Aknad silindril kahel pool 125cc
#1

Mul on väiksed augud kahelpool silindrit, auk ja siis väiksed kruviagud ehk siis kinnituskohad. Miks need aknad vajalikud on? Enamus silindritel need puuduvad, aga mul nad on. Ja aknaid pole saada Sad Kui neid ikka aknateks kutsutakse. Mis nende tööpõhimõte on, sest kinni pean ma need aknad ju panema, aga mis mõte neil on? Hetkel kolvi tääkäik sees näha ja tuleb ju ikka kinni panna, et surve oleks.:smug

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#2

kui ma sust õigesti aru sain, siis need on tehnilised avad, mida sa kirjeldasid. see tähendab, et nende kaudu on ülevoolukanal tehtud/vormitud. vaja seda ei lähe. nuputa sinna mida tahad külge, ainult seestpoolt ei tohi takistust teha.
Vasta
#3

Kolvi poolne osa klapil peab kõrgemale jääma,et ei sulgeks ülevoolukanalit, vata netist: howstuffworks
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: ala310
Mul on väiksed augud kahelpool silindrit, auk ja siis väiksed kruviagud ehk siis kinnituskohad. Miks need aknad vajalikud on? Enamus silindritel need puuduvad, aga mul nad on. Ja aknaid pole saada Sad Kui neid ikka aknateks kutsutakse. Mis nende tööpõhimõte on, sest kinni pean ma need aknad ju panema, aga mis mõte neil on? Hetkel kolvi tääkäik sees näha ja tuleb ju ikka kinni panna, et surve oleks.:smug
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne