Klaaskuuli prits
#1

Olen taastamas K- d ja olen jõudnud teelahkmele, kas kasutada klaaskuuli kambrit või liiva pritsi. ja siit ka küsimus kas klaaskuuli prits annab parema tulemuse, kui liivaprits?
Vasta
#2

Niipaljukest kui mul on tulnud nende, suruõhuga puhastamise kaudu töödeldud detailidega kokku puutuda, siis ütleks et klaaskuulidega puhastatud pind jääb siledam, liivapritsiga puhastatud detaili pind aga karedam. Liiva eelis on ehk mõningal määral see, et ta suudab ronida igasugustesse metallpinna pooridesse, kuna liivaterad on teadupärast erineva suurusega.
Samas suurem plekipind võib mõlema materjaliga töötlemise puhul vähem või rohkem lainesse jääda, nii et seda tasuks arvestada, et selline oht on olemas.

Võibolla keegi oskab veel paremini seda erinevust lahti seletada, kes selle alaga süvitsi kokku puutunud on Smile

Edit: mulle üllatuseks tuli mõneti ka selline tõsiasi (lugesin ühest foorumist), et õrnemate detailide puhul, mida liiva ega klaaskuulidega vms. suurt abrasiivsust omava materjaliga puhastada ei kannata, kasutatakse isegi söögisoodat või küpsetuspulbrit.
Vasta
#3

Leidsin kunagisest ajast oma posti. See räägib alumiiniumi puhastamisest.
Aga klaaskuulipritsi ja soodavärki kajastab see teema väga eluliselt ja hästi

Liblikmutter Kirjutas:Kuidas üks tubli mees asja ajab:

Küsimus
Hakkab koitma
Lahendus
Tulemus

Kas pole mitte tore?

Minumeelest äärmiselt hea materjal.
Vasta
#4

Heameelega võiks isegi vastata sellistele postidele, aga pea iga kord on nii, et küsimusest ei selgu, kas

*puhastada on vaja rauda, terast vm materjali.
*ausalt öelda ei pööra ka hoobilt ette, mis on "K". (enda lollus, loomulikult)
* mis osaga üldse tegemist

Olega, palun täpsemad oma küsimustega, see oleks juba ette lugupidamine võimalike vastajate suhtes...
Sest seda, kes iseennast ei taha aidata, ei taha reeglina keegi aidata.
Vasta
#5

to Stihl: eile sai vähe kiirustatud, seepärast jäi asi ka poolikuks.
Nimelt on tegemist 125- se K- 58 aastast vist 1957- 1960( võib olla eksin, vähe andmeid) Puhastada on vaja roostes plekki ja rauda, kuid võib- olla ka alumiiniumist mootori detaile. Kuna masin on komplektne ja vähelevinud, plaanin ta nii hästi taastada kui võimalik.
Vasta
#6

Alumiiniumi liivapritsiga ei puhastata. Seda võib küll teha, aga tulemus on krobeline...
Pehmemetallide jaoks kõlbab ainult kas klaaskuul või sooda.

Raud ja teras, seevastu kannatavad ka liivapritsi.
Suuri plekkpindu, loomulikult, pole hea liivaga puhastada - töötlemise käigus eralduv soojus võib pleki mõlki ajada...
Vasta
#7

üldiselt kui kasutada otsingus sõna värvimine või liivaprits, siis saab palju huvitavaid vastuseid. Aga, lühidalt öeldes käib asi nii:
raam, rattad, plekid jms. vii liivapritsi (NB! mitte haavlipritsi!)
kroomitud jupid jäta nii nagu on, s.t. et ära ise mingil moel kroomi kodus eemaldada püüa ja alumiiniumdetailid vii tartusse klaaskuulpuhastusse, andmed siin eespool juba olemas. Jõudu tööle!

militaarmootorrattur
Vasta
#8

Tänud, teema lukku
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne