UAZ 69 aastast 1968 ja GAZ 704 taastamine
#41

(09-01-2014, 23:23 PM)pkuldsaar Kirjutas:  Täpselt seda jah.
Superluks – peale kõiksugust muud läbiproovitut olen nüüd kaunis kindel, et see ongi mu aparaati pikemat aega vaevanud viga!
Supersuured tänud vihje eest!

(Ja ühtlasi luban su teemat edaspidi mitte solkida!) Wink

Toomas.
Vasta
#42

See bensiini otsa saamise põhjus võib peituda siiski ka bensiinipumba ülekuumenemisest, mille vältimiseks on kaitseplekk kollektori ja bensiinipumba vahel ja mis on kinnitatud klapikambri kaane poldi alla. Omal ajal 51-ga rallit sõites oli see üsna tavaline viga eriti suvel suure kuumaga.
Loomulikult võib viga olla ka umbes filtrist, aga kui selle puhastamine ei aita, tasub selle plekitüki paigaldamisele mõelda. Tegu on üsna rariteetse detailiga, sest see heideti pärast esimest klappide reguleerimist minema, aga siin-seal veel leidub ja ega ta väga keeruline vigur ei ole ka järgi teha. Pilt kataloogis ka olemas.
Vasta
#43

69 kataloog seda kaitseplekki ei näita,küll aga on see olemas 51-l.
Vasta
#44

Kas see kaitseplekk ei kadunud ära äkki uuetüübilise bensiinipumbaga?

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#45

Ilmselt küll,sest minu 1957a. kataloogis on see vigur täitsa olemas ja pump ise oli siis veel klaaskupliga.
Vasta
#46

57 aasta kataloog näitab seda kaitseplekki, mis käib kollektori peale ja kaitseb karburaatorit kuumuse eest.Analoogset plekki nagu 51-l oli kollektori all bensiinipumba kaitseks ja kinnitus klapikambrikaase poldi alla ,69-i ei käinud.Kui originaalsus ei oma tähtsust,siis võib ju ise panna. Lihtsam oleks uuema tüübi pump panna.
Vasta
#47

Pean kondaik Sidorovi seisukohaga nõustuma,et uuema malli pump on tunduvalt töökindlam(kuigi mitte ajastukohane),kui see klaaskupliga variant. Omad kogemused selle klaaskupliga pumbaga on üsna nürid.Sad


Vasta
#48

Paaril mootoril veel sellised küljes...
http://nagi.ee/photos/pildidplatsil/2367...et/378061/
Parimat, Margus
PS. Pilti ei lasknud minu läpakas panna ... hakkas jonnima Sad

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#49

pisut lihtsamini arusaadav link võiks ehk selline olla:
[Pilt: 23674521484267_t.jpg]
Vasta
#50

Vahepeal sai autole lisatud lisavarustust. Panin paika originaalse tulekustuti koos alusega:
   
Haagise pistik ja pesa sai vahetatud õigete vastu:
   
Pikalt ei leidnud õiget labidat, kuid nüüd on ka see paigas. Paigaldamata vaid varre kinnitus mis on ka olemas (hetkel värvimises):
   
Mootoriruumi panin kollektori külge bensiinipumba varda koos kinnitusega. Lisaks paigaldasin õlikopsiku koos alusega (netipoest):
   
Varuratta all oli kaks auku millele ei leidnud kasutust kuniks sõber ulatas mulle sinna sobiva detaili:
   
Töötulel puudus kate mille tellisin netipoest:
   
Lähiajal on vaja teha mõned värviparandused ning lisada täiskomplektsed tööriisakotid (2tk), kirves koos kinnitusega ning õlikanister. Esiistme all on olemas originaalne pump ja tungraud. 


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#51

Palun lisa siia selle netipoe link? Toungue
Vasta
#52

(20-10-2014, 19:28 PM)gaz6964 Kirjutas:  Palun lisa siia selle netipoe link? Toungue

http://www.russianspares.com/products.php?cat=54

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#53

Vahepeal sai paigaldatud akukate ning tööriistad omale kohale:
   

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne