Mercedes???
#1

Kohtasin suvel Riias autot ja omanik rääkis ,et mersu on ainueksemplar ja nii edasi......
Mida arvate Teie ?

:I M Back
Vasta
#2

Pakun ühe versiooni... tol ajal oli levinud uue auto kere ümberehitamine kliendi maitsele vastavaks... et äkki mõni itaalia carosseria firma näiteks võttis mersu šasii ja kliendi maitsele vastavalt näiteks segas kujundust Alfa Romeo omaga ? ... 6C nina ? ...
Vasta
#3

MB220 šassii näiteks?
Vasta
#4

Midagi varasemat arvan. Kodarveljed võiks ajastut reeta ?
Vasta
#5

Üles leidsin! Mul oli meeles, et olen sellest autost kunagi lugenud, aga mäletasin ainult, et oli Alfa võrega Mersu. Selle põhjal oli päris raske otsida Smile

Tegemist on siis väidetavalt 1940. a. Wendleri erikerega Mercedes-Benz 320 W142 IV ainueksemplariga:
http://www.design-classic-cars.de/w142/w142-02.html

Ei saagi päris täpselt aru, kas restaureerimata auto leiti Leedust ja seal ka restaureeriti või leiti siiski Saksamaalt ja osteti hiljem Leetu. Igatahes kaks korda on masin PreWarCaris müügis olnud:
http://www.prewarcar.com/show_prewar_car...r_id=22474
http://www.prewarcar.com/show_prewar_car...r_id=16628
Vasta
#6

Huvitav, mis eesmärk on nendel püstpragudel keset esitiiba? Kas rattakoobaste ja uste vahelised nn pikad tükid käivad ära või koguni lahti? Äkki mingid agregaadid asuvad nende all?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

Üks võimalusi on selline, nagu praegugi Bristolitel, et varuratas vms peitub esitiiva all - see "pragu" on siis luugiava äär.
Vasta
#8

See oli ju see klassikaline varuratta koht ja ju siis ei osatud mujale panna.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne