Välimiste ukselinkidega 2140
#1

Kas omalooming 412 ustega, või tehasetoodang?
http://images.koffer.ee/images/oxygen/img5778.jpg
Vasta
#2

pigem
a) kokkuhoiupoliitika, kui tegu tehtud viimase... no ütleme- 10 aasta jooksul (412 uksed sattusid odavamalt kätte mingil moel).

või
b) paratamatus, kui tegu tehtud varasemal ajal (412 uksed sattusid defitsiidi tingimustes ennem kätte)
Vasta
#3

2137 oli vist sihukese asja nimi?
Vasta
#4

Kadjakas Kirjutas:2137 oli vist sihukese asja nimi?
2137 oli 2140 universaal.
Vasta
#5

olevtoom Kirjutas:
Kadjakas Kirjutas:2137 oli vist sihukese asja nimi?
2137 oli 2140 universaal.

On vist jah nii. Aga mis loom on 2138?
Ja üleüldse, äkki mõni teadjam poetab asjaliku ja ülevaatliku lingi Mossedest?
Tänud!
Vasta
#6

Kadjakas Kirjutas:Aga mis loom on 2138?
2140, millel 408 mootor.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#7

Kadjakas Kirjutas:Ja üleüldse, äkki mõni teadjam poetab asjaliku ja ülevaatliku lingi Mossedest?
Tänud!

Kasuta otsingut, erinevates teemades on neid asju korduvalt lahatud.
Vasta
#8

Otsingut kasutades ei leidnud kahjuks ühtegi, ütleme, põhjapanevat linki. Möönan oma süüd. Andestust. Samas, kui leidsid aja, kribada "kasutaotsingutvastuse", äkki leiad aja ka lingi viskamiseks?
Vasta
#9

Jansa Kirjutas:b) paratamatus, kui tegu tehtud varasemal ajal (412 uksed sattusid defitsiidi tingimustes ennem kätte)

See defitsiit võis vabalt juba tehases olla, kui seal esimesi 2140-mossesid kokku pandi.

p,
oli kunagi naabritel selline 412 ustega 2140, orig. värvi all ja muidu igatepidi pühapäevaauto.
Vasta
#10

minumeelest on need 408 uksed ju?
412 on ju ka uksesisesed lingid....

Pole midagi targemat teha
Vasta
#11

KILLER666 Kirjutas:412 on ju ka uksesisesed lingid....

Nii oli see ИЖ-412ИЭ-028-l alates 03.82
Vasta
#12

Kadjakas Kirjutas:Otsingut kasutades ei leidnud kahjuks ühtegi, ütleme, põhjapanevat linki. Möönan oma süüd. Andestust. Samas, kui leidsid aja, kribada "kasutaotsingutvastuse", äkki leiad aja ka lingi viskamiseks?
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=10030 midagi siin arutatud.
Vasta
#13

M-2140 hakati tootma jaanuarist 1976.1975 aasta lõpul tulid aga mitmed üleminekumudelid.Oli masinaid millel tagumine ots oli 2138/2140 oma,esiosa ja uksed aga 408/412 omad,sammuti sisu.Oli ka masinaid millel oli juba uus esi ja tagaosa,sisu ja uksed aga vanad.Pidurisüsteemi kohta nendel masinatel ei oska midagi ütelda,ei osanud tollal huvi tunda.
Tervitades,Flanagan
Vasta
#14

flanagan Kirjutas:M-2140 hakati tootma jaanuarist 1976.1975 aasta lõpul tulid aga mitmed üleminekumudelid.Oli masinaid millel tagumine ots oli 2138/2140 oma,esiosa ja uksed aga 408/412 omad,sammuti sisu.Oli ka masinaid millel oli juba uus esi ja tagaosa,sisu ja uksed aga vanad.Pidurisüsteemi kohta nendel masinatel ei oska midagi ütelda,ei osanud tollal huvi tunda.
Tervitades,Flanagan
Täitsa õige jutt! Vanalt mudelilt uuele mudelile üleminekuajal lasti välja tõesti igasugu hübriide, ka antud masin paistab olevat üks neist. Ka rool on sel veel 412 oma (signaalirõngas), arvatavalt ka sisu. Küljekarpe veel ilmselt vahetatud ei ole, säilinud on karbipealnre liist. Tavaliselt peale karpide vahetust keegi ei jändanud liistude tagasiaretusega.
Vasta
#15

Lisaks siia veel need kolmnurgsed esiuste aknad.Minu teada esimestel 2140 olid selliste akendega ,hilisemad juba ühes tükis küljeklaasiga.
Vasta
#16

PETSS Kirjutas:Minu teada esimestel 2140 olid selliste akendega

Kolmnurkaknad kadusid kuskil 1982. aasta paiku.

p,
'81 kolmnurkadega ja '83 ilma
Vasta
#17

Kui otsida välja 76 aasta "Za Ruljomi" 1.number siis leiab sealt pika kirjelduse mudelist 2140.Lisaks veel ka pildimaterjali auto kohta.Pildil küll masin koos kõikide "lisadega"No tagaakna soojendus,hilisematel autodel oli see üsnagi tavaline,algul aga polnud see sugugi nii.Esilaternate pesurid,sellist masinat olen vast korra või paar trehvanud.Armatuuris punane tablookene,mis meenutas turvavööde kinnitamise vajadust.Ise pole sellist masinat näinud.
Tootmises olles 2140,sammuti paraleelmudel 2138 ,muutusid aja jooksul.Millalgi kadusid tagapiilaritel olevad seisutuled,kadusid kolmnurkaknad.Auto tagaosas kadus nikeldatud plaadike kirjaga"1500"("1360"),sammuti loobuti tagaotsal tulesid ümbritsevat liisturingi,seestpoolt mustaks värvima.Mingil ajal muutus esiistmete konstruktsioon-nimelt sai seljatoe kallet hoopis mugavamalt reguleerida.Veidi muutus ka kellade kujundus-mitte palju,värve jäi veidi vähemaks.Ilmus uus käigukangi nupp,veidi teisem ja nägusam sai ka kangi ümbritsev kummiümbris.Muutus ka esiiluvõre,suurim erinevus selles,et sellelt kadus tehaseembleem,asendudes lakoonilise AZLK-ga.
Iluliist küljekarpidel kord oli,kord mitte.Autoga polnud enam kaasas dekoratiivset summutiotsa.3-osaline summuti oli taas 2 osaline nagu Izevski masinail ja 412-lgi.Kui nüüd mälu ei peta siis mingil ajal loobuti ka ilukilpidest ja vähemasti osa masinaid tuli ilma esi ja tagaklaasi tihendit kaunistava iluliistuta.
Vot niipalju siis mäletan sellest autost ja tema muundumistest ajas
Tervitades,Flanagan
Vasta
#18

Mõned muudatused veel,mis eelmises mainimatta jäid: esiporitiibadel külgedelt kadusid mingiaeg ära kirjad "MOSKVITCH1500" ja esivõrelt lisaks mainitud embleemile ka liisturing.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#19

Aga kuidas roolirataste kujudega oli? Koheselt meenub mul vähemalt 2 roolikujustust 2140-l, üks oli suure pehmest kummist tsentriga ("AZLK" kirjaga), teine väikse ja kõvast plastist (kirjadeta). Kuidagi on nagu meelde jäänud, et oli ka 3. tüüpi rooli, aga ei tule ette milline see oli.
Ehk oskab keegi selgust tuua ja öelda ka, kas roolide kujudel olid mingid seosed aastanumbriga.
Vasta
#20

See AZLK kirjaga rool on kindlalt vanem. Olen ka uuematel 2140-tel vanemaid roole näinud. Kas tulid juba tehasest välja niimoodi või on see juhtide omalooming?. Kas uuemad tulid ka vist midagi 1983a. välja?

See kolmas rool vist on see vana 412 oma? Esimesed 2140-d tulitki päris alul 412 roolidega?

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne