Dnepr MT-10 36
#41

MUL BIRKA kaudunud mis siis teha
Vasta
#42

Tere!

Kui "birka" on kadunud, siis tee nii, et osta dokumendid ja registreeri ära. Selle võrra on Sul lihtsam, et ei pea raaminumbrit ümber lööma. Ise olen teinud sõbra rattal nii, et lihvisin vana numbri maha, ja lõin uue peale. Kapremondi omadel aga ei pandud raamile numbrit, see tähendab, kui raam ära vahetati. Muidu on number ikka jah vasakul amordikannul. Õlitule kohta on mul mitu versiooni: 1) mootor on kulunud, 2) kasutad liiga vedelat õli; 3) õlivõtturi toru on otsast sirge; 4) andur jamab. Endal on olnud juhus MT 10-l, et õlivõtutoru oli otsast sirge (tutikas mootor) ja pöörete kasvades läks tuli põlema. Tundub igati loogika vastane aga kui mootori lahti võtsin, oli kõik selge. Pöörete kasvades hakkas õlipump tugevamalt imema ja tõmbas õlivõtturi plekist põhja (ümber on pehme võrk) vastu toru ja siis ei saanudki enam õli peale. Tavaliselt on toru ots kas viltu lõigatud või on lõhik sees, mispuhul ei teki olukorda, kus õli pealevool katkeks. Ja veel - ei soovita Sul vanu kruvisid sidurikorvi külge tagasi keerata. Osta parem uued. Nüüd ju müüakse kõiki asju. Ainult ära osta pehmeid kruvisid sinna. Kruvid ja poldid on eri tugevusklassides lisaks sellele, et nad on erineva kuju ja standardiga. Seal käivad minu teada M6 peitpeaga kruvid. Tugevusklass võiks olla 8.8. Need kruvid tuleb peale kinnitamist kärnida või panna kohe keermeliimiga knni, et ei oleks võimalik nende iseeneslik lahtikruvimine mootori töötamise ajal. Sellest ka võib-olla nende raske avamine. Edu Sulle taastamisel. Võin mõningaid kogemusi veel jagada, kui huvi on.
Vasta
#43

Baracus Kirjutas:Tere!

Kui "birka" on kadunud, siis tee nii, et osta dokumendid ja registreeri ära. Selle võrra on Sul lihtsam, et ei pea raaminumbrit ümber lööma. Ise olen teinud sõbra rattal nii, et lihvisin vana numbri maha, ja lõin uue peale. Kapremondi omadel aga ei pandud raamile numbrit, see tähendab, kui raam ära vahetati. Muidu on number ikka jah vasakul amordikannul. Õlitule kohta on mul mitu versiooni: 1) mootor on kulunud, 2) kasutad liiga vedelat õli; 3) õlivõtturi toru on otsast sirge; 4) andur jamab. Endal on olnud juhus MT 10-l, et õlivõtutoru oli otsast sirge (tutikas mootor) ja pöörete kasvades läks tuli põlema. Tundub igati loogika vastane aga kui mootori lahti võtsin, oli kõik selge. Pöörete kasvades hakkas õlipump tugevamalt imema ja tõmbas õlivõtturi plekist põhja (ümber on pehme võrk) vastu toru ja siis ei saanudki enam õli peale. Tavaliselt on toru ots kas viltu lõigatud või on lõhik sees, mispuhul ei teki olukorda, kus õli pealevool katkeks. Ja veel - ei soovita Sul vanu kruvisid sidurikorvi külge tagasi keerata. Osta parem uued. Nüüd ju müüakse kõiki asju. Ainult ära osta pehmeid kruvisid sinna. Kruvid ja poldid on eri tugevusklassides lisaks sellele, et nad on erineva kuju ja standardiga. Seal käivad minu teada M6 peitpeaga kruvid. Tugevusklass võiks olla 8.8. Need kruvid tuleb peale kinnitamist kärnida või panna kohe keermeliimiga knni, et ei oleks võimalik nende iseeneslik lahtikruvimine mootori töötamise ajal. Sellest ka võib-olla nende raske avamine. Edu Sulle taastamisel. Võin mõningaid kogemusi veel jagada, kui huvi on.

Suured TänudCool

õli värk on korras, õli anduri juhe jamas.siduri korvi ostsin uued kruvid aga ei tea mis tugevusega olid.
kuis kallid need uued dokumendid on?
Siin nats pilte ka
http://nagi.ee/photos/KillerBee/721550/
Vasta
#44

Palun tee mulle mõni pilt sellest kuidas see toetusjalg on sinna tehtud. Ma ei ole veel endale head ideed kuskilt leidnud. Kõige mõnusam oleks kui oleks ärakäiv korvi kinnituse külge käiv jalg aga see ei tohiks ju kurvis vastu maad käia.
Vasta
#45

Ranno Kirjutas:Palun tee mulle mõni pilt sellest kuidas see toetusjalg on sinna tehtud. Ma ei ole veel endale head ideed kuskilt leidnud. Kõige mõnusam oleks kui oleks ärakäiv korvi kinnituse külge käiv jalg aga see ei tohiks ju kurvis vastu maad käia.

Mul on sinna keevitatud voshodi jalg. Lähipäevil teen pilte.
Vasta
#46

Tere!

Aastat viis tagasi sai 500 eeku eest aga nüüd ma enam ei tea. Mul olid endal ka ühed dokumendid kuskil aga ei leia enam üles. Need olid veel nõuka-aegsed ja MT-9 omad. Muideks üks kommentaar võimsuse kohta: MT-10 mootor peaks olema 21 kW. Vähemalt minu omal on nii. Minul on 1975 aasta väljalase.
Vasta
#47

Muide ma panin tähele, et oled Saaremaalt. Minu teada ajas seda dokumendiäri keegi Saaremaalt. Ma ei oska nime ega aadressi öelda aga kindlasti keegi siin foorumis teab sellele küsimusele vastust.
Vasta
#48

mul on 1988a väljalase ja peaks olema 24kw aga ei ole kindel ka
Vasta
#49

Baracus Kirjutas:Tere!

Aastat viis tagasi sai 500 eeku eest aga nüüd ma enam ei tea. Mul olid endal ka ühed dokumendid kuskil aga ei leia enam üles. Need olid veel nõuka-aegsed ja MT-9 omad.

kui üles leiad anna teada
Vasta
#50

Ranno Kirjutas:Palun tee mulle mõni pilt sellest kuidas see toetusjalg on sinna tehtud. Ma ei ole veel endale head ideed kuskilt leidnud. Kõige mõnusam oleks kui oleks ärakäiv korvi kinnituse külge käiv jalg aga see ei tohiks ju kurvis vastu maad käia.

http://nagi.ee/photos/KillerBee/732660/in-set/15327/
siin on paar pilti.
Vasta
#51

Kahju külla aga peab dnepri maha müüma sest raha on vaja.kui kellegil on soovi siis.
http://www.soov.ee/search.do?minPrice=&w...ndex=0&
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne