Projekt Vjatka VP-150, aasta 64
#1

Sai soetatud siis septembri alguses selline eelpool mainitud masin. Olin endale sellist tahtnud juba mitu aastat, netist ikka vahtisin neid ja mõtlesin: „Oleks mul ainult selline, siis kõik vaataksid mind nagu ilmaimet.“ Ühel ilusal nädalavahetuselt juhtusin peale ja nägin, et üks mehikene müüb sellist isendit. Viljandist Voorele oli küll tiba maad, aga mõeldud tehtud. 1500 eeguga ostsin. Tõime koju, siis ma silitasin seda ja istusin peal, ilus masin.
Asjakene oli suht korralik. Proovisin alguses sädet. Ei leidnud ning siis ta kuu aega umbes seisis tühja, ei viitsinud jamada. Järsku äkitselt leidsin elektriskeemi, siis saime sädeme kätte. Proovisime käivitada, aga ei. Mõni kord vänta andsid, küünal märg ja siis lootusetu. Korra isegi läks käima mõneks sekundiks ning see oli kõik. No, siis otsustasime, et säde käes teeme kere korda (värvimine & muu).
Saigi masin laiali lammutatud, selleks kulus ikka mitu päeva. Lahti võtmisel selgus, et tagakiige puksid ning esimese amordi puks on läbi. Ei tea kus neid võiks leida, aga küll nuputab.
Tänaseks on mul kõik jupid puhastatud ning krundiga üle värvitud ilusaks pruun/punaseks. Mõni koht vajas keevitada, tegime selle triki ning käiaga lasin kärtsud ära. Siis pahteldasin vajalikud kohad. Küll siit ja sealt poolt. Pahtlit läheb suhteliselt palju.
Vanaisaga kahekesi teeme, aega läheb selle taastamisele palju.

Lähiajal on plaanis ta ära värvida ilusaks metallikkollaseks ja -oranziks.  Mootori värvisin ka ära ilusaks halliks kuumakindla hõbedase aerosooliga. Metallikpunased veljed on praegu ära värvitud ka aerosooliga, mis maksis 112 krooni. Aerosooliga tuli päris hea, lausa üllatavalt ehe.
Sai ka uuritud vedelvärvi hindu. Hinnad on kusagil 550kr/liiter. Umbes liiter kulubki selle masina värvimiseks. 1/3 rolleri hinnast. Kere laseb värvida spetsialistil, kellel on spetsiaalne ruum/tehnika/kogemused. Loodan et tuleb normaalne välimus.

Mõned pildidki sain teha. Päris alguses ei tulnud miski pärast meelde pilte teha, missugune ta nägi välja ostetult. Lahtivõetud kujul on pildid. Lähima  kuu jooksul proovin masina lippama panna. Aega ja raha on selliseks hobiks vaja, aga tulemus jääb kindlasti väga eht.

Nädalavahetusel ostsin endale ka Vjatka Elektroni, aasta 73. Plaanin sellegi teha stiilseks. Olen lihtsalt vanade rollerite fänn, mis teha. Kahjuks dokumente veel pole mõlemale masinale.

EDIT: Sai siis värv ära ostetud. Tõsi, mitte küll metallik, vaid tavaline läikiv autovärv. 180kr/l Arvatavasti homme värvime.
Lasin saata ka istme tegemisele. Katteks saab ta uue musta ilusa kunstnaha. Enne jõule võiks masina korda saada Toungue
Vasta
#2

Jõudu ja kannatust taastamisel! Kui vaja võin pildimaterjali ja varuosadega (peamiselt elektroni vidinad) sind aidata.
Vasta
#3

Täna sai siis silutud ja lihvitud oma masinat. Asjake on nüüd täielikult krunditud ja ootab päris värvi selga. Kalliks läheb, aga stiilne ta ju on ? Toungue
Vasta
#4

SUUR UUENDUS!

Nüüd on saadud teda pahteldatud jms. asja tehtud. Nüüdseks olen jõudnud ta ära värvida, osaliselt. Mõned pildidki siis taastamisel:
http://wanted.planet.ee/mesik/Masinad/VP150/

KÕIK detailid on värvitud aerosoolidega, tulemus 5- (Y)

Sadulal uus kate, läks maksma umbes 100kr, töö korralik.

Tänaseks päevaks on KÕIK asjad värvitud, nüüd kokkuladumise rõõmud!

Siia toon välja ka oma teised masinad, huvi pärast võite tšekkida:
Vjatka Elektron:
http://wanted.planet.ee/mesik/Masinad/Elektron/

Too vajab abistavat kätt, kuid sõidab.

Mini:
http://wanted.planet.ee/mesik/Masinad/Mini/
Vasta
#5

kriminaalid Kirjutas:Ümbertehtud Mini:
http://wanted.planet.ee/mesik/Picture%20014cwwlfe.jpg?2
http://wanted.planet.ee/mesik/Picture%20015i6utky.jpg?2
http://wanted.planet.ee/mesik/Picture%200168qfodn.jpg?2
http://wanted.planet.ee/mesik/Picture%20017kamje5.jpg?2

Soovige edu Toungue

OT: Miniga pole küll hea sõita, kui si*arida üle selja jookseb. Toungue
Vasta
#6

Olen just lähipäevil lõpetamas Vjatka vp 150 1960 a mudeli taastamist.Kutsuksin Sind(kriminaalid) vaatama seda rollerit ja arutlema taastamise teemat.Veel ei ole hilja Sinu roller originaali taastada.[/font]

:I M Back
Vasta
#7

Tsiklimeister Kirjutas:Olen just lähipäevil lõpetamas Vjatka vp 150 1960 a mudeli taastamist.Kutsuksin Sind(kriminaalid) vaatama seda rollerit ja arutlema taastamise teemat.Veel ei ole hilja Sinu roller originaali taastada.[/font]

Tuleksin hea meelega, tahaks oma silmaga kaeda, kuidas profid tegutsevad.
PS: originaalsus sellel masinal mul ei ole eriti tähtis, peaasi et ta pilku köidaks linnas sõitmisel. Valisin sellepärast just sellised erksad värvid!

to -AsjaPulk-
Selle masinaga ei sõideta, kui ilm sodine/porine. Toungue
Vasta
#8

Tänaseks päevaks on roller enamvähem koos. (pildid õhtul)
Sai ka 300g õli sisse valatud, bensiin paaki pandud ja proovitud, kas masin tööle läheb. Seda ta ei teinud, ei lubanudki üldse. Sellest aru ei saanud, miks? Süüde on õige, karbuss normaalne, säde suur - mitte muhvigi. Uputada korra üle ja vänta lüüa, siis võtab küünla märjaks. Ujuki tasapinda on reguleeritud. Rõngad muidugi kiita pole, sest need on päris ära kulunud. Lubama peaks ta ikkagi Sad

Siis kui me ta ostsime, läks ta korra käima, töötas paar sekundit ning kutu ta oligi. Sellest ajast peale see masin häält pole teinud, võtab meele mõruks küll :\
Vasta
#9

http://sull7.planet.ee
Kas sellel Piltide all olev tagatuli ei võiks tavalise Vjatka tagatuli olla?See läikiv mida Kriminaalid otsib on vast esimeste ja eksport eksemplaride oma?
Vasta
#10

Kui võrrelda kodanik Tsiklimeister-i poolt tehtud vjatka tagatuld, siis peaks olema samad: http://img1.auto24.ee/auto24/560/835/6217835.jpg

Põhimõtteliselt olen käpp, aga ootame laupäevani, kas äkki saan selle läikiva.
Vasta
#11

Vanadel vjatkadel olid ikka kroomitud e. läikivad tagatuled. Samuti tuuladel.
Need punased kuuluvad turisti, muravei ja tulitsa juurde aga on mõõtmetelt sama mis vana tuligi, nii et saab parema puudumisel asendada.

Tom.
Vasta
#12

To:Noormees "rimi"naal!
Tagumist tuld on ise väga raske teha ja tulekorpuseid oli kahte sorti.
1.kroomitud.
2.lihtsalt plastik klaas.

Kas ei oleks saanud seda Vjatkat kuidagi originaali lähedaseks taastada?

:I M Back
Vasta
#13

Originaalsus sellel masinal polnud mulle tähtsust. Tahtsin teha ta stiilsete/erksate/väljapaistvate värvidega. Mõeldud - tehtud. Tahtsin teha just vana masina uues kuues. Linna peal sõites püüab pilke küll, omapärane. Sellist värvikombinatsiooni pole ennem kohanud eesimaa peal. Minule meeldib. Smile
Vasta
#14

Väikene küsimus:
kas Vjatkal peab olema aku peal, mis sädet ergutaks? Või on ta lihtsalt selle jaoks, et seistes saaks tuled sisse panna?

Kust leiaks küljeplekkidele tihendeid vahele? Ja uus tihendeid põrandale, nendele iluliistudele?
Viljandi poed on läbi tuhnitud, keeg abi ei oska anda.
Vasta
#15

Väike vihje.
40 km Viljandist ja küsimustele leiad vastused.
Loodan,et vihjest Said aru.

:I M Back
Vasta
#16

kriminaalid Kirjutas:Väikene küsimus:
kas Vjatkal peab olema aku peal, mis sädet ergutaks? Või on ta lihtsalt selle jaoks, et seistes saaks tuled sisse panna?

Kust leiaks küljeplekkidele tihendeid vahele? Ja uus tihendeid põrandale, nendele iluliistudele?
Viljandi poed on läbi tuhnitud, keeg abi ei oska anda.

AKut ei pea olema,et käima panna...
Vasta
#17

Tsiklimeister Kirjutas:Väike vihje.
40 km Viljandist ja küsimustele leiad vastused.
Loodan,et vihjest Said aru.

Viljandist kuhu poole olex ka huviline kui sealt miskit vajalikku saab
Vasta
#18

Niiviisi, on pikalt jamatud selle masinaga. Tänaseks päevaks on tehtud väikene ringikenegi, umbes 300m. Jõudu tal minna polnud, kolmandat sisse ei saanudki. Sad Peale seda pingutust, oli masinal küünal õline, täielikult. See tuleneb arvatavasti siis sellest, et kolb ja rõngad oli VÄGA kulunud.
Tänaseks päevaks on tehtud väikesi lisakulutusi.
Uus aku ja akuhape - 225 eek
vjatka mootor - 225 eeki (tänud kasutaja mesamees, kes selle mootori mulle koju kätte tõi Toungue)
uus süütelukk - 35 eek
+ mingi pudi padi

Täna siis vaatasime mis mesamehe poolt toodud mootor seest poolt välja näeb. Toho üllatust - silinder, kolb, rõngad, süütesüsteem - täiesti ilusad. Installisime siis need minu vjatkale külge. Survet oli kohe tunda, tihedam see mootor oli.
Lisaks on probleem tuledega, ei saa tulesid põlema ilma akuta. Teen küll skeemi järgi, aga ju siis mõistust vähe.
Homme proovin uuesti käivitada, eks paistab kas hakkab tööle korralikult. Loodan siiralt, sest vaikselt hakkab juba üle viskama see kamm, et ei lähe ja ei lähe käima. Sõita sellega ei saagi, ainult vaatamiseks.
Vasta
#19

Krt kui see mootor tihe veel oli,siis poldki ehk see väga palju aiatraktori peal vatti saanudToungue   Ise ma ei teadnud selle mootori seisukorrast midagi kuna pold seda isegi töötamas näinud-kuulnudToungue Aga jah hea kuulda,et sellest veel asja saab.
Vasta
#20

Mõned tiirud on nüüd sellega sõidetud. Isegi esitule saime korralikult põlema, tagatuli ei tööta ikka. Mõistus peale ei hakka Sad

Külmast peast käivitub veel kuidagi, soojast pärast on võimatu seda riistapuud käima saada. Mootor laseb õli ka veel läbi - peab selle lahti võtmise kunagi ette võtma Sad

Dokumendid sai ka talle tehtud lõpuks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne