UAZ 69 aastast 1968 ja GAZ 704 taastamine
#21

http://october-motors.ru/index.php?optio...ail&id=251
siin ka pilt kus võis asuda lisaküttekanister
http://october-motors.ru/index.php?optio...ail&id=248
ja labidas
http://october-motors.ru/index.php?optio...ail&id=249
Kommentaare...!

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#22

Sellel pildil kanistri ja labida kinnitus 99% omalooming. Ükski kataloog ega raamat tea sellest midagi. Milleks veel lisakanister 69'l, kui on olemas varupaak? Labida kinnitus samuti olemas vasaku kasti siseküljel.

1% tõenäosusega on olemas võimalus, et masin on olnud sõjaväe kasutuses spets ülesandega (raadiojaam, miiniotsija jne). Sel juhul võidi suvalises tehases käsitööna need kinnitused paigutada, kuid siiski ei usu.



Tervitades!
Vasta
#23

Nädalake tööd ja auto koos. Probleemiks jäi vaid mootor, mis algselt tundus korras olevat, kuid tegelikult liiga kulunud. Plaanisime ühe hooaja sellega läbi ajada aga vist ei õnnestu.
28. ja 29. aprillil vahetasime mootori uue kap. remonditud mootori vastu:
   
Kogu töö võttis aega 8 tundi ja teist korda tehes saaks ka juba kiiremini hakkama:
   

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#24

Ülevaatus tehtud. Esimene kord ei õnnestunud kuna pidurid võtsid ebaühtlaselt ja suunatule relee oli liiga kiire vilkumisega. Ei saanud aru millal tuli vilgub millal põleb. Lisaks oli ka vin kood värvi alla jäänud. Hetkel otsin tenti ja nädalavahetusel sõitu.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#25

Nägin ka seda ükspäev linnavahel õhtutundidel sõitmas. Väga ilus isend! Smile

Vana tehnika ja veokite huviline
Vasta
#26
Question 

Wäintz Kirjutas:Nägin ka seda ükspäev linnavahel õhtutundidel sõitmas.

Tohib küsida, kus "linnavahel" sa seda nägid? Kui see viimase 2 nädala jooksul juhtus olema Tallinn/Rapla/Karkis-Nuia/Tõrva kandis, siis tegemist tõenäoliselt mitte Hr. Kuldsaare sõiduki, vaid minu omaga. Aga ilus seegi, mis seal salata Wink
Vasta
#27

Masin sõidab Kuressaares ja juba mitmendat nädalavahetust.

Praegu vaevab see probleem, et pikka otsa sõites saab karburaatorist küte otsa nagu pump ei jõuaks lüüa. Siis kogub ennast ja saab jälle mõne kilomeetri edasi liikuda. Külmalt seda jama ei ole. Kas võib olla probleem et küttetoru läheb liiga kuumaks küte hakkab torus gaasiks muutuma? Toru asukohta ei ole võrreldes originaaliga muutnud.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#28

Tom Kirjutas:
Wäintz Kirjutas:Nägin ka seda ükspäev linnavahel õhtutundidel sõitmas.

Tohib küsida, kus "linnavahel" sa seda nägid? Kui see viimase 2 nädala jooksul juhtus olema Tallinn/Rapla/Karkis-Nuia/Tõrva kandis, siis tegemist tõenäoliselt mitte Hr. Kuldsaare sõiduki, vaid minu omaga. Aga ilus seegi, mis seal salata Wink

Ei, ei ikka kuressaare isendit Wink

Vana tehnika ja veokite huviline
Vasta
#29

Karburaator läheb liiga kuumaks ja sealt tulevad need probleemid. Meil oli sama jama ja üks vanem härra soovitas paigaldada vaheplekk (ekraan) karburaatori ja sisselaske vahele.
Vasta
#30

kuumaks läheb orginaalne klaaskupliga bensiinipump kui paned sinna uuema tüüpi pumba, mida ka viimastel uaz-69 kasutati on mured kadunud. Klaaskupliga pumbal pidid  kuumaga klapid kinni jääma .
Vasta
#31

bensiinipump on uuema tüübi oma ehk ilma klaaskuplita. Karburaatori kuumenemisest võib see jama küll olla.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#32

Tervitus!
Mul väike kogemus.Ei oska nüüd öelda,et karbuss kuumaks läheb.Aga probleemid on tekkinud 51/52,M-412 ja Fiat-127ga.Piisavalt erinevad eks? Töötasid hästi aga kui KUUMA ilmaga jätsid masina seisma siis nad sindrid ei tahtnud käivituda või kui ka käivitusid siis peatselt koolesid..Selleks sai siis kadunud taadi nõuande järgi veidi vett bensu pumba peale kallatud ja kõik käivitusid/toimisid taas.
Tervitades,Flanagan
Vasta
#33

Pilte hetkeseisust:
   

Eelmisel nädalal sai ostetud tent mis vajab veidi õmblemist. Salongi põrandale paigaldasime matid mis muutis masina seest vaiksemaks. Jäänud on väiksed nokitsemistööd kuid üldiselt on auto töökorras.
Probleeme valmistab veel vibratsioon. Tõenäoliselt tekitab seda rehvide ja velgede balansist väljas olemine.

Kellel on üle tagavararatta kinnitust? Hetkel paigaldatud vale.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#34

Üle pika aja veidi infot ka projekti kohta. Auto on vahepeal läbinud sadu kilomeetreid ning veidi saanud originaalilähedasemaks. Nimelt sai tellitud uued originaalilähedased kangide katted, birkad:
   
paigadatud taastatud lisapaak, originaal tagavararatta kinnitus. Uued pildid nähtavad siin:
http://www.vanaautod.eu/pilte-autost/
Lisaks alusasin peale pikki aastaid GAZ 704 renoveerimisega. Käru sai liivapritsitud, veidi plekitööd ning uue värvi. Elektrijuhtmestiku tegin uue ning samuti auto käru pistiku aluse:
   
Tegin uued tõkiskingad, paigaldasin originaal veljed koos rehvidega. Käru ise näeb välja selline:
   
Rohkem pilte:
http://www.vanaautod.eu/pilte-gaz-704-taastamisest/
Auto ja haagise kohta on tehtud ka väike lehelugu:
https://www.meiemaa.ee/index.php?content...rtid=56828

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#35

Ilus-ilus ja kui paned suured vist jänesenahksed labakud, millel karvane pool seespool ja väljast pruunid, kulunud, ajavagudega, sinna esiveo- ja maastikukäigu kangide otsa, vat siis tuleb tunne! Tunne, et istun jälle isa tööautos ja tohin pedaale vajutada, tulesid vilgutada ja istmevedrudel üles-alla hüpata, sest "tee on auklik".
Muide, minu mälus nii suurt käigukangi nuppu pole, neid nägin küll prožektori taga ja hilisemal ajal suuremate "kasside" küljes. Veel meenuvad tagaluugi ketid.
Ivanvillisest mäletan, et eriti uhke oli starterit vajutada. Iga päev natuke ja siis ta liikus edasi. Mõne päeva pärast tuli neile nõksatustele kuuriuks ette ja siis sain riielda. Sest peale enam starterit ei puutunud. See oli enne Jossi surma veel.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#36

Ilus kaeda, et auto endiselt elus ja täies õies! Ja eriti ilus on kaeda, et just LIIVAKARVA 69 on elus ja õies – endal on sama värvi ja oleme ausad – sellist karva neid siin tihti just ei kohta. (Ja omavehel öeldes – kõikse ilusamat värvi "villis" kah Wink )

[Pilt: schillingvillis.jpg]


Aga siit eelmisi aastatetaguseid postitusi (täpsemalt postitus: #27) uuesti läbi lugedes – kas kütuse kättesaamis-probleem sai kuidagi lahenduse? Ja kui jah, siis millise – nimelt enda oma vaevab see nähtus sama moodi. Kõige veidram aga asja juures, et see käib hooti – vahest saab sõita kümneid kui mitte sadu kilomeetreid ja auto käitub normaalselt, siis äkki nagu lambist – tase karburaatori aknast kadunud ning siis seisma jäädes ja tühikäigul vaikselt käia lastes ning oodates hakkab tase taas vaikselt kerkima...
Vasta
#37

Vaakum paagis?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#38

(08-01-2014, 21:38 PM)Tom Kirjutas:  Aga siit eelmisi aastatetaguseid postitusi (täpsemalt postitus: #27) uuesti läbi lugedes – kas kütuse kättesaamis-probleem sai kuidagi lahenduse? Ja kui jah, siis millise – nimelt enda oma vaevab see nähtus sama moodi. Kõige veidram aga asja juures, et see käib hooti – vahest saab sõita kümneid kui mitte sadu kilomeetreid ja auto käitub normaalselt, siis äkki nagu lambist – tase karburaatori aknast kadunud ning siis seisma jäädes ja tühikäigul vaikselt käia lastes ning oodates hakkab tase taas vaikselt kerkima...
Minul lahenes asi kütusefiltri puhastamisega.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#39

Piinlik teema kaaperdamise pärast aga niipaljukest julgeks siiski veel uurida, et kas pidasid silmas seda va n.ö. settefiltrit?

[Pilt: filter.jpeg]
Vasta
#40

(09-01-2014, 23:20 PM)Tom Kirjutas:  Piinlik teema highjack'imise pärast aga uuriks siiski niipaljukest veel, et kas pidasid silmas seda va n.ö. settefiltrit?

Täpselt seda jah.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne