AKTSIOON IKARUS-250
#61

Lisan ka märkuse, et esimesed ning ka viimased 500 meetrit sõitis buss omal jõul, kuigi oleks võimeline olnud ka läbima terve teekonna...
Vasta
#62

Lp : tavs, Kristian Korits, peeterk, neolux, allah, Tom (foorumiväline), priitk, svenka,
Lea Vainult, Ivar73, andres22 ja indrek166! Suured tänud Teile varasemate annetuste tegemiste eest, mis nüüd kulmineerus Ikarus 250 soetamisega. Mingu teil ikka hästi!
Vasta
#63

Rõõm kuulda-lugeda ühe korraliku klassiku kojujõudmisest,ning tänud kõigile kes nõu ja jõuga abiks olid.
reims
Vasta
#64

Tore on,et kõik ilusti läks. Ma unistasin juba ammu varjupaigas Ikarus 250-t näha.

Eks mingiaeg tuleb ka Ikarus 280 aktsioon ette võtta....

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#65

Natuke OT, aga oleks suur palve, kui keegi satub kaameraga bussi, teha neist rallikleebistest otserakursiga hea resoga fotod. Tegi heameelt, et koos bussiga õnnestus päästa ka tükike autospordiajaloost Ikaruses olevate kleebiste näol Wink

[Pilt: thumb_795_9156666_d5mY.jpg]

Siit tegelikult väike üleskutse - kui kellelgi on säilinud kleepimata kujul kleepekaid või mistahes autoralliga või auto- ja rallikrossiga seotud ning eeskätt koduvabariiki puudutavaid materjale ning nendega ise suurt peale ei hakka, siis oleks huvi oma kogu mitteärilistel eesmärkidel täiendada. Oleks väga tänulik. (2005. aastal õnnestus näiteks vanadest fotodest teha näitus Kuressaare lossis, jooksvalt talletan ajalugu www.rally.ee).
Vasta
#66

EdR Kirjutas:Ikarus 250 roolis tahaksin enne oma surma ära käia!

Küsin huvipärast, kas see unistus on nüüd Sul selle aktsiooniga täitunud?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  üks loojaid ja eestvedajaid
Tutvustame jalgratta ajalugu Eestis, väljas on üle 120 ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud R, L, P 11-18







Vasta
#67

valdo Kirjutas:
EdR Kirjutas:Ikarus 250 roolis tahaksin enne oma surma ära käia!

Küsin huvipärast, kas see unistus on nüüd Sul selle aktsiooniga täitunud?

Minuteada on tal varem see täitunud. Selle aktsiooni keskpunktides teda ei viibinud.
Vasta
#68

valdo Kirjutas:
EdR Kirjutas:Ikarus 250 roolis tahaksin enne oma surma ära käia!

Küsin huvipärast, kas see unistus on nüüd Sul selle aktsiooniga täitunud?

Kui täpselt üelda,siis mitte. See juhtub siis,kui juhiluba taskus ja buss sõiduvalmis. Vähemalt 4 aastat siis veel...
See lause on mu n.ö. allkiri siin foorumis ja on seda algusest peale ka olnud.

On tõsi küll,et mind seal aktsioonil kohal polnud. Kuigi väga tahtsin aga paraku pidi mul just siis tööpäev olema...
Ma ei eita,et oleks tahtnud küll sealsamas Värskas selle bussi rooli enne puksiiri panekut väheke ka ise keerata.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#69

EdR Kirjutas:Eks mingiaeg tuleb ka Ikarus 280 aktsioon ette võtta....
Milline Ikarus-280 sul mõttes on?
Vasta
#70

Praegu teadaolevalt on Harutee kandis seisev komplektne lõõtsaga Ikarus ainus Eestis allesolev. 20 000 pidi hinnaks olema....

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#71

Kust see 20 000.- ?
Mina küll kuulnud pole ja ei usu ka. Kirves liiga ja eks alkoholi mõjul ei oska inimesed normaalset juttu ka ajada.
Vasta
#72

Regardman Kirjutas:Kust see 20 000.- ?
Mina küll kuulnud pole ja ei usu ka. Kirves liiga ja eks alkoholi mõjul ei oska inimesed normaalset juttu ka ajada.

See jutt ühelt teiselt kaasfoorumlaselt.
Tänan jumalat,et 200 000 ei küsita.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#73

muuseumipapa Kirjutas:Arvan, et Ikarus`i äratoomisaktsioon kippus ööpäevapikkuseks. Kõige varem startis eno1 ekipaaž Lokutalt (eno1, Väikevend ja Regardman), Järva-Jaanis liitus muuseumipapa, Tartus ootasid meid aiv puksiiriga ja Sillu. Veidi aja pärast saabus Tallinna meeskond (TAR, XTA koos tartlase andres22-ga) Saime GO Bus`ist Ikarus`i spetsiaalsed pukseerimislülid. Edasi! Värska õhku hingasime kolm tundi: vesi sisse, akud peale, küte sisse, käima, õhkpadja vahetus, kummid täis, õhkpatjade regulaatori korrastamine, küljeluukide kinnitamine, paberid korda, kolmnurgaga aiv`i auto järele ja tagasi! Viis tundi ja 15 min

Kas õhkpadja vahetuseks võtsite ratta ka alt ära?

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#74

EdR Kirjutas:
muuseumipapa Kirjutas:Arvan, et Ikarus`i äratoomisaktsioon kippus ööpäevapikkuseks. Kõige varem startis eno1 ekipaaž Lokutalt (eno1, Väikevend ja Regardman), Järva-Jaanis liitus muuseumipapa, Tartus ootasid meid aiv puksiiriga ja Sillu. Veidi aja pärast saabus Tallinna meeskond (TAR, XTA koos tartlase andres22-ga) Saime GO Bus`ist Ikarus`i spetsiaalsed pukseerimislülid. Edasi! Värska õhku hingasime kolm tundi: vesi sisse, akud peale, küte sisse, käima, õhkpadja vahetus, kummid täis, õhkpatjade regulaatori korrastamine, küljeluukide kinnitamine, paberid korda, kolmnurgaga aiv`i auto järele ja tagasi! Viis tundi ja 15 min

Kas õhkpadja vahetuseks võtsite ratta ka alt ära?

Kuna tegu oli esisilla õhkpadjaga ja kaasfoorumlase eno1 näol suure spetsialistiga, siis ratast alt ära ei võtnud. Kui tegu on tagasillaga ja vähem kompetentsema mehega, siis ei tea ...
Vasta
#75

Kas saite Ikaruse ikka katuse alla? Kahju kui ta peale pikki garaazi-aastaid välja jääks.
Vasta
#76

sm.Poljakov Kirjutas:Kas saite Ikaruse ikka katuse alla? Kahju kui ta peale pikki garaazi-aastaid välja jääks.
Kahju on meilgi, aga hetkel küll väljas. Sellist ruumi, kus pikkus, laius ja kõrgus Ikarusile vastav, meil veel ei ole. Ühe loodetava ruumi puhul jäi kahjuks meeter pikkusest puudu. Küll aga tabas varjupaiga eestseisus end arutelult, kuimitu protsenti vabariigis asuvatest suurtest ühissõidukitest (bussid, trammid, trollid) asuvad varju all? Me küll kõik loodame, et see aeg, kui museaalidest sõidukid saaksid varju alla, tuleks rutem. Kui kellelgi on reaalseid ettepanekuid, kuidas selleni kiiremini jõuda, olge head ja andke aga teada!
Vasta
#77

Buss on küll uues kodus, aga kui vaja on, siis saan jätkuvalt toetada õhkpatjade ja filtritega. Leidsin asjad üles ning tegin pildi. Õlifiltreid pole pildil aga neid leidsin üsna mitu.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

....
Vasta
#78

TAKi arhiivist on leitud dokument, mis tõendab, et see Värskast Järva-Jaani jõudnud Ikarus-250 on pärit TAKist ja sõitis seal garaaþinumbri 3073 all linnadevahelistel liinidel. Olen isegi selle bussiga kunagi Leningradi sõitnud. Bussi riiklik number oli 47-37 ЕАГ. Ametlikult teda Põlvamaale ei müüdud, vaid kanti maha maikuus 1983, 7-aastasena.

Lisaks üks Harri Orgi pilt sellest bussist 1978. aastal.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#79

(12-05-2009, 14:24 PM)6628 Kirjutas:  TAKi arhiivist on leitud dokument, mis tõendab, et see Värskast Järva-Jaani jõudnud Ikarus-250 on pärit TAKist ja sõitis seal garaaþinumbri 3073 all linnadevahelistel liinidel. Olen isegi selle bussiga kunagi Leningradi sõitnud. Bussi riiklik number oli 47-37 ЕАГ. Ametlikult teda Põlvamaale ei müüdud, vaid kanti maha maikuus 1983, 7-aastasena.

Lisaks üks Harri Orgi pilt sellest bussist 1978. aastal.
Aitäh, Aare, põneva info eest!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne