...
Vasta
#10

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...505&page=1
Siit loeb välja, et 20000 eurot.
Vasta
#11

Kus Tartu 2 on ? Sadalas või Sadukülas seda enam ei olevat.
Vasta
#12

Tartu-2 on õnneks muuseumis. St Eesti Mootorispordi Muuseumi fondis. Lugege eelviimast Auto Bild Eesti numbrit, näete pilte ka.

Mis puutub Tartu-1. Kujutlege ette olukorda, et teil on miski ese. Teadmine selle olemasolust levib ning toob ukse taha rivi kodanikke, kes silm säramas peas uurivad ja puurivad ning lõpuks seda ära osta tahavad. Siis ju tekib suur kiusatus kirjutada hinnaks miski number, mis kõik kõhklused lihtsalt ära tapab. See 20K euroraha on minu arust täpselt selline hind. Eriti veel masina kohta, millest on alles raam, rattad ja väsinud kere. Ei põhja, jõuallikat ega muid komponente.

Ja ongi nii, et asjalik inimene, kes oleks pakkunud sellest vähem jääb asjast ilma.

Austet herra Põder teadis täpselt, et Eestis seda masinat teatakse ja et on asjalikud huvilised ootel. Kuhu ta aga müüs? Venemaale. Ei mingit telefonikõnet ega vihjet siiapoole. Seega, money rules.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#13

Mina arvan, et mõne tuntud kollektsionääri omanduses pälvib tartu1 palju enam tähelepanu maailmas, kui siin "kellegi" valduses olles.
Mis siiani toimus? Kord välgatas siin, siis seal, keegi midagi õieti ei teadnud. Nüüd on vähemalt lootust, et see mees ta taastab ja satub võibolla maailmas tuntud galeriidesse.

Tom.
Vasta
#14

Igal asjal on lisaks veel mingisugune väärtus, kas kasutamisväärtus, omamisrõõm, nostalgiline väärtus jne jne. Antud vene kollektsionäär ostis selle oma ekspositsiooni omamisrõõmust, kui ühe näitena nõukogudeaegsest võidusõiduautoehitusest.
Kui mõnel lugupeetud eesti kogujal või organisatsioonil oli selle sõiduki vastu lisaks veel nostalgiline väärtus, siis on ikkagi puhtalt tema oma tegematajätmine, kui seda ise ära ei ostnud - kõik mida saab raha eest on ju odavalt saadud ja nagu näha, oleks tulnud lihtsalt piisavalt attarktiivne pakkumine teha. See, kui ta endale seda majanduslikult lubada ei saa, on puhtalt ta isiklik traggöödia ja sellepärast ei peaks talle keegi küll allahindlust tegema.
Loomulikult meeldib meile kõigile arvata, et just meie oleksime need kõige õigemad isikud mingit konkreetset väärtust omama ja kõigi teiste puhul on tegu valedes kätes oleva asjaga ... selleks ei pea asi isegi asuma Soomes, Lätis või Venemaal - täiesti piisav õelutsemiseks ja halamiseks on tavaliselt ka see, kui mingi sõiduk asub naabrimehe kollektsioonis.
Vasta
#15

Ma ei taha kunagi saada millegi sellise, nagu Tartu-1 on, hoidjaks. Selleks on vaja teatud eeldusi. Neid omavaid inimesi on Eestis ehk ühe käe sõrmedel lugeda. Sellise masina omamine on vastutus. Kodusesse kuurialusesse või Moskva tagahoovi kuhjamise oskusega pole siin midagi ühist.

Jah, kadedus on Eestis liikumapanevaks jõuks. Seega, visakem esimesena kivi see, kes ennast puhtana tunneb.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#16

Tegelikult praegune omanik on esimene tõsine peremees selle auto omanike hulgast. Kõik eelmised ainult kauplesid seda käest kätte kuni hind ja seisukord ei olnud juba mingi reaalsusega kooskõlas.
Need ikkagi tegelevad nii autode taastamisega, kui ka pärast seda nende publikule näitamisega.
Näiteks mõni nende auto on siin:
http://october-motors.ru/index.php?optio...y&catid=18
Ma arvan selle taustal kui palju väärtusliku tehnikat Eestis on hukkunud sellel autol on suhteliselt õnnelik saatus. See taastatakse ja tulevikus jääb isegi teoreetiline võimalus seda näha.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#17

denis23 Kirjutas:Tegelikult praegune omanik on esimene tõsine peremees selle auto omanike hulgast. Kõik eelmised ainult kauplesid seda käest kätte kuni hind ja seisukord ei olnud juba mingi reaalsusega kooskõlas.
Need ikkagi tegelevad nii autode taastamisega, kui ka pärast seda nende publikule näitamisega.
Näiteks mõni nende auto on siin:
http://october-motors.ru/index.php?optio...y&catid=18
Ma arvan selle taustal kui palju väärtusliku tehnikat Eestis on hukkunud sellel autol on suhteliselt õnnelik saatus. See taastatakse ja tulevikus jääb isegi teoreetiline võimalus seda näha.

Tartu-1 taastamine saab olema suur peavalu, kui üritada võimalikult algupäraselt seda teha. Jooniseid säilinud ei ole, muud infot ka mitte ja autot konstrueerinud ja ehitanud ja veel elusolevad mehed suurt kahjuks ei mäleta. Tõenäoliselt käiakse ajalooga ümber suht vabalt.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne