Päevaraamat (Mercedes Benz 280 S)
#1

Siia tekivad siis remontimis- ja ehitusalased ülestähendused 70ndatest pärit Mercedese kohta. Auto vurab igapäevases kasutuses ja pole mingi huippumuuseumieksponaat.
Idee selles, et äkki keegi saab teadmisi või uut indu minu kogemistest/komistustest Smile


Vasta
#2

Aasta alguses hakkas siis jant peale- mootor puterdas mis kole, vahest hakkas soojenedes ladusamalt käima, enamasti aga mitte. Ei saand aru täpselt, kust hädad algasid- karpast või elektrimaailmast, leidsin aga tüübi, kes tundus olevat sellist karbussi varemgi näinud ja alustasingi siis sealt. Karb sai puhastatud (oli mingit soga sees küll, muidu aga ok), aga eriti paremaks lugu ei läinud Sad Küünlajuhtmed olid silmagagi vaadata sitad, kole nägi välja ka kommutaator- lahti urgitsedes vaatas vastu mingi hallitusesarnane saast, see sai õhuga ära puhastatud/kuivatatud, jagaja kaane olin alla aasta tagasi ära vahetanud, aga jumal neid b-osi teab. Otsustasin ära käia diagnostiku juures, et täpsemalt teada saada, misuke lüli p..ses on (õigemini küll- äkki on midagi, mida ei pea vahetama Smile).
Soovitati Info-Auto diagnostikut, kes suudab/tahab näppida ka vanemaid kui 10-aasta vanuseid pille. Tüüp kruttis veits karpat (segu koostist jms), muu kohta oli kommentaar aga suht lohutu- küünlad on sitad (alla a. vanad, miski 5K sõitnud), juhtmed veel sitemad, õhufilter pask. Muu nagu kõlbas enam-vähem.
Nüüd on nad kõik siis vahetatud, ah- jagaja rootori võtsin ka, nii igaks petteks.Smile
Allpool kulunud summad veel:
*karpa puhastamine- 160.-
*diagnoss (ametliku hinnakirja järgi, rsk)- 690.-
*õhufilter (kalleim kogu poes, õnneks sai nats alla)- 650.-
*rootor- 275.-
*küünlad- 130.-
*küünlajuhtmed- 1360.-

Ümmarguselt 3k siis, aga vahe on muidugi tuntav, meel rõõmus jälle SmileSmileSmile
Vasta
#3

Kaks päeva sain mõnusalt tiksuda, siis hakkas turtsumine ja purtsumine peale jälle.:mad: Miskipärast tundus, et eelmine õhtu ette võetud autopesu võis asjaga seotud olla kuidagi. Alustuseks kiskusin kuljest kommutaatori- ja oh seda õudu- karbi allküljel olevad pistikud olid märjad nagu kassipojad!:o Vee- ja sopanirede voolamise järgi polnud raske aimata, et vesi oli sinna vulisenud tiiva ja kapoti vahelise prao kaudu. Fööni abil kuivatasin pistikud ja pesad ja korras oligi.Smile
Nüüd peab aint mõtlema hakkama, kuidas krt see vesi mujale juhtida, tiiva servas ei jookse ka mingit renni ega sittagi, võib-olla läks keretööde käigus midagi kaduma- ei tea. Midagi peab tegema, sealsamas puntras on ka süütepool ja posu juhtmeid veel, kõik saavad kohe teada, kui vihmale läheb.Smile
Vasta
#4

Tsitaat:Kõigepealt postitas selle: Jansa
Kaks päeva sain mõnusalt tiksuda, siis hakkas turtsumine ja purtsumine peale jälle.:mad: Miskipärast tundus, et eelmine õhtu ette võetud autopesu võis asjaga seotud olla kuidagi. Alustuseks kiskusin kuljest kommutaatori- ja oh seda õudu- karbi allküljel olevad pistikud olid märjad nagu kassipojad!:o Vee- ja sopanirede voolamise järgi polnud raske aimata, et vesi oli sinna vulisenud tiiva ja kapoti vahelise prao kaudu. Fööni abil kuivatasin pistikud ja pesad ja korras oligi.Smile
Nüüd peab aint mõtlema hakkama, kuidas krt see vesi mujale juhtida, tiiva servas ei jookse ka mingit renni ega sittagi, võib-olla läks keretööde käigus midagi kaduma- ei tea. Midagi peab tegema, sealsamas puntras on ka süütepool ja posu juhtmeid veel, kõik saavad kohe teada, kui vihmale läheb.Smile

Ilusa ilmaga lase voolikuga vett mootorile/juhtmetele ja vaata mis toimub: kohe teada mis otsad annab.

Krt need \"niiskuse\" haigused on nõmedad küll: kord on kõik korras ja siis kaput.
Vasta
#5

sooh.
Täna uurisin veitsa maad, et mis seal tiiva ääres puudu olla võiks siis, ei uskund nagu, et insenerimõte säälmaal toppama oli jäänud ja et vesi peakski justkui prao vahelt sisse vulisema rõõmsalt.
Seal käib üks krdima tihend! Suht prosta kujuga selline, plekiserva külge kinnitub lihtsalt, tiibade vahetamise käigus arvatavasti kaotsi läinud.
Laki autost saan paari päeva pärast, meetri kaupa müüvad.Smile
Vasta
#6

travars, millest neid küünlaid küll tehakse?!
Vahast arvata, sest ei kesta nad küll sittagi.
Aasta tagasi keerasin uued Boschid sisse, jaanuaris nüüd suri üks täielikult (töötas mingi 3k km jagu), panin siis kõik uued, mingid Beru`d seekord- tra- kolm nädalat ja kaks tükki kutud.:mad:

Nende asemel on kaks uut boschi jälle, näis kaua peavad.
Vasta
#7

Tsitaat:Kõigepealt postitas selle: Jansa
travars, millest neid küünlaid küll tehakse?!
Vahast arvata, sest ei kesta nad küll sittagi.

Täpselt sama arvan!!!!

Olen aja joksul ostnud lausa kuhjade kaupa igasuguseid küünlaid ja kohe uuena olen osa pidanud ära viskama kuna ei tööta!!!!

FUCK selline jama e. kallite kaubamärkide all sita levitamine on juba mingi 10 aastat täiega käimas. See käib kogu kaubandusvõrgu kohta, mitte ainult autojuppide.

Kui mul esimene Lada oli 1992.a , ostsin üsnagi kallid Bochid peale ja varsti kukkusid rivist välja. Otsisin mingid vanad ülesse - puhastasin ära (sajandat korda) ja käisid jälle :mad:

Justkui aina sitemaks läheb - petta ehk ei saa, kui ostad terve uhiuue auto (MB või midagi).

Ausõna, kui midagi ostad, siis on juba tuju nullis ja mõtled kas viskad kohe minema Sad
Vasta
#8

- petta ehk ei saa, kui ostad terve uhiuue auto (MB või midagi).

Uued MB ei hiilga kvaliteediga kui räägime hinna suhtest.:haige
Vasta
#9

Tsitaat:Kõigepealt postitas selle: pix
- petta ehk ei saa, kui ostad terve uhiuue auto (MB või midagi).

Uued MB ei hiilga kvaliteediga kui räägime hinna suhtest.:haige

Võimalik, pole nii väga kursis Sad
Vasta
#10

fakkide fakk.

Diagnostik mainis, et külmadel-keskmistel temperatuuridel parema käimise huvides võiks vahetada paar asja- põhimõtteliselt termostaadid nagu- üks keerab choke-klappi, teine mingit teist klappi, mis ~70 kraadi juures (jah. vedelik) toimetab.

Uurisin asja- saaks neid jubinaid aint originaalina, Hitehist või Silberautost.Smile

Kurvem osa nüüd- maksavad nad vastavalt 2200 ja 3800 kronu.

Fakk.

Ei teagi nüüd mis teha.
Uurisin mingi aeg, äkki saaks uue/kapremotud karpa kõige täiega kusagilt.
Inglismaal on http://www.gowerlee.dircon.co.uk nimeline koht- nemad vastasid, et täpselt sellist neil pole, aga saatku ma oma juust neile, nad teevad 250£ eest uueks.

Mine võta kinni nüüd, mis see õigem variant on.
:keersilm
Vasta
#11

tead Jansa sa oled omale sigahea auto soetanud.probleemidest saab pikapeale üle. a üldiselt on sul selline auto, mille hind üha tõuseb. eriti kui sa teda heas korras suudad hoida. samasugused kerkiva väärtusega mersa mudelid on W123 ja W126 (sul on W116 exu?) nii et kui veel 5 - 10 aastat nunnutad, siis :wowCool

ja veel ... mu kronul on samat tooni punane kere, a katus ja kere alaosa koos õhuvõtuavaga kapotil on mustad - õudselt põnev näeb välja ja muudab olemist kuidagi soliidsemaks.
:smug:duh

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#12

ma seda suunda järgin jah, et katsun ikka vanemaid ja vanemaid sõidukeid soetada. Kuigi sõidan nendega igapäevaselt.
Ei ole sellisel järjel, et kenasti kuivas garaazhis mõnd poputada. Auto ikka sõitmiseks mõeldud ju.
Smile
Vasta
#13

Jansa mul töötab tuttava vend Mercedese esinduses ja tema kaudu saaksid kindlasti tiba odavamalt. Ehk mõtled sellele võimalusele
Vasta
#14

kle Kakumäel Tanuma tänava lõpus (kui linna poolt tulla siis just enne tee lõppu) seisab üks taevakarva sama mersu. telliste peal on ja selline tunne on küll, et ega omanikul temaga plaane pole. miskit jubinat võib sealt ka saada ... praegu mädaneb teine seal ...

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#15

Olen näinud jah seda Tanuma tänava oma, aga midagi nii erilist pole vaja olnud, et küsima minna.
Smile
Vasta
#16

Tsitaat:Originally posted by Remmu
Jansa mul töötab tuttava vend Mercedese esinduses ja tema kaudu saaksid kindlasti tiba odavamalt. Ehk mõtled sellele võimalusele

Äitähh pakkumast, aga ma lükkasin selle karpa-asja praegu tulevikku.
Ega ta nii koledasti ka ei käi Toungue
Aga panen infi kõrva taha.
Smile
Vasta
#17

Sai kah täna paldiski maanteelt Jansale käppa visata ja ta ilusast autost rõõmu tunda.

Sõber kellega koos olin näitas kohe kaugelt näpuga et VAATA milleni illudes ja ma kohe uhkelt sain öelda et ma tean seda härrasmeest.


Ja nii ta oligi:keersilm
Vasta
#18

Täna said suvekummid koos 16-tolliste velgedega külge.Smile
Puudu olid mul teatavasti kilbid, mis velje keskele polte varjama käivad. Igavene häda oli, töö iseenesest polnud keeruline ega mingeid jubedaid riistu nõudev, aga paras nikerdamine see-eest ja keegi ei viitsind hästi ette võtta. Endal seisab asi ennekõike tarvilike instrumentide ja töötingimuste puudumise taga.
Lõpuks suutsin ühe tuttava dzhiibiehitaja pehmeks rääkida (jube vaev Toungue). Tulemus tundus esialgu suht nutune, aga praegu, natu distantsilt vaadates, ei olegi nii hull.
3+
Smile
Vasta
#19

Viska veljest pilt, vaatab mõtleb.:eureka
Vasta
#20

velje pilt on siin:
http://www.mmi.ee/~svenson/tuning/forum/...hp?tid=163

see dzhiibimees tegi mulle tglt need kilbid suure mangumise peale, selle kohta ütlesingi 3+
Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne