04-12-2011, 23:46 PM
Selline siis kohe pärast mootori kättesaamist, selleks lasime mootori alla pörandale köigepealt ja lükkasime autot edasi, ning töstsime siis taliga kabiinitagant üles. Pildil viimane ölist tühjendamine.
mootor seestpoolt selline
pöhiline pahategija käes
uued vs vanad jubinad
bensupumbas sees oli elu jöudnud juba ilmselt algkooli tasemele
sellest luugist saab regullida väljalaskeklappe, mis asuvad plokis. sisselaskeklapid on plokikaanes
see väljalaske kollektori polt oli juba ammu pooleks kellegi poolt keeratud, puurisin välja ettevaatlikult ja ajasin köik keermed üle, samuti läksid uued poldid sest vanad olid suht poolekspölemise äärepeal
puhastamine poolepeal, tegin seda trelli otsa pandud traatharjaga
pärast suht pikaleveninud puhastamist-värvimist-pedereerimist sai siis mootor endale sellise näo. Tegin aerosoolvärvidega, lihtsalt et mootoril mingi nägu oleks natukenegi aega, ja heledaks seepärast et lihtsam oleks leida öli ja muid lekkeid. Praktiliselt köik asjad said korra küljest keeratud ja puhastatud, selle käigus leidsin ühe augu vaakumtorust mille kinni keevitasin, eksnäis kas kojamehed hakkavad nüüd paremini tööle. Nood töötavad vaakumiga nimelt, ja bensupump on kahesüsteemne, ehk pumpab benssu ja alumise osaga vaakumit. Said regullitud klapid, samuti töstetud välja önarustesse kogunenud slurm, mida oli ikka korralikult.
Nüüd ootab mootor peale tagasi töstmist, enne plaanin veel asendada geneka 80date GM'i toodanguga, mis ei vaja tööks eraldi pingeregulaatorit jms.
Veel tahaks korra ka käigukasti lahti vötta, sest teine käik gaasi maha lastes hüppab välja, kahtlustan tolle traatvedru purunemist mis käiku sees hoiab. Veel plaanin tellida usast roolisüsteemile uued nöellaagrid, sest need on algusest peale läbi olnud.
Nüüd jääb paariks nädalaks ootele köik küll, vaja muud teha veidi.
Karateturbo-kolm purki ja tigu